TIP

RECENZE | Proteinová tyčinka coconut od nu3tion.cz!

6:46:00 Nela Procházková 20 Comments

Několikrát jsem Vám tady na blogu psala o fitness e-shopu nu3tion.cz. Tento článek bude na poslední produkt z mého objednaného balíčku.
Objednala jsem si tam jejich novinku - Proteinovou tyčinku s mojí milovanou příchutí coconut. Pokud nemáte v lásce, tak jako já kokos, tak máte na výběr z Blueberry & Cranberry, Strawberry & Rasberry a Tropic.


Proteinovou tyčinku jsem si rozdělila na tři kousky, což jsem si myslela, že jí budu mít na tři svačinky. 
Ne, byla tak dobrá, že jsem jí měla pouze na dvě svačinky. 
Chutná opravdu výborně, je teda dost sladká, ale to mi nevadí :-D a trošku se lepí na zuby, ale to asi každá. 
Svojí chutí mi připomíná moje milovanou tyčinku Mixitku!
Navíc tam opravdu nejen vůní, ale i chutí cítím kousky kokosu..

Složení - Coconut:
Ovesné vločky, zlatý sirup, syrovátkový protein izolát, frukto-oligosacharidový sirup, extrudát (syrovátkový proteinový izolát, rýžová mouka, sójový lecitin), sušený kokos, sladidlo hnědý cukr, kokosový olej, palmový a řepkový olej, glukóza, emulgátor E475, přírodní aroma.

Výživové údaje na 100 gramů:
Energetická hodnota - 1 681kJ/404kcal. Tuky: 13,6g, z toho nasycené mastné kyseliny: 9,4g, sacharidy: 43,6g, z toho cukry: 25,6g, bílkovin: 18,8g a sůl: 0,27g.

Koupíte je TADY a do 30.9. máte na celý nákup slevu 10%, po zadání kódu - BEAUTYCHARM10!
Hmotnost jedné tyčinky je 50 gramů.
Cena proteinové tyčinky je 49 Kč

CO ŘÍKÁTE NA TUTO PROTEINOVOU TYČINKU?
JAKÉ MÁTE NEJRADĚJI?