TIP

NOVINKY YANKEE CANDLE 2015 | Vanilla cupcake, Christmas sparkles a Pure Radiance

6:42:00 Nela Procházková 13 Comments

Ano, jsem tu s dalším článek o mých velmi oblíbených svíčkách jménem Yankee Candle. Už nějakou dobu tu máme podzim a brzy se roční období přesune na zimu, což v těchto dvou období jsou svíčky nejpoužívanější a nejoblíbenější! 
Yankee Candle to moc dobře ví, a proto nás zásobuje novinkami našim milovaných svíček. 


Vanilla cupcake
ZDROJ
Já jsem velká milovnice sladkých až přeslazených vůní, takže pokud na tuto vůni někde narazím, tak si jí určitě očichám a myslím si, že skončí u mě v nákupním košíku. 
Vanilla cupcake si můžete koupit v těchto provedení - Celebrations, Classic - malý, střední a velký, Décor - malý, střední a velký, votivní, čajové svíčky, vosk do aromalampy a vůně do auta - kolíčky, luxusní visačka a papírová visačka. 

Christmas sparkles

Vánoční vůně naprosto zbožňuji a Vánoce si bez svíček nedokáži představit. Yankee Candle si pro nás připravil určitě hodně vůní, ale zatím nám přestavil a nyní si můžeme koupit první Vánoční vůní a to se jménem Christmas sparkles, neboli Třpytivé Vánoce!
V této Vánoční třpytivé edici nám nabízí dvě vůně - Sparkling cinnamon (Třpytivá skořice) a Sparkling snow (Třpytivý sníh)
No a nezapomněly ani na dekorace ke svíčkám! Na výběr máme z mnoha provedení, ale pouze v jednom designu. 

Snowflake - aromalampa, stínítko a talíř malý, stínítko a talíř velký a svícen na votivní svíčku
A jako menší novinkou je i v této edici vůně Sparkling snow v provedení jako vonná stébla. 

Pure Radiance
ZDROJ
Jedná se o nejluxusnější vůně od Yankee Candle. 
V edici je deset nádherných vůní, s novou technologii a to praskající knot. Pro efekt věrného praskajícího ohně a extra široký plamínek pro hřejivou zářivost svíčky. 
Sun Bright
ZDROJ
Zatím je na prodej pouze ve vůní Sun Bright (Zářivé slunce), které je v unikátní směsi citrusových květů a santálového dřeva. 


LÍBÍ SE VÁM TYTO NOVINKY OD YANKEE CANDLE?

Dále si můžeš přečíst

13 komentářů:

  1. Žádnou Yankee candle nemám, ale svíčky obecně miluju a podzim a zima je naprosto ideální na pálení svíček :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč!
      Já také žádnou Yankee Candle nevlastním, ale tento podzim nebo zimu to plánuji změnit :)

      Vymazat
  2. Ešte som tieto sviečky neskúšala, ale túto zimu to musím zmeniť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám schovaný vosky v oblečení a voní přes celou skříň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad :-D!
      Musí to vonět božsky :))

      Vymazat
  4. vypadají super, já žádnou yankee nemám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. mne prekvapive yankee candle docela smrdi,takze potrebuju si ocuchat tyto nove a uvidim
    www.pimeworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé.. Tak třeba ti tyto nové vůně budou vonět :)

      Vymazat
  6. Jeeej tie novinky vyzerajú fakt super

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Vanilla cupcake musí vonět určitě božsky :)

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  8. Yankee candle opravdu hodně provoní prostor a dlouho vydrží, ale k tomu jsou bohužel náležitě drahé :( Já jsem vánoční edici ještě neviděla, tak se těším, až na ně narazím.

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!