recenze

RECENZE | Šampón a kondicionér z Mrtvého moře - NeVo Dead Sea SPA

7:29:00 Nela Procházková 12 Comments

Mrtvé moře je slané jezero, které se nachází na hranicích Izraele a Jordánska. Je nejslanější a má nejvíce minerálu na světě.
Nežijí v něm žádné živočichové. 
Minerály z Mrtvého moře využívali již Římané a egyptská královna Kleopatra. K mrtvému moři jezdí lidé z celého světa!
Jeho pramen totiž vrací pokožce zdraví a krásu. 
Pomáhá při léčbě lupenky, ekzémů, akné a respiračních problémů.


Všechny produkty od NeVo Dead Sea SPA má velice luxusní obaly a ještě luxusnější produkty. Připomínají mi produkty, jak měli panovníci na zámcích :o)!
Já měla tu možnost vyzkoušet dva produkty z vlasové řady.

Minerální šampón:
Obsahuje zinek a je vhodný pro normální až mastné vlasy.
Šampón obnovuje přirozené pH, posiluje kořínky vlasů a zabraňuje vypadávání vlasů.
Lze použít nejen na vlasy, ale i na tělo jako sprchový gel!

Zinek patří mezi prvky, které mají vliv na správný vývoj všech živočichů. Tělo dospělého člověka obsahuje přibližně pouze 2 gramy zinku. 
Doporučená denní dávka v potravě je cca 15-25 mg zinku. 
Pokud máte nedostatek zinku v potravě, tak způsobuje nechtěný úbytek na váze, zhoršování paměti, pomalé hojí ran a smyslové poruchy zraku, čichu a sluchu. 
Je také důležitý pro správný vývoj spermií. Zinek nalezneme v těchto potravinách - tmaví maso, játra, mléko, mořští živočichové, žloutky, fazole, ořechy, dýňová semínka a celozrnné cereálie.

Ihned jak jsem si o šampónu přečetla, tak mi přišlo, jako by byl vyroben přímo pro moje vlasy :-D!
Po prvním použití šampónu jsem ihned věděla, že se ho jen tak nevzdám. 
Nemám ráda šampóny, které moc pění a pěna je po použití úplně všude a z vlasů jde z těží vymýt, ano je to i tím, že mají v sobě plno chemických věcí! 
Vlasy jemně, ale krásně voněly.
Nemusela jsem na ně ani sahat a hned bylo jasné, že jsou krásně hebké a zdravé.

Minerální kondicionér:
Má hydratační složky, které usnadňují rozčesání, zabraňuje lámání, zacuchání vlasů a zabraňuje poškození vlasů během vysoušení a česání. Jako pro mé vlasy přímo stvořený!
Přesně to co kondicionér slibuje, tak plní a nejen v jednom případě. Vlasy mám nádherně lesklé, hebké a jdou mi nádherně rozčesat i 4.den po umytí. 
I ten 4.den vlas vypadaly krásně lesklé, na pohmat byly jemné, plné objemu a vůbec nebyly mastné.
Přišlo mi, jako bych je umývala ten předešlý den.
Po mamce jsem bohužel zdědila, že mi hodně padají vlasy, ale stejně jich mám stále moc :-D, ale po použití těchto produktů se mi vypadávání vlasů zlepšilo!

Použití:
Nanáší se do lehce vlhkých vlasů a nechává se 5 minut působit. 
Také jej lze využít jako balzám 2x měsíčně se nechá působit 15 minut. Poté opláchneme vždy vlažnou vodou. 

Právě mi díky téhle vlasové řadě došlo, že nemá cenu kupovat obyčejné šampóny z drogérie a Avonu, které stojí cca 99 Kč. Mnohem lepší je si připlatit za tyto skvělé produkty z Mrtvého moře! Ale ve své skřínce mám ještě pár lahviček šampónu, právě ze zmiňované drogérie a Avonu, takže je vypotřebuji a poté si už budu kupovat jen tyto.

Minerální šampón má 400 ml a stojí 500 Kč.
Minerální kondicionér má 400 ml a stojí 500 Kč.

E-shop CZ, E-shop SK a FaceBook!


MÁTE ZKUŠENOSTI S PRODUKTY OD ZNAČKY NEVO DEAD SEA SPA?