recenze

RECENZE | Osvěžující čistící pleťové náplasti - NIVEA

10:21:00 Nela Procházková 4 Comments

Přeji Vám krásnou neděli, i když u nás ve Vyškově moc hezká není!
Ráno pršelo, takže jsem nemohla jít ani běhat, tak snad zítra.

Po delší době Vám přináším recenzi na mnou prvně zkoušený produkt. Což znamená, že jsem nikdy takový produkt nezkoušela, zkušenosti mám pouze z různými maskami.


Minulý týden jsem byla u sestry Markéty a jely jsem do LIDLa pro sportovní kalhoty, které jsem si koupila a jsou skvělé!
Hned vedle je drogérie TETA a nebyla bych to já, kdybych tam nezašla a něco si nekoupila :-D. Jen jsem se před sestrou zmínila, že bychom tam mohly jít a už jsme tam byly :-D.
Sestra si koupila ty čistící pásky a já dva laky, jeden od značky Miss sporty a druhý od značky Flormar, který doma od jmenované značky žádný nemám, ostuda co
Hned jsme si nehty odlakovala a nalakovala ten nový od Flormar a je skvělý, nejen ta krásná růžová barvička, ale musím říct, že celkem dlouho vydrží!

Po obědě jsem hned vyzkoušely ty čistící náplasti, byla jsem zvědavá, jaké budou!
Náplasti jsou v obyčejné úzké papírové krabičce. 
Zezadu je česky a slovensky napsaný postup a dokonce je to i obrázkově vysvětleno!
V jedné krabičce naleznete čtyři náplasti na nos a 2x2 na čelo či bradu.

Já zkoušela pouze na nos, jelikož s ním mám nejvíce problém, ale sestra má dobré zkušenosti i s těmi náplasti na čelo a bradu.

Oficiální popis:
Obohacené o kyselinu citronovou jsou aktivovány vodou.
Náplasti přichytí černé tečky nečistoty a pleť hloubkově čistí.
Díky jemnému materiálu dobře přilnou i na nerovné čísti tváře, zvláště na nos.
Příjemná citrónová vůně osvěží vaší pleť.
Zanechávají zdravý a krásný vzhled pleti.
Náplasti jsou dermatologicky testované a schválené!
Je vhodné je používat 1x týdně!

Postup:
1. Navlhčete vodou oblast určenou k čištěné (nalepení náplasti) a neutírejte, oblast musí zůstat mokrá!
2. Odlepte papírek z náplasti a nalepte. Vodou se aktivuje její přilnutí.
3. Nechte zaschnou 10-15 minut.
4. Opatrně náplast odstraňte!

Na náplasti by jste měly krásně vidět černé tečky a nečistoty!
Z mé zkušenosti musím říct, že jsem je tam krásně viděla a moc hezký pohled to nebyl, i když zas tak hrozné to nebylo, jelikož si nos čistém téměř denně.
Poté jsem nos měla krásně hladký více jak 3 dny!
Jedinou nevýhodu, kterou jsem zaznamenala je, že mě poté něco málo přes hodinu svědil nos a to ně pouze mě, tak je to asi normální.

MÁTE S TĚMITO NÁPLASTMI ZKUŠENOSTI?
CO POUŽÍVÁTE NA ČIŠTĚNÍ PLETI?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Asi se po techto naplasti podivam, nalakala jsi me.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi.. určitě se podívej, ale prý často nejsou k dostání, tak snad budeš mít štěstí!

      Vymazat
  2. Já jednou zkoušela pásky Montagne Jeunesse - byly docela fajn, ale myslím si, že by mohly někde existovat lepší pásky :)
    nepamatuješ si cenu?
    timefor-pe.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych vyzkoušela i jiné pásky, abych je mohla srovnat..
      Cena byla kolem 130 Kč, přesně nevím, jelikož je kupovala sestra :)!

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!