RECIPES | Fitness kokosový pudink z chia semínek (bez lepku)

7:48:00 Nela Procházková 8 Comments

Přeji Vám krásnou neděli!
Dlouho se na blogu neobjevil nějaký recept se zdravým jídlem.
Minulý týden jsem na blog publikovala článek o balíčku z fitness e-shopu (TADY). 
Psala jsem, že chystám recept na chia pudink, a jiné zdravé pokrmy z chia semínek.


Proč je dobré jíst chia semínka se dozvíte TADY!

INGREDIENCE:
  • 2 PL chia semínek - koupila jsem si na nu3tion.cz
  • 1 hrnek vody či rostlinného mléka (já měla vodu, ale doporučuji mléko)
  • 1/2 tablety s příchutí kokosu (RECENZE TADY)
  • 1 PL strouhaného kokosu
  • borůvky či jiné ovoce na ozdobení
POSTUP:
  1. Do misky si dáme chia semínka a zalijeme je hrnkem tekutiny.
  2. Rozdrtíme si tabletu a přidáme jí do misky.
  3. Misku si dáme do lednice a necháme jí odležet nejméně 4 hodiny. Nejvhodnější je přes noc :)
  4. Vrch pudinku si posypeme kokosem a dozdobíme borůvkami!


DĚLATE SI CHIA PUDINK?
DO JAKÉHO JÍDLA SI DÁVATE CHIA SEMÍNKA?

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano, je to mňamka.. Jak pudink děláš? :)

      Vymazat
  2. Já dělám buď pudink jen chia+mléko a pak přidám ovoce... Nebo pokud chci "větší" porci, tak dělám ten, který mám na blogu :) (http://myway-tofitness.blogspot.cz/2015/05/chia-puding.html)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj recept na blogu mi přijde až moc složitý, jakože tam máš zbytečně moc ingrediencí..
      Ale věřím, že je také moc dobrý :)

      Vymazat
  3. Toto musím vyskúšať. Vyzerá to dobre a priznám sa že chia semiačka som ešte nikdy nejedla. Je čas to zmeniť! :))

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo, určitě vyzkoušej :).
      Více se o chia semínkách můžeš dozvědět - http://nela-prochazkova.blogspot.cz/2015/08/tip-proc-zaradit-chia-seminka-do.html a v neděli publikuji článek, kam všude se chia semínka hodí!

      Vymazat
  4. Pořád se chystám pudink z chia vyzkoušet..

    OdpovědětVymazat