TIP

Fitness móda wishlist 2015

7:13:00 Nela Procházková 0 Comments

Určitě jistě víte, že jako skoro každý, tak se snažím aby moje tělo, ale nejen tělo, ale celá já, byla do létat fit..
Nemyslím pouze do léta, ale je to životní styl :).. Chci s tím žít, již po celý život!
Hrozně mě to baví!
No a plánuji si koupit i nějakou tu fitness modů, jelikož v hezkém oblečení a v barvičkách se cvičí lépe :)
Fitness wishlist 2015
Nechci vám tu vypisovat moje plány, atd.. to si chystám na jiný článek!
Také ještě plánuji jeden wishlist, který bude zaměřen na různé pomůcky ohledně fitness :)


1. Sportovní podprsenky mám dvě, ale plánuji si jich koupit více :))
Tato se mi hrozně líbí.
Je od značky nike a stojí 850 Kč.
2. Tyto shortky jsou 2 in 1, tento styl se mi hrozně líbí. Také jsou od značky nike a stojí 800 Kč.
3. Sportovní legíny jsou z dětského oddělení a hrozně mě okouzlily :). Cena je 900 Kč.
4. Tílek sice mám hodně, ale ne žádné takové :)
Takže aspoň nějaké podobné potřebuji :-D.
Toto je od adidas, za cenu 599 Kč. 
5. Základem jsou boty, já už asi svoje mám vybrané, ale plánuji si je koupit za odměnu, až budu mít tolik kg kolik od léta chci mít :)
 Cena je okolo 1 500 Kč.


JAKÉ OBLEČENÍ MÁTE NA FITNESS VY?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!