TIP

Můj začáteční fitness život!

9:07:00 Nela Procházková 0 Comments

Už 3 měsíce se snažím cvičit a jíst zdravěji, no zkrátka se snažím zhubnout.
Na začátku než jsem začala celý ten fitness život, tak jsem vážila necelých 55 kg, když jsme u té váhy, tak momentálně vážím 49,2 kg.
 Pro někoho možná málo pro mě, tak na půl, jelikož jsem celkem prcek a měřím 157 cm, sice mi je 14 let, ale myslím si, že čím dřív tím líp, ale nemyslím to tak, že by 11 leté dítě mělo začít posilovat a hlídat si kolik sní sacharidů, bílkovin, cukru a tuku.
Od ledna roku 2015 jsem zhubla 6kg.




Ale tohle cvičení není moje premiéra.
Já již v létě roku 2013 cvičila a měla jsem daný režim, v kolik mám snídani, svačinu, oběd, svačinu, večeři a někdy i druhou večeři.
Ale jinak jsem jedla vše, pouze když jsme jeli na oslavu k prarodičům, tak sem si vzala asi pouze 1 mini zákusek, možná ani to ne :) a byla jsem na sebe pyšná, že jsem tomu odolala! 

Pouze jsem asi 6x do týdne cvičila cca 15 minut, což není nic hrozného, spíše je to málo.. Ale pro menší zpevnění postavy to stačilo, i blízké okolí si všimlo, že se na mé postavě udála menší změna.
V lednu roku 2015 jsem se zničeho nic rozhodla, že zkusím cvičit cviky od Jillian - Shred. Ale věděla jsem, že pouze cvičení nepomůže, když chci něco zhubnout, tak musím provést i něco z jídelníčkem. 
Ze začátku s jídlem žádná sláva, měla jsem různé chutě na sladké či slané, ale s cvičení jsem nepřestávala a opravdu poctivě denně cvičila! O mém cvičením s Jill jsem Vám tu psala TADY, TADY a TADY!

Fitness mě začalo bavit a baví stále, jídelníček si sestavuji sama.
Jasně, že to není nic profesionálního, ale mému tělu to vyhovuje. V běžném dni, když jdu do školy, tak mám na snídani 3 PL bílého jogurtu někdy si do něj dám 1 CL tvarohu, k tomu 1/2 PL strouhaného kokosu a 1/2 CL mleté skořice a někdy s ovoce - hroznové víno, jahody. Svačiny mám ve škole pouze 2x týdně a to v pondělí a ve středu kdy domů přijdu až v 16 hodin. 
Ke svačině si dávám chleba/rohlík se sýrem, ovocem nebo zeleninou a nějakou dobrotou, kterou jsem pekla o víkendu, nejčastěji nějaké ovesné sušenky, domácí musli tyčinky nebo nějaký ovesný sladký chlebík či ovesný koláč, ale teď se snažím omezit pečivo úplně, abych ho měla pouze 1x týdně, takže si ke svačině dávám 2 jablka + něco sladkého co jsem pekla.
Sladké tyčinky, oplatky atd.. jsem úplně ze svého jídelníčku vysadila, i když ze začátku jsem si 1-2x do týdně nějakou vzala, ale teď už vím, že cukry jsou ty, které Vám to hubnutí brzdí a navyšování ručičky na váze zrychlují :(

Oběd mám úplně normální, naštěstí neobědvám ve školní jídelně, ale doma. Také si občas dopřeji o víkendu řízek :) sice není zdravý, ale vše mám spočítané, takže si uberu někde jinde.
Odpolední svačinu mám pouze o víkendu, jelikož v týdnu nemám hlad a v těch hodinách kdybych svačinu měla mít, tak zrovna obědvám. No a na odpolední svačinu si dám třeba rýžoví chlebíček, ovoce, zeleninu, jogurt,smoothie, ovesný koláč/buchtu/sušenky a nebo domácí zmrzlinu.
Na večeři mám třeba 2 rýžové chlebíčky s domácí pomazánkou, nebo se sýrem/šunkou a zeleninou, nebo zdravej salát, ovesnou kaši nebo kuskus. Ale také si jednou za čas dám klidně k večeři párky, které ale mají vysoký obsah masa.
Hlavně si všechno jídlo co sním zapisuji do svého sešitu! 

A jak to mám s pitím? Jako malá jsem neměla vůbec potřebu pít, ale teď už jsem na tom mnohem lépe a také vím, že pitným režim je velice důležitý.
Denně piji čistou vodu, 2x do týdne si dám skleničku čaje a 1x do čtvrt roku si dám 1-2 skleničku kofoly a nebo coca coly.
Momentálně asi 2 měsíce necvičím podle Jill, ale podle různých cviku, které mám z internetu nebo od mamky atd.. :)
Moje cviky cvičím 5x týdně, 1x týdně mám hodinu a půl tělocvik a když je tď teplo, tak 2x do týdne mám 30 minut trampolíny, i když někdy víckrát do týdne a vždy ve středu mám volno, kdy prostě necvičím nic, i když někdy to nevydržím a dám si třeba 20 dřepů :D

Které cviky cvičím? 
Dřepy - 15x - 3 série, 10x - 1 série a 5x - 1 série.

Výpady - 15x - 3 série, 10x - 1 série a 5x - 1 série.

Polo dřepy 0:20 do 0:27 minut - 15x - 3 série, 10x - 1 série a 5x - 1 série.
<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/jbUXyaeX-BY" width="480"></iframe>

Zanožování - 15x - 1 série a 5x  1 série na každou nohu.

Nohy bok - 15x - 1 série na každou nohu.

Cvik na spodní břicho - 15x - 1 série.

Cvik od 0:55 do 2:25 minut - 10x - 4 série a 5x - 1 série na každou nohu.
<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="270" src="https://www.youtube.com/embed/5Wjz6lGslo4" width="480"></iframe>

Zkracovačky - 30x -  5 sérii.

Pánev - 15x - 5 sérii.

Nohy od sebe - 30x - 2 série.
(Takhle si lehneme na zem a dávám nohy od sebe)

Sedy lehy - 20x - 1 série.

Pejsek - 15x na každou nohu.

JAK TO MÁTE VY SE ZDRAVOU STRAVOU A CVIČENÍM?

Dále si můžeš přečíst

0 komentářů:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!