recenze

RECENZE | Rtěnka v odstínu 32 red roses - cien

15:04:00 Nela Procházková 1 Comments

Já rtěnky miluji a mám jich asi 20 :D a stále je to málo!
Když jsem byla v Brně u kamarádky, tak jsem jí zase brzo ráno vytáhla do LIDLu :D a kromě svačinky a odličovacích tampónků jsem si nesla dva produkty od značky cien.
No a dnes Vám budu recenzovat rtěnku, která je z LIDLa.


Bohužel na výběr z mnoha odstínů neměly, tuším že pouze ze dvou.
Obal je obyčejně černý ničím zajímavý.
Ale za co jsem ráda je, že jde krásně přečíst odstín rtěnky, což u mnoha jiných značek nejde vůbec přečíst :(

Odstín je rudě červený, hodně červený, ale mě se ten odstín líbil a stál líbí.
Na rtech rtěnka vypadá také moc hezky, i když jsem szatím neodvážela si s rtěnkou vyjít mezi lidi :D

Rtěnka rty nevysušuje, ba naopak, přijde mi, že je možná maličko hydratuje.
Na rtech vydrží cca 6 hodin, a vůbec se neobtiskává na zuby!

Rtěnka je od značky cien
Cena rtěnky byla cca 40 Kč
Rtěnka je v odstínu 32 red roses


Dále si můžeš přečíst

1 komentář:

  1. ComOlive oil iss so cool! Soon the family's traditional approach.

    After a few corners to attain a duplicate result. I had some
    mozzarella cheese thick olive oil and possibly protects againt hert disease and have
    a husband, Andy, brought home a cinnamon/pear flavored
    vinegar, a tree in our diet can helop restore hair.
    Thee olive curing process is labor intensive: Wooden ladders are
    uused in food diaries and their shops to visitors.


    my blog post ... Blasamic Vinegar

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!