recenze

RECENZE | Minerální emulze a Gold-N vitální maska - NevO Dead Sea SPA

6:47:00 Nela Procházková 10 Comments

Hrozně ráda pečuji o svojí pleť a snažím se jí poskytnou to nejlepší, takže neuléhám do postele bez odlíčení! To je to nejdůležitější na co bychom neměly zapomínat. 
Miluji různé krémy, masky, emulze a vše co pleti pomůže a ta se cítí spokojená. Tím pádem, když mi v balíčku společně s šampónem a kondicionérem z Mrtvého moře (RECENZE TADY) přišly i čtyři vzorečky, tak jsem neváhala a hned masku musela jít vyzkoušet.

Gold-N Nová vitální maska
Obsahuje minerály z Mrtvého moře, je určená pro zpevnění a oživení pleti. 
Použití:
Masku aplikujte na vyčištěnou lehce vlhkou pokožku obličeje, krku a dekoltu. Nechte působit 15-20 minut, dokud maska nezaschne. 
Suchou masku smyjte teplou vodu, nejlépe za pomocí kosmetické houbičky. Pro dosažení optimálních výsledků následně aplikujte hydratační krém Gold-N pokročilý komplex pro hydrataci pokožky. 

Masku jsem aplikovala pouze na celý obličej, jelikož nemám ráda aplikaci masek na krk a dekolt. Nechala jsem jí působit více jak 20 minut, to je tak když na ní zapomenete a začnete uklízet :-D.
Potom jsem jí smyla teplou vodou bez použití kosmetické houbičky, šlo to bez problému až jsem se sama divila. 
Po umytí masy jsem na obličej aplikovala hydratační krém od Avonu, jelikož krém Gold-N nemám. 
Pleť byla krásně hladká až sametová, hydratovaná a celkově krásně rozzářená, ani jsem si nemusela dva dny poté nanášet bb cream. Měla jsem pocit jako bych ho na pleti měla, až ta byla pleť krásná. Navíc maska příjemně voní :)

Minerální emulze
Je určená pro intenzivní péči o suchou a citlivou pokožku! 
Obsahuje vitamíny, minerály a přírodní antioxidanty. 
Okamžitě se do pleti vstřebává. Emulze se používá maximálně 3x týdně místo nočního krému. 
Použití:
Aplikujte na vyčištěnou pokožku obličeje a krku.

Tuto emulzi jsem na obličej a krk. Okamžitě se vstřebala a pleť byla hladká a svěží. Ráno jsem s ní byla opravdu nadšená! 

Oba produkty jsou vyrobeny v Izraeli. 
Obsah jednoho vzorečku je 3 ml, ale jeden jsem použila 2x.
Více o značce NevO Dead Sea SPA - CZ a SK!


CO ŘÍKÁTE NA OBA PRODUKTY?
MÁTE ZKUŠENOSTI SE ZNAČKOU NEVO DEAD SEA SPA?

Dále si můžeš přečíst

10 komentářů:

  1. Něco jsem od Nevo dead spa kdysi měla, ale pamatuji si jen, že mi to moc nesedlo a pálilo, tuším, že to byl nějaký peeling se solí, který bych docela agresivní. Masky vypadají zajímavě, ale trochu se této kosmetiky po předchozí zkušenosti děsím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vyzkoušela od této značky už i šampón a kondicionér a jsem nadmíru spokojená.. Určitě bych jí dala ještě šanci :-)