RECIPES | Fitness ovesno-banánové palačinky s borůvkovou náplní

6:22:00 Nela Procházková 42 Comments

Palačinky miluji již od svého dětství, stejně jako skoro každé dítě. Jen jsem asi vyjímka, že jsem je nejedla s "marmoškou", ta u mě neprošla :-D. 
Teď mi marmeláda nevadí, když jsem byla letos v Primorsku, tak jsme si se sestrou daly na půl palačinku s nutellou a banánem. Celou bych nesnědla :-D. 
Jistě, že jsem neměla pouze za celý pobyt jednu, ale předposlední večer jsem měla ještě jednu, ale také jsem jí nesnědla celou a tentokrát jsem si jí dala s borůvkovou marmeládou, byla moc dobrá, ale nutella je prostě nutella :-D!

Byl pátek večer a já si vzpomněla na palačinky, mňam..
No, tak jsem si řekla, že pokud se mi na váze ukáže menší číslo, než minulý týden, tak ráno snídám zdravé palačinky.
Věříte, že jsem nemohla spát? V noci jsem se budila a těšila se na ty mnou milované palačinky. Byla jsem si na 90% jistá, že číslo bude menší, takže si je vychutnám jak se patří!
Ráno taťka odjel na houby a já si ustlala, vytáhla žaluzie, rozčesala vlasy a běžela do koupelny na váhu. 
JO, dnešní snídaně je jenom a jenom moje! Nikomu, ale nikomu nedám ani malý kousek (tuhle větu si pamatujte) :-D, brzy se dozvíte proč, připadá mi to jako detektivka!

INGREDIENCE (5-6 menších palačinek):
  • 6 PL ovesných vloček
  • 2 vejce
  • voda dle potřeby
  • špetka soli
  • 1 větší banán
  • skořice dle potřeby
  • strouhaný kokos
  • borůvky dle potřeby
  • 60 ml bílého jogurtu 
POSTUP:
  1. Smícháme vejce s banánem a solí.
  2. Přidáme vločky, skořici, strouhaný kokos a vše rozmixujeme tyčovým mixérem.
  3. Dle potřeby přidáme vodu. Těsto by mělo být řídké,ne husté!
  4. Rozehřejeme pánev, která nepotřebuje tuk.
  5. Na rozehřátou pánev nalijeme těsto, já dala jeden malý šufánek. Z té první budete mít vždy trhanec, tak nezoufejte hezky jej snězte či vyhoďte a dejte těstu druhý, tentokrát dle vaší šikovnosti šťastný pokus!
  6. Mezitím si v misce rozmixujeme jogurt, strouhaný kokos a borůvky.
  7. Hotové palačinky potřeme borůvkovou náplní, zamotáme a dáme na talíř.
  8. Palačinky potřeme zbytkem náplni, ozdobíme zbytkem borůvek a posypeme kokosem.
Mňam.. Palačinky jsou opravdu moc dobré, miluji tyto zasloužilé snídaně! Bohužel, jelikož mám hrozně vlezlého pejska, tak kňoural a kňoural, až si vykňoural jeden malý kousek. No a asi tušíte, že u jednoho kousku jsme nezůstaly, ale nakonec měl asi tři malé kousky! Jedinou mojí útěchou je, že mu tím pádem moc chutnaly a jsou opravdu moc dobré.

MÁTE RÁDI PALAČINKY?
DĚLÁTE SI ZDRAVÉ PALAČINKY NA SNÍDANI?

Dále si můžeš přečíst

42 komentářů:

  1. Mňam, vypadají skvěle, mám ovesné palačinky moc ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá hoodně dobře, určitě vyzkouším :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  3. Já místo vloček občas dávám protein, ale to nic nemění na tom, že banánové palačinky jsou boží :3
    (A obyčejná palačinka s nutellou, banánem a oříškama k tomu..... heaven in my mouth.. ♥)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protein já zatím nemám, ale až budu mít, tak vyzkouším :)

      Vymazat
  4. Mňam, vypadají opravdu úchvatně, palačinky už jsem dávno nedělala, tak asi budu muset vyzkoušet tyhle :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam vyzerájú veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vypadají luxusně!! Budou jistě výborné :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  7. Tak toto určite vyskúšam :O Super článok <3
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  8. palacinky mám rada no a tieto vyzerajú fantasticky :) určte vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  9. No, mňaaaam, nezbyl tam ještě kousek pro mě k večeři, prosíííím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem se podělila s pejskem, takže bohužel :-(
      Ale byly opravdu výborné!

      Vymazat
  10. Dělám je podobně, jen vločky melu protože jinak mi to příjde moc " hrubé " :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, nechcela by si mi niekedy prísť urobiť raňajky?

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadají úžasně, určitě vyzkouším :)
    www.anettls.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko děkuji, ať se povedou a chutnají :-))

      Vymazat
  13. yummy! to vypada dobre! urcite vyzkousim:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. ty jo, tak ty bych si dala!!:) jsi šikovná!
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!