TIP

TIP | Novinky pro podzim 2015 - Yankee Candle

5:34:00 Nela Procházková 27 Comments

Určitě Vám nemusím představovat skvělé a hlavně voňavé svíčky Yankee Candle! Já osobně žádnou nevlastním, ale mám jí napsanou ve wishlistu a přeji si jí k narozeninám :)



V jedné drogérii v Brně jsem viděla vosky, ale nakonec jsem si je nekoupila, jelikož tam neměly vůni, kterou bych si představovala.
Nejvíce mě voní Black Cherry, Coconut Bay, Sweet Apple, Sweet Strawberry, Lavender Vanilla, Soft Blanker, Vanilla Satin, Blueberry Scone, Gingerbread Maple, Cinnamon Stick, Fireside Treats, Pain au Raison, Salred Caramel, Summer Scoop, Vanilla Cupcake, Tarte Tatin, Strawberry Buttercream, Christmas Cookie, je jich mnohem více, ale o tom třeba někdy jindy :)!

Yankee Candle má pro nás na podzim tři novinky, které se jmenují - Out of Africa, Barbershop a Scentiments. 


ZDROJ
Jedná se o vzpomínky svůdné Afriky s exotickými vůněmi. 
Vůně - Egyptian musk (egyptské pižmo se špetkou vanilky a cedrového dřeva), Kilimanjaro stars (svěží vzduch, chladivá máta a zemité pačuli), Madagascan orchid (orchidea) a Serengeti Sunset (směs ovoce, citrusů a lotosových květů).


Barbershop je limitovaná edice. Přináší 5 vůní, které evokují pánské holičství! Navíc má úžasný design.
Vůně - Hot Towel (mořský vánek s vůní dřeva), After Shave (jalovec a pačule), Barbershop (kombinace eukalypru, levandule a ambry), Hair Tonic (svěží vůně s kapkou citrusů, kokosové vody a elegantního dřeva ) a Chrome (stopy kardamonu, kadidla a dřeva).


Tato limitovaná edice Scentiments přináší 9 vůní. Mají krásný pestrobarevný dárkový design. Jsou skvělé k narozeninám, z lásky, jako poděkování nebo pouze jako dárek. 
Vůně - Mums make everything brighter (šeřík se špetkou levandule), A warm house makes a glowing home (se špetkou citrusů, jablíček, levandule a lilií), You warm heart (směs citrusů, sladkých květinových tónů a vanilkou), Sparkle. Twinkle. Hugs. Thanks (svěží vůně vhké trávy a listů), Sparkle on gorgeous (směs pižma, pačuli, šalvěje a mahagonové kolínské), Positively glowing from the inside out (levandule, vanilka, špetka pižma a bergamotu) a Just breathe and take it all in (slaná voda, pižmo s tóny mandarinky a pomerančového květu). 

Mě osobně se hrozně líbí ta limitovaná edice BarberShop, ale nekoupila bych si jí. Za to limitovanou edici Scentiments bych si klidně koupila :).
VLASTNÍTE NĚJAKÉ YANKEE CANDLE?
JAKÁ JE VAŠE OBLÍBENÁ VŮNĚ?
CO ŘÍKÁTE NA PODZIMNÍ NOVINKY?

Dále si můžeš přečíst

27 komentářů:

  1. Yankee candle mám hrozně ráda a zaujala mne ta limitovaná edice, budu to muset někde okouknout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze je kamenná prodejna Yankee Candle, voní to až na ulici :)

      Vymazat
  2. Yankee candle mě nikdy nezaujali, nebo aspoň ty ke kterým jsem čuchala, takže doufám že tyto novinky mě třeba překvapí.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se divím, asi jsi zrovna narazila na hodně špatné vůně :/

      Vymazat
  3. Yankee naprosto zbožňuju! Vždycky je chodím očichávat. Bohužel se mi ale nechce investovat do svíčky, protože jsou opravdu nechutně drahý! Namísto svíček si od nich kupuji vosky, které jsou levné a krásně voní <3 nejradši mám vanilkový vůně.

    umaleslecny.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je bohužel hrozná :-/.. Proto si chci napřed koupit vosk a poté zainvestovat do svíčky, ale možná zustanu pouze u těch vosků ;)

      Vymazat
  4. Já miluju YANKEE CANDLE! Nejoblíbenější vůně....jsou prostě všechny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já doma taky Yankee candle nemám, ale chtěla bych svíčky. Už jsem tu našla i obchod, kde se dají sehnat, tak mám v plánu si nějakou vánoční vůni koupit. Tahle podzimní edice mě nějak moc nenadchla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Milujem sviečky a hlavne Yankee candles ! Je to už taká povinnosť mať nejakú sviečku na jeseň/zimu :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaká je tvá oblíbená vůně od Yankee Candle? :)

      Vymazat
  7. Ty poslední vypadají nejlíp, mají skvělý design :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi nejvíce líbi, hlavně ten design, jak píšeš :)

      Vymazat
  8. Skvělý článek! Yankee candle miluju! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Limitka je nádherná. Zatím vlastním jenom jeden vosk a nemůžu se ho nabažit.

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to midnight jasmine. Kde v Brně jsi vosky viděla? ráda bych je koupila bez poštovného. Dík za odpověd :-)

      Vymazat
    2. Viděla jsem je v drogérii na Vinohradech :)

      Vymazat
  10. Yankee Candle jsou úžasné svíčky :) měla jsem whoopie pie, turqoise sky a ještě mi zbyla summer scoop, ale na podzim bych chtěla zkusit nějakou skořicovo jablečnou, to mi úžasně připomene Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  11. Yankee Candle nevlastním, ale taky ji mám na wishlistu :-) Moje kamarádka ji má doma a pokaždé, když k ní přijdu se ji ptám, co ji to tam tak krásně voní :-) Musím si ji už konečně pořídit :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. tak ty jsou úžasné, hlavně mě lákají ty se "vzpomínkou" na Afriku, jdu do nich, alespoň do jedné! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerá to fakt moc super :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!