recenze

RECENZE | Konturovací tužka z kosmetického kufříku

9:34:00 Nela Procházková 2 Comments

S konturovacími tužkami mám již nějaké zkušenosti, jelikož doma jich pár mám, ale nikdy jsem je moc (dá se říct že vůbec) nepoužívala.
Ale v kosmetickému kufříku, o kterým již určitě víte z předešlých článků, jsem jednu konturovací tužku měla.


A tak jsem jí začala používat :)
Krásně se s ní malují (ohraničují) rty a je hrozně příjemná.
V odstínu je světle růžové a není to taková ta tvrdá tužka, ale je krásně krémová, za co jsem hrozně ráda.
Jinak má obal úplně stejný jako předešlé tužky, na které byla recenze nedávno. 
Konturovací tužka se na rtech nerozmazává a rty nevysušuje, ani nic podobného.
Výdrž konturovací tužky je také slušná, na rtech vydrží asi 4 hodiny, což nějaká extra výdrž není, ale také to není nejhorší :)

Konturovací tužka má 0,9g


POUŽÍVÁTE KONTUROVACÍ TUŽKY?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. Tužka nevypadá špatně, já navíc na konturky nemám nějak velké nároky, tak se spokojím skoro s každou. Jinak používám nejčastěji konturky od Essence, Catrice a Dermacolu. Ty jsou fajn a za pár peněz.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě nekupovala konturovací tužky nikdy, přišlo mi to zbytečné..

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!