KOSMETIKA

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE 2015 | Brit-tea

8:53:00 Nela Procházková 5 Comments


Značka essence přišly s novou jarní limitovanou edicí, která má jemně barevné odstíny, které jsou v pastelových barvách.  V limitce najdete tyto odstíny - meruňka, máta (světle zelená), fialová, růžová a modrá.
Produkty jsou spíše v retro looku a designově připomínají anglický čajový dýchánek.

Tato limitovaná edice by měla být na trhu od konce dubna až do začátku května.
Paletka očních stínů

Ta mě moc nezaujala, ale na cestování bude určitě skvělá!
Cena bude 90 Kč

Štěteček na oční stíny

Design má opravdu povedený :)
Cena bude 60 Kč

Rozjasňovací tužka duo

Tato duo tužka mě velice zaujala a asi si jí koupím.
Jelikož je praktická má nabízí dva odstíny - krémový a meruňkový.
Cena bude 60 Kč

Balzám na rty

Ten mě vůbec nezaujal, jelikož moc tyto balzámy v kelímku nemám ráda.
Ale jako dárek bude určitě super.
Cena bude 70 Kč

Lesky na rty

Ty mě nezaujaly :/
Cena bude 55 Kč

Rozjasňujíci podklad

Ten bude na jaro nebo léto určitě skvělý, bohužel ho budou mít pouze v jednom odstínu.
01 make tea not war
Cena bude 75 Kč

Tvářenka

Krásný design a asi si jí koupím :)
Cena bude 95 Kč

Pilník na nehty

Design má krásný..
Cena bude 40 Kč

Laky na nehty

Laky jsou moc hezký, mají krásné odstíny.
Nejevíce se mi líbí ten fialový a růžový.
Jsou s porcelánovým efektem.
Cena bude 55 Kč

Set náušnic

Tyto náušnice se mi hrozně líbí :))
Cena bude 60 Kč

CO ŘÍKÁTE NA TUTO NOVOU LIMITOVANOU EDICI?

Dále si můžeš přečíst

5 komentářů:

  1. Štěteček vypadá pěkně, teď ještě jak je kvalitní. Asi na něj mrknu až budu v drogerce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, právě mě zajímá ta kvalita :)

      Vymazat
  2. Tahle limitka vypada skvele doufam ze ji v cesku chytnu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tvářenka se mi moc líbí a náušnice také :o)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!