TIP

TIP | Krásné šperky z junky.cz + GIVEAWAY (UKONČENÁ)!

6:47:00 Nela Procházková 124 Comments

Přeji Vám krásný pátek :o)
Jako každá žena miluji šperky, nejraději mám náušnice. Mám jich tolik, že jsem si na ně vyrobila i organizér a vystavuji na něm peckové náušnice, ty visící mám v roztomilé plechové krabičce.



Bohužel, když jdu do obchodu si nějaké šperky vybrat, tak se mi buď nelíbí a nebo ty co se mi líbí, tak stojí nemalé peníze.
Takhle to měla i slečna jménem Kristýna, která miluje šperky stejně jako já. Rozhodla se založit si vlastní e-shop s krásnými šperky, za velmi přijatelnou cenu! 
Obchůdek má velice krásné a roztomilé jméno - Junky, naleznete ho TADYVíce o založení Junky se dozvíte TADY, kde to píše Kristýna :). Na e-shopu Junky má i svůj blog!

Na Junky si vybere každá žena či slečna, jelikož je na výběr z mnoha šperků různého stylu. Nezáleží na tom, jestli chcete náušnice, náramky, náhrdelníky, řetízky nebo celý set šperků je tam prostě vše.

Kristýna mi poslala balíček s různými kousky šperků. 
Šperky byly dané ve dvou krásných z papíru vyrobených krabiček s logem Junky.
Já si z něj vybrala dva a ostatní jsem Vám nechala do soutěže, jelikož dlouho žádná nebyla a ráda, jak dostávám, tak dávám :).

Vybrala jsem si roztomilé peckové náušnice růžové se zajíčky a řetízek přívěšek se srdíčkem. 
Oba dva kousky vypadají skvěle! 
Náušnice se zajíčky jsem si hned druhý den vzala do školy, krásně vypadají na uších :)
Co mě mile překvapilo je, že mají umělé průhledné "špunty", aby Vám nevypadly z uší.. 
Zajíčci jsou i v béžové barvě. 
Řetízek přívěšek se srdíčkem je jednoduchý, ale tento styl mám ráda. Nemusí ho ladit do nějakého outfitu, prostě a jednoduše ho můžete nosit kdykoliv.

Náušnice se zajíčkem v růžové barvě (TADY) a stojí 29 Kč
Řetízek přívěšek se srdíčkem (TADY) a stojí 35 Kč

Tak a teď jdeme na tu slibovanou soutěže o krásné šperky!


Co můžete vyhrát?
Náhrdelník květiny v bílé barvě
Náušnice perličkové pod ucho
Perličky růžové

PODMÍNKY GIVEAWAY

POVINNÉ
1. Bydlet v ČR nebo SK
2. Být pravidelným čtenářem (GFC) do komentářů napsat jméno!
3. Sledovat facebook stránku blogu (TADY) napsat jméno!
4. Sledovat facebook stránku Junky (TADY)
5. Napsat do komentářů co se Vám nejvíce z e-shopu Junky líbí
6. Napsat do komentářů Váš e-mail

NEPOVINNÉ
1. Sledovat mě na instagramu - @cumanelka
2. Veřejně sdílet GIVEAWAY kdekoliv na své soc.síti. 
Za každé sdílení si můžete dát jeden komentář na víc, ale musíte uvést odkaz!

Giveaway ukončím 25.10.2015 a následující den bude na facebook stránce vyhlášená vítězka! 


Dále si můžeš přečíst

124 komentářů:

  1. 1. Bydlím v ČR :)
    2. sleduji jako Kristýna Čiháková
    3. to se mi líbí jako Kristýna Čiháková
    4. to se mi líbí jako Kristýna Čiháková
    5. Líbí se mi klasické doplňky, hlavně náušnice a výrazné náhrdelníky jako je právě v giveaway :)
    6. kikisek1@email.cz

    Týnka z blogu Live and Love

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné šperky, škoda že já je nemohu nosit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Líbí se mi ty jejich krásné náhrdelníky, hlavně ty růžové.

    OdpovědětVymazat
  4. Sdílím tady https://www.facebook.com/marketa.kralova.92
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké šperky, takové jednoduché, minimalistické, přesně takové mám ráda :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  6. Šperky sú naozaj nádherné. Veľmi sa mi páči to srdiečko :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekná giveaway :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    1. bývam v SR
    2. sledujem ako Aďa G.
    3. páči sa mi to ako Adriá Nkáá
    4. páči sa mi to ako Adriá Nkáá
    5. najviac sa mi páčia práve také výrazné náhrdelníky, aký je práve v GA a inak milujem všeobecne všetky náhrdelníky :D
    6. 555adka55@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. nejvíce se mi líbí tento náramek :) http://www.junky.cz/perlickovy-naramek-s-retizky
    sleduji jako caty. a Linda Kolářová

    OdpovědětVymazat
  9. plus sdílím na twiteru
    https://twitter.com/kol_linda
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky! Zaprve máš super blog a právě jsem se stala tvým dalším odběratelem:) Na facebooku jsem dala také like a budu se těšit na novinky jako Alena Miler a na Junky se mi nejvíce líbí náhrdelníky, konkrétně zrovna ten, co máš v giveaway je snad nejkrásnější, takže se moc ráda připojím a třeba konečně něco vyjde!
    Alča suksa.suksin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Bydlím v ČR :)
    2. Adri Gom
    3. Adriana Gombalová
    4. Sleduji :) taky pod Adriana Gombalová
    5. http://www.junky.cz/nausnice-aztecke-vzory Miluju náušnice :D
    6. adriana.gombalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. gfc: Eva H., fb: Evča Há, eva.hrabalova@atlas.cz, moc se mi líbí ty náušnice :)

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Bydlím v ČR
    2. Jana Kosíková
    3. Jana Kosíková
    4. Jana Kosíková
    5. Náhrdelník pletený, stříbrný:
    http://www.junky.cz/nahrdelnik-pleteny-stribrny
    6. turin.jk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, sleduji přes GFC jako KacaVal a na fb jako Kača Val :)
    Na stránce se mi nejvíce líbí náhrdelníky. Jsou úžasné <3 Taky se mi líbí, že eshop nabízí hodně velký výběr a vybere si člověk, který má rád minimalistické prvky a člověk, který má rád třeba masivní náhrdelníky :) Tyto šperky jsou přímo jak dělané pro mě, ten náhrdelník je nádherný. Jinak máš super blog. Tvé články jsou velmi inspirující :) A máš skvělý styl psaní :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Bydlím v ČR
    2. Nicolette Tesařová
    3. Niky Tesařová
    4. NIky Tesařová
    5. Miluju náhrdelníky a hodně z nich se mi tam opravdu líbilo i například tady ten tvůj cos dala do soutěže :)
    6. nikca.tes@seznam.cz
    Máš moc hezký výběr a blog ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na instagramu tě sleduju jako nikoltesarova :)

    OdpovědětVymazat
  17. Bydlisko : Pochádzam zo SR, kamarátky mám v ČR
    FB : Brylee Dixon
    GFC : Braylee Dixon
    Mail : braylee.dixon@gmail.com
    Všetky veci sú veľmi pekné a za veľmi dobré ceny (: Ale očaril ma výber náhrdelníkov (:

    Steal Her Beauty
    There's An Untold Story...

    OdpovědětVymazat
  18. gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová, nejvíc se mi líbí právě ten náhrdelník co je v giveaway :) a pak také ty naušnice králíček :D krásný a jemný :) mencovakristyna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Přes GFC i na obou fb sleduju jako Iveta Skutková :)
    Nejvíce se mi líbí celkově náhrdelníky - ať už ty nejjednodušší, které mě naprosto okouzlily, až po ty nejhonosnější a naprosto nádherný je i ten, o který se soutěží :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. GFC - Kristýna Košuličová
    FB - Kikina Kristýna Košuličová
    krásná soutěž! ♥
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    a podle mě maají strašně nádherné náhrdelníky! ♥

    OdpovědětVymazat
  21. 1. Bydlím! :D
    2. GFC sleduji jako Primadonna Girl
    3. FB Primadonna Girl
    4. FB opět jako Primadonna Girl
    5. Zrovna mi nejdou otevřít jejich webovky, tak brouzdám alespoň po FB a musím říct, že se mi jejich šperky líbí hrozně moc! Líbí se mi, jak jsou veselé a "čisté" - hezky doplňují obyč outfit a dělají ho zajímavým. A kočička s rybičkou z úvodní fotky naušničky jsou dokonalé :)
    6. PrimadonnaRealness@gmail.com

    P.S.: Děkuji za pozvání!

    OdpovědětVymazat
  22. TAK a komentáře se sdílením :D
    Google+: https://plus.google.com/u/0/+PrimadonnaGirlBlog/posts/FJg57i9McTo
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Druhé sdílení na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1469795073329082&id=1393102930998297
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ještě, že mám těch sítí hodně :D Poslední komentář za sdílení na Twitteru: https://twitter.com/Primadonna_G1rl/status/648083424843026432
    PrimadonnaRealness@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Bývam v SR, sledujem ako Anetta Bublavá, likes ako Aďa Diy a najviac sa mi páči práve tento náhrdelník, čo si dala do GA :D je fakt nádherný :D mail: 555adka55@gmail.com

    Inak, máš nádherný blog!!! :D

    OdpovědětVymazat
  26. 1) Bydlíme v ČR
    2) GFC: NARA blog
    3) a 4) FB: NARA blog
    5) http://www.junky.cz/nahrdelnik-obdelniky-fialova-a-bezova
    6) EMAIL: narablog54@gmail.com

    Natálie a Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Už jen 4 dny a skončí naše giveaway o dva keramické cupcaky! Ještě pořád se můžeš zapojit!:
    natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Neli :)
    podmínky splněny, na eshopu se mi nejvíc líbí náhrdelník s motýlem:
    http://www.junky.cz/nahrdelnik-motyl

    KamkaK@seznam.cz

    www.mypurpleicecream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Najviac sa mi páčia rôznorodé náušnice, ktoré sú v ponuke. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj! :) Jsem z Čech!
    FB: štěpánka tučková
    zde: štěpánka petrů
    Nejvíce se mi zalíbil tento šperk: https://www.facebook.com/junkycr/photos/pb.843878562362713.-2207520000.1443381652./871910756226160/?type=3&theater
    email: stepanka.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji Tě jako Klára Odehnalová, stránky na facebooku jsem lajkla.
    Nejvíce se mi líbí růžový náhrdelník se stuhou.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. 1. Bydlíme :-)
    2. Jsme pod jménem TP Bloggers
    3. TB bloggers
    4. Sledováno! :-)
    5. http://www.junky.cz/nahrdelnik-perlove-kvetiny
    6. tpbloggers@gmail.com
    7. Sleduji jako mrs_papaja

    Pája :-)

    OdpovědětVymazat
  32. č. 29
    GFC: Katarína Sládečková
    FB: Katka Katalin
    Najviac sa mi páčia zvieracie motívy

    sladeckova219@gmail.com
    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj. :) Moc pěkná giveaway! A moc se mi líbí tvé RECEPIES :)
    1. Bydlím v ČR :)
    2. Přes GFC sleduji pod jménem Leňa Zatloukalová.
    3. Like na tvé facebookové stránce jako Leňa Zatloukalová.
    4. Like na facebookové stránce Junky jako Leňa Zatloukalová.
    5. Na Junky se mi nejvíce líbí náhrdelníky. Moc ráda je nosím, ať už výraznější, nebo jednoduché.:)
    6. Můj email je: Lenicka.Zatloukalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Bývam v SR :)
    Alex B
    Na fb likes pod menom Alexandra Bednárová
    Sledovat facebook stránku Junky (TADY)
    Mne sa páčia jednoduché náušnice ako sú napr. tie ružové :)
    sasanemo@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj Sabo
    najviac ma očaril náhrdelnik "jelen s perlou" a kontakt sabova24(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. 1. v ČR
    2. GFC: veronika zapadlikova
    3,4. FB: Veronika Zapadlikova
    5. jejich náhrdelníky jsou super :)
    6. verzapadlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. 1. v ČR
    2.EVA HORN
    3.,4. EVA HORN
    5. TAKY SE MI LÍBÍ PŘEDEVŠÍM NÁHRDELNÍKY♥
    6.evahorn7@gmail.com

    PS. pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  38. 1. Bývam na Slovensku
    2. Barborka
    3. Barbora Bačíková
    4. Barbora Bačíková
    5. Masívne náhrdelníky, obzvlášť tento: http://www.junky.cz/nahrdelnik-ruzove-kapky-se-stuhou
    6. bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. 1.ČR
    2.-4.-Adéla Kouřilová
    5. Nornálně se mi líbí masivní věci, ale pro tohle bych vraždila -> http://www.junky.cz/stuha-na-krk-s-koralkem-bily
    6. kourilovaadela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. 1. Bydlím v ČR
    2. MonulkaS16
    3. Monika Špičáková
    4. Monika Špičáková
    5. Nejvíce mě zaujaly náhrdelníky a náušnice :) už jsem si jich pár vybrala :D
    6. Monulkov.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. GFC - Aďuš Grečnárová, fb- Aďka Grečnárová
    adkagrec@gmail.com
    Najviac sa mi páčia jednoznačne náhrdelníky na eshope, pretože je ich tam veľa a sú fakt krásne :33

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  42. GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    kostkova.pavla@centrum.cz

    Jejich náučnice jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  43. IG: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  44. ČR
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Nejvíce se mi z e-shopu líbí tohle: http://www.junky.cz/naramek-cerne-koralky-a-privesky
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. 1. Bydlím v ČR :)
    2. Sleduji jako Clara
    3. To se mi líbí jako Claire Fojtíková
    4. To se mi líbí jako Claire Fojtíková
    5. Velice se mi tam líbí výrazné náhrdelníky(něco jako v soutěži)
    6. fojtikovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. som zo slovenska
    sledujem cez tento ucet
    fb vsade lajky ako niki benko
    mne sa pacia nahrdelniky velmi
    n.princess(zavinac)azet.sk

    OdpovědětVymazat
  48. zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/timeline/?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  49. Krásne šperky! Určite by som sa zapojila ... škoda že žijem v Irsku :/
    simastylelife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, to je škoda.. Ráda bych zrušila tu podmínku bydlet v ČR nebo SK, ale platila byc