OSTATNÍ

VYHLÁŠENÍ LETNÍ SOUTĚŽE!

8:46:00 Nela Procházková 2 Comments

Přeji Vám krásné úterý!
Já mám již po 4km běhu, právě snídám naposledy kupovaný bílý jogurt, jelikož se mi v mém novém jogurtovači dělá můj vlastní jogurt :)! Nemůžu se dočkat až bude hotový, ale musím si počkat až na zítřejší snídani..
Včera jsem dělala své první meruňkové kynuté knedle a měly úspěch, tak si ode mě hned sestra vzala recept, že je taky zkusí, tak jsem zvědavá :-D.
Na plechu mám na půl rozkrájené meruňky a dopoledne je začnu sušit, ale na před musím upéct meruňkovou bublaninu pro taťky, jsem to ale šikovná dcera :-D!

To jsem se zase musela vykecat, určitě to znáte :-D, bohužel hned po ránu, já když je rozepíši nebo rozkecám, tak je mě problém zastavit!

Letní soutěž již měla být dávno ukončená, ale jela jsem na chalupu do Jeseníku, takže jsem soutěž posunula, přišlo mi to rozumné :).
Určitě jsem již nedočkavé kdo letní soutěž o náhrdelník vyhrál, myslím si, že jsem Vás napínala již dlouho...
Výherce jsem losovala z malé krabičky!

Chvilka napětí............ Výherkyní se stává Laura Nováková :)! 
Lauře gratuluji a prosím jí, aby se mi ozvala na můj mail - cumanelka@gmail.com..
Bohužel výherkyně mohla být jen jedna, ale brzo chystám další soutěž a třeba vyhraješ právě ty a nebo ty :-D!

Všem holkám chci poděkovat, že se do soutěže zapojily! 
PS: Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se! I v tohle ohledu to platí..

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!