KOSMETIKA

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE 2015 | Urbaniced

19:37:00 Nela Procházková 4 Comments

Před několika týdny jsem publikovala limitovanou edici Essence, která je již k prodeji. 
Dnes Vám představím další limitovanou edici, která by měla být v prodeji od září do října!

Oficiální popis:
Skatepark, basketbalový kurz nebo park - každé město má spoustu míst, kde můžeš potkat se svými přáteli a relaxovat. Trendová edice "Urbaniced" od essence tě zve právě tam!
Edice se inspirovala módou ve stylu athletic street a nabízí barevnou paletu plnou kontrastů - od růžové, fuchsiové, modré až po šedou, hnědou a černou. 
Zábavné a unikátní textury ve stylu street style tě budou bavit.
Navíc ti produkty nabízí jednoduchou aplikaci, i když jsi zrovna na cestě. Najdeš tu i dvě toaletní vody - "like an uptown girl" s květinovou a ovocnou vůní a "like a downtown girl", která je více smyslná. 
Neboj se městského stylu.. s essence! 

Oční stíny

02 the happy direction, 01 city girls rule! a 03 for city-kittys only!

Tekuté oční linky

01 for city-kittys only!

Krémy na rty

02 turn heads, baby! a 01 go for a stroll

Tvářenka

01 the sunny side of the street

Rozjasňovač

01 the happy direction

Laky na nehty

01 freak out!, 02 turn heads, baby!, 03 fun and the city a 04 city girls rule!

Krycí lak

01 be my town homie!

Toaletní vody 

Like an uptown girl a Like a downtown girl!

Jak se mi limitovná edice líbí?
Mě tato limitovaná edice zaujala a přemýšlím o koupi tvářenky a laků na nehty v odstínu 03 a 04!


JAK VÁM SE LIMITOVANÁ EDICE "URBANICED" LÍBÍ?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. Moc mě tato limitka nezaujala, možná tak rozjasňovač nebo tvářenka :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí ten khaki lak a rozjasňovač :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Krémy na rty se mi moc líbí, vyzkoušela bych je ráda...

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo tohle vypadá na fajn kolekci líbí se mi krémy na rty :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!