TIP

Elegance, ať jako ženy záříme!

7:51:00 Nela Procházková 3 Comments

Minulý týden ráno, jako každé jiné jsem otevřela mail na mobilu a u snídaně si pročítala poštovní schránku a narazila jsem na mail s předmětem "Nabídka spolupráce" v rychlostí blesku jsem zprávu začala číst. 
Ano, byla mi nabídnutá spolupráce s e-shopem, který nabízí krásnou bižutérii. Chvíli jsem se kochala produkty, které na e-shopu jsou k prodeji a poté na zprávu odepsala.



Bižutérii na e-shopu mají opravdu, ale opravdu krásnou. Nabízí tam od prstýnku až po ty krásné velké náhrdelníky, které zkrášlí každou z nás. 
Jak jsem již psala, tak s tímto e-shopem spolupracuji, a z jeho strany mi byla poskytnuta nějaká krásná bižutérie, kterou jsem si sama vybrala a ještě krásná sleva pro Vás na celý nákup.
Sleva je na celý Váš nákup 20% po zadání kódu CQFCGBXB a dokonce slevu můžete uplatnit nesčetněkrát. 

No a jelikož jsem Vám slibovala na Facebook stránce, že pro Vás chystám soutěž, protože můj blog slavil v březnu 1. narozeniny, tak jsem pro Vás vybrala jeden kousek krásné bižutérie z toho e-shopu!
Jaký kousek bižutérie jsem pro Vás vybrala? 
Tak to se nechte překvapit a dozvíte se to za týden :)

Proč se vyplatí v e-shopu Krásná bižu nakupovat?

  • webové stránky jsou přehledné a ničím nejsou přeplácané
  • díky mé spolupráci máte 20% slevu
  • na výběr z mnoha bižutérii
  • nabízí ty nádherné náhrdelníky, náušnice, prstýnky a náramky
  • e-shop také nabízí bižutérii s 50% slevou 
  • velmi milá a rychlá komunikace
  • na e-shop se můžete zaregistrovat 
  • pokud nemáte-mail, tak nevadí, jelikož je na e-shopu také telefonní číslo
  • POŠTOVNÉ ZDARMA a vůbec nevadí, když Váš nákup bude stát pouze 200 Kč
Doporučuji Vám se na e-shop podívat, jelikož s prázdným košíkem asi e-shop pryč z internetu nedáte!
E-shop naleznete TADY a také mám na postranním panelu banner!