recenze

RECENZE | Hezčí a elegantnější ruce, díky krásným náramkům!

12:29:00 Nela Procházková 0 Comments

Přeji krásnou slunečnou neděli!
Určitě jste se vypravily někam k vodě :).
Já bohužel ne, jelikož nemám čas, ale za to jsem dneska ráno nelenošila (stejně jako včera) a ráno se vzbudila v 6:10, oblékla se a v 6:30 vyrazila běhat.
Mám za sebou krásných 6,45km!
Určitě o tom chystám napsat článek, jelikož jsem se s běháním velice rozšoupla a běhaní mě velice baví a stává se ze mě jiný člověk!


Pokud můj blog sledujete delší dobu, tak víte, že já miluji různé náušnice, náhrdelníky a náramky. No a z názvu již můžete poznat, že tento článek bude právě o náramcích :).

V minulém článku jste se mohly dočíst, že jsem začala spolupracovat s e-shopem krasnabizu.cz, a že mi majitel e-shopu poslal čtyři produkty.
Jeden jsem Vám již představila TADY a ten druhý Vám představím právě teď a TADY!

Náramků je celkem šest a dají se nosit jak všechny dohromady, tak zvlášť po jednom, nebo po dvou, třech, atd..
Já měla dva již ve škole a moje sestra Marka měla jeden na plese :)
Všechny jsou opravdu krásné a jsou v kombinaci zlaté, růžové a bílé barvy.

Růžový "kožený" náramek se zlatou sponou

Náramek s perličkami barvy bílé a zlaté

Zlatý spirálový náramek