KOSMETIKA

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE 2015 | Happy Girls are Pretty!

6:47:00 Nela Procházková 32 Comments

Vždy se těším na nové limitované edice od značky essence! Myslím si, že nejsem v téhle věci jediná.
Jak si můžete všimnout, tak se na blog snažím dávat každou novou limitovanou edici essence.

Oficiální popis:
Úsměv je bezesporu ten nejhezčí make-up, který můžeš vyčarovat. V nové trendové edici "happy girls are pretty" ti přestavujeme produkty, které podtrhnou tvojí přirozenou krásu. Barevná paleta nabízí jemné pastelové barvy doplněné o hnědé odstíny. Ultra tenká tužka na oči ti pomůže vykouzlit jemné oční linky, konturovací set jemně vymodeluje tvůj obličej a laky na nehty v šesti odstínech nabízí tři různé efekty.
Výrobky jsou oblečené do roztomilého designu s pleteným vzorem.
Be happy, feel happy!

Paletka očních stínů

01 happiness is... seeing your smile a 02 happiness is... following your heart

Tužka na oči ultra slim

02 the choco side of life a 01 happy girls rock

Barva na rty

01 pretty you! a 02 live, laugh, love and repeat.

Tvářenka multi color

01 you sweeten my day!

Konturovací set

01 happiness is.. a way of life

Laky na nehty

01 make me smile, 02 happy girls rock, 03 enjoy the little things, 04 just happy!, 05 pretty you! a 06 the choco side of life.

Pilník na nehty 2 v 1

01 keep calm and be happy

Jak se mi limitovaná edice líbí?
Mě tato limitovaná edice nějak neohromila, ale celkem se mi líbí ty paletky a konturovací set!

Limitovaná edice bude k prodeji od září do října!


JAK SE VÁM LÍBÍ TATO NOVÁ LIMITOVANÁ EDICE?

Dále si můžeš přečíst

32 komentářů:

  1. Mají krásný design! ☺

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na tuhle sadu se fakt těším.
    Sama poslední dobou jedu na nude style. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak určitě si pořídím konturovací set. Jsem ráda, že jsi to postla, zrovna jsem si povzdychovala, že mi dochází bronzer :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten konturovací set vypadá zajímavě, jinak mě ale asi nic nezaujalo z této limitky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Limitka se mi líbí, nejvíc barvy na rty

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Sice nějak extra nemám ráda Essence, ale ty stíny bych si možná koupila a zkusila! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem ani nestihla vyzkoušet tolik vychvalované paletky all about ... a už tu je zase další limitka. Essence jsem nikdy moc nefandila, ale právě ty paletky mě velice překvapily, tak doufám, že s novou limitkou se ještě více vyhoupnou se svou pověstí nahoru a moc si to nepokazí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento měsíc se Essence hodně rozšoupla, pouze za měsíc září má tři nové limitky ;)

      Vymazat
  8. Mají vážně krásný design :) k vyzkoušení mě láká asi jenom ten konturovací set :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že o něj bude hodně velký zájem :)

      Vymazat
  9. Moc se mi líbí ten konturovací set a asi si ho i pořídím :)
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já essence moc nemusím, ale je pravda, že design mají hezký :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dúfam, že nájdem u nás tie farby na pery a laky :) Sú nádherné :)
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Tak se mi zdá, že Essence si na limitkách dává čím dál, tím více záležet:)) laky na nehty vypadají obzvlášť dobře:))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tahle se mi celkem líbí, uvidíme jak na tom bude s kvalitou :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  14. Paletky vypadají nádherně! :) ..jen doufám, že tuhle edici někde uvidím.. vždycky mám pocit, že limitek je sice spousta, ale do obchodů se moc nedostanou :( ..a když už, tak s obrovským zpožděním

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato limitovaná edice se dostala do našich drogérii :))

      Vymazat
  15. Jee, ty obaly jsou roztomilé. Zítra na to kouknu v drogerce. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  16. Obaly jsou strašně hezké :) Škoda, že jsem je ještě nikde neviděla :/

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  17. Abych řekla pravdu, tak obaly jsou krásné, ale ze všeho se mi líbí jen ty první stíny.. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Od essence vyzera vzdy vsetko fajn, no u mne vela ich produktov zlyhava kvalitou.. ja milujem od nich konturky na pery a topcoat, s tienmi som nebola moc spokojna :-/
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám dobré zkušenosti s očními stíny.. A topcoat mám také ráda od Essence :))

      Vymazat
  19. Ta paletka je krásná, takové jemné barvičky na podzim/zimu :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!