TIP

TIP | Balíček z e-shopu nu3tion.cz

9:44:00 Nela Procházková 2 Comments

Ve čtvrtek dopoledne mě přišel balíček, který mě ještě více na motivoval k pokračování ve zdravém stylu a fitness.
Na facebook stránce mého blogu (TADY) jsem psala, že spolupracuji s fitness e-shopem, který se stává čím dál více oblíbený.
U mě je také velice oblíbený, i když tento balíček byl můj první, ale zdaleka ne poslední!
Jestli přemýšlíte nad objednáním něčeho z toho e-shopu, tak mám pro Vás -10% na Vaší objednávku! Kód - BEAUTYCHARM10 a je platný do 30.9.2015!

Co je to ten e-shop nu3tion.cz?
Kdo se zajímá o fitness, tak o tomhle e-shopu už někdy určitě slyšel, jelikož o něm psalo pár fitness bloggerek (Dewii a Monča).
Jedná se o fitness e-shop, kde naleznete různé proteiny, doplňky stravy, shakery, odměrky, dózy, láhev, spalovače, proteinové tyčinky, sacharidy, stimulanty, arašídové máslo, vitamíny, minerály, sladidla, kokosové oleje, tablety s příchutěmi, oblečení a doplňky!
V žádném z jejich produktů nejsou éčka a chemické přísady!
Navíc mají opravdu dobré ceny a kvalitní produkty.

Co jsem si objednala? 

1.BIO Chia semínka
Na prodej mají buď 100 gramů nebo 400 gramů. Já si koupila 100 gramů.
Cena byla 109 Kč

Upozornění na obalu:
Neslouží jako náhrada pestré stravy. Produkt není určen pro děti do 3 let, těhotné a kojící ženy. 
Výrobce neručí za škody vzniklé nesprávným použitím.

Hrozně mě zarazilo to upozornění, že chia semínka nejsou určená těhotným a kojícím ženám, jelikož jsem na internetu četla úplný opak. 
V úterý si o nich budete moci pročíst celý článek, který bude na blogu. Také příští týden bude na blogu recept, jak si udělat bez vaření chia pudink.

2. Tablety s příchutí čokolády, granátového jablka, vanilky, kokosu a capuccina
O těchto tabletách jsem již párkrát četla a tak jsem si je hned musel objednat. 
Celé plato má 10 gramů a je na něm 15 tabletek.
Cena jednoho plata je 25 Kč.

Pokud zrovna nemáte rády tyto příchutě, které jsem si objednala já. Tak máte na výběr ještě z cookies(novinka), oříšek-vanilka, espresso(novinka), karamel, jahoda a mandle. 
Pokud zrovna nemáte v oblibě tablety, díky rozpůlení a drolení. Četla jsem, že se špatně drtí, tak si můžete objednat NeoFlavour, což je ochucovadlo v prášku, takže si množství můžete navolit sami. 
Na výběr máte z těchto příchutí - Ananas, borůvka, černý rybíz, chocolate, citrón, jablko, jahoda, kokos, lesní jahoda, lískový ořech, malina, mandarinka, meruňka, pomeranč, Sour Cherry a vanilka. Prášek by měl nahradit 200 tablet!

Na článek o tabletkách se můžete těšit 15.září!

3.Proteinová tyčinka Coconut
Miluji kokos, takže když jsem přemýšlela jestli do elektronického košíku přihodit ještě tyčinku a uviděla jsem příchuť kokosu, tak hned bylo rozhodnuto.
Pro ty z Vás, co kokos zrovna 2x nemusí, tak máte na výběr z příchutí - Strawberry & Raspberry, Tropic a nebo Blueberry & Cranberry.
Navíc tohle je moje úplně první proteinová tyčinka!

Proteinové tyčinky jsou na e-shopu úplnou novinkou.
Jsou bez polevy, vhodné během celého dne a nejvíce se hodí po tréninku na doplnění energie.
Cena jedné tyčinky je 49 Kč.

Článek o tyčince Coconut, jak mi chutnala bude samostatný a publikuji ho na blog 22.září!

4.Odměrka 25ml
Jelikož plánuji začátkem října začít chodit do posilovny a koupit si protein, tak jsem si k objednávce ještě přihodila odměrku, která má 25ml.
Pokud by jste chtěly menší, tak mají ještě 5ml a pokud naopak větší, tak 60ml.
Odměrka je vyrobena z opravdu kvalitního materiálu, takže se Vám nemůže stát, že se Vám ihned rozbije.
Cena odměrky je 15 Kč.

E-shop, Facebook stránka, e-mal, instagram a twitter..

Já jsem se svojí objednávkou naprosto spokojená!
Komunikace je výborná a objednávka přišla do 2 dnů.
Přivezla mi jí DPD a o objednávce mě ihned přišel e-mail, sms a i hned jak byl pán u mého baráku, tak mě volal!


CO ŘÍKÁTE NA E-SHOP NU3TION.CZ?

Dále si můžeš přečíst

2 komentáře:

  1. ó, tak o tom poviem mojej kamarátke, ktorá sa veľmi zaujíma o fitnes! vďak za typ, aj za ňu ;).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejmy, tento e--shop tvé kamarádce opravdu doporučuji!
      Děkuji Ti za pozvání, ráda se mrknu :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!