recenze,

RECENZE | Tablety od nu3tion.cz s příchutí chocolate, vanilka, kokos, granátové jablko a capuccino!

5:56:00 Nela Procházková 7 Comments

Nedávno jsem Vám psala (TADY), že mi došel balíček z fitness e-shopu. Ukazoval jsem Vám všechny produkty, co v něm byly.
Dnes po vyzkoušení všech tabletek na ně přišla řada!



Co jsou to ty tablety?
Jedná se o tablety s různými příchutěmi, které jsou bez cukru, takže jsou velice vhodné pro diabetiky!
V jednom blistru je 15 tablet. Jedna tableta slouží k ochucení jedné dávky proteinu bez příchutě či koktejlu o objemu 300 - 400 ml (40 gramů v suché stavu).
Všechny tablety se rychle v tekutině rozpouští. 
Jsou vhodné do neochuceného proteinu, koktejlu, těsta, kaše, jogurtu, tvarohu či mléka. Pokud tabletu dáte do proteinu či tekutiny, tak jí nemusíte drtit, ale pokud jí chcete dát do nějaké potraviny, tak doporučuji rozdrtit. 

Chocolate
Zobrazování obrázku obrázek.PNG
Miluji čokoládu, ale dopřávám si jí pouze 1x týdně a to pouze 1 kostičku do nedělní kašičky. Tuhle příchuť jsem vyzkoušela jako úplně první ze všech příchutí, které jsem si objednala. 
Celou tabletu jsem rozdrtila kladivem na maso :-D. Po rozdrcení jsem jí přisypala do bílého jogurtu s musli. Ihned jsem cítila vůni čokolády a z bílého jogurtu nebyl bílý, ale světle hnědý. 
Při prvním ochutnání byla chuť velice silná, sladká a hodně uměla. Další lžičky byly již lepší, ale umělá chuť stále přetrvávala. Bohužel to bylo i tím, že jsem tam rozdrtila celou tabletu. Příště jsem tam dala pouze ani ne půlku a chuť byla mnohem lepší. 

Složení:
Přírodní a přírodně identické aroma - čokoláda, mikrokrystalická celulóza, laktóza, sucralosu a stearan hořečnatý.

Bohužel po brouzdání na internetu jsem narazila na barviva nebo-li "éčka", které ve složení napsané vůbec nejsou! 
Na jednom webu zjistili, že se v tabletě s čokoládovou příchutí nachází - azorubin (E 122), žluť SY (E 110), tartrazin (E 102) a briliantní modř FCF (E 133)!

E 122 - jedná se o syntetické červené barvivo, které se nejčastěji přidává do pudingu, Milky Way, dortové želé, Tanja, ano ta přeslazená červená voda, Lupeto snack - uzená šunka, atd..
E 110 - tentokrát tu máme oranžové barvivo, které když se smíchá s E 123, tak vytvoří krásnou hnědou bravu. 
Je velice nevhodné pro děti! Dříve se jako surovina k výrobě používal uhelná dehet. Nejčastěji se využívá při výrobě nealkoholických nápojů, sladkostech, pečivu, tresce a la losos, džemech, marcipánu, zmrzlině, hořčici, žvýkačkách, atd..
E 102 - jedná se o světle oranžový prášek. Využívá se k barvení nealkoholických nápojů, džusech, čokolády, konzervovaného ovoce, hrášku, hořčici, koření, cukrovinách, zmrzlině, atd..
E 133 - jasně modré syntetické barvivo. Nejčastěji ho naleznete v limonádách, sladkostech, zmrzlinách, cukrovinkách, pečivu, cereálii a pudinků. Také se využívá s barvách na vlasy, pastách na zuby, make-upech či v deodorantech. 

Tolik nezdravých věcí v takové "neškodné" tabletce, co? 
Ano, taky mě úplně mrazí a mnohem raději a bez výčitek si dopřeji vysoce procentní čokoládu, než tuhle "nevinnou" tabletu.

Vanilka
Zobrazování obrázku obrázek.PNG
Půlku rozdrcené tablety jsem si dala do nedělní snídaně s bílým jogurtem, musli, borůvkami a sušenými meruňkami. Až se prášek celý rozpustil, tak jsem ochutnala a opravdu cítila vanilku i ta vůně byla po vanilce, ale chuť byla velice umělá. Po několika hodinách jsem v puse stále cítila umělou chuť. 

Kokos
Zobrazování obrázku obrázek.PNG
Miluji vůní a příchuť kokosu, takže volba byla jasná.
Rozdrtila jsem 1/2 tablety a dala jí do zdravého chia pudinku, který je na blogu (TADY)! Chuť kokosu byla hodně slabá, málo sladká a naštěstí ani ne moc umělá, v koksovém pudinku mi chutnala.

Granátové jablko
Zobrazování obrázku obrázek.PNG
Po více jak měsíci jsem si v neděli dala svojí milovanou ovesnou kaši. V sobotu jsem na nákupu s taťkem dala do vozíku granátové jablko, které jsem neměla více jak 4 roky, takže jsem se na něj velice těšila. Použila jsem pouze 1/2 rozdrcené tablety, ihned se mléko s vodou obarvilo na růžovou barvu, že by červené barvivo? Nevím a raději to ani nechci vědět!
Cítila jsem tam granátové jablko, ale byla málo sladká, dost nevýrazná. Na vrch kaše jsem dala 1/3 čerstvého granátového jablíčka, mňam..

Capuccino
Zobrazování obrázku obrázek.PNG
Dala jsem 1/2 tablety do bílého jogurtu s musli. Ihned se rozdrcená tableta začala rozpouštět a to tak, že z bílého jogurtu vytvořila duhový jogurt :-D. Objevila se tam zelená, modrá, oranžová a hnědá . Po zamíchání byl jogurt světle hnědý. Vůně a chuť byla capuccino, nasládlá a vůbec nebyla umělá. Tato tableta mi zachutnala nejvíce!

Je mi to velice líto, že píši tento negativní článek.
Bohužel je to tak, nevím jak to s "ěčky" mají jiné příchutě, ale na internetu jsem našla pouze s příchutí čokolády.

Cena 1 blistru (15 tablet) je 25 Kč
Jinak e-shop velice doporučuji, až na tyto tablety. Pokud by jste si chtěli něco z e-shopu objednat, tak mám pro Vás slevu -10%, po zadání kódu BEAUTYCHARM10.

Dále si můžeš přečíst

7 komentářů:

  1. Tak to mě nezaujalo :/ To bych radši použila třeba kvalitní kakao místo čokoládové tablety nebo tak :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jak jsem psala ve článku. Místo éček si dám raději kostičku hořké a kvalitní čokolády :)

      Vymazat
  2. Já z jejich tablet mám ráda pouze kokos, karamel, jahodu a cookies. Občas i to cappuccino :)

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také si radši dám normální jídlo nebo obyč cukr než takovéhle umělotiny :/ The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  4. To si radši dám pravý suroviny, než náhražky. Jo sice je to fajn, že to chutná jinak, ale přece jenom, dá se mlsat i zdravěji. Pochybuju, že ostatní blistra jsou bez éček :)
    Ale je super, že si i přes to napsala negativní recenzi od srdce, než nám mazat med kolem pusy. :)

    nicolbaldwin.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já nesnáším když bloggerky napiší lež o produktech, jelikož je dostaly zadarmo!
      Děkuji :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!