recenze

RECENZE | Baby lips Winter Delight - Hot Cocoa

6:16:00 Nela Procházková 43 Comments

V poslední době jsem si velmi oblíbila balzámky na rty a v jejich koupi také rozšoupla :-D! Takže ihned jak jsem zjistila, že k nám do ČR přišly nové Baby lipsy, jsem věděla proč jít do drogérie. Naštěstí jsem hned ten týden jela do Brna a měla možnost si do města pro balzám zajít. 
Napřed jsem šla do ROSSMANNU a tam jsem balzám nesehnala, takže jsem hned zavítala do DM a tam si balzám koupila!
Existují čtyři příchutě, ale u nás v drogériích nám nabízí pouze tři - 11 Hot Cocoa, 12 Sweet Apple a 13 Sugar Cookie. Ten čtvrtý Mint Candy se k nám bohužel nedostal. Já miluji čokoládu a fialovou barvu, takže můj výběr byl jasný. 




Co balzámy na rty z kolekce Winter Delight slibují?
  • hydratuje rty až na 8 hodin
  • revitalizuje rty
  • viditelně zdravé rty
  • po aplikaci jemné
  • chrání v zimním období 

Balzámek má opravdu moc hezký, zimní design. 
Barva odstínu je nude, takže i rty máte s takovým nude nádechem, což se mi moc líbí! Rty opravdu na dlouhou dobu hydratuje a je skvělý na chladné dny. Balzám vůbec nelepí a rty jsou krásně jemné, až sametové. Navíc nejsou takové mokré a balzám rychle vsakuje do rtů. No a teď se dostáváme k té neodolatelné čokoládové vůni. 
Zimu si bez horké čokolády nedokáži představit a tento balzám jí dokáže nahradit, pokud si hlídáte co jíte, jako já :-D. 
Jediné mínus co jsem u balzámu našla je chuť, myslela jsem si, že balzám bude alespoň maličko po horké čokoládě chutnat, bohužel tomu tak není a chuť není žádná.

Značka Maybelline
Balzámek má 4,4g
Cena je 59 Kč v DM

CO ŘÍKÁTE NA TYTO NOVÉ BABY LIPSY?
MÁTE UŽ NĚJAKÝ?

Dále si můžeš přečíst

43 komentářů:

  1. Jé, konečně nějaká recenze na nové baby lips <3. Přemýšlím, že si pro ně taky zajdu, abych rozšířila sbírku, ale ještě jsem se u nikoho nedočetla, jaký nakonec je. A 59 korun? To je docela fajn, když jsou normálně za 79 :).

    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ho doporučuji.. Já si plánuji koupit ještě jeden s jinou příchutí :-)

      Vymazat
  2. Tento balzam som videla už u viacerých blogeriek a.vyzerá super. Ja som sa k nemu ale.zatiaľ nedostala. Ja oouzivam balzam od Tiande jahodovy a som moc spokojna

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Ja osobne som tento balzam videla už u viacerých blogeriek a.vyzera super. Ja osobne však pouzi am balzam od TIANDE a som nadmieru spokojná.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot. sk i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Hi dear friend excellent Writing. God Bless you
    http://grabbit.com.pk/

    OdpovědětVymazat
  5. Na babylips jsem si potrpěla nějakou dobu, pak jsi koupila 2 a tím to skončilo, byly to z té základní kolekce, místo toho mně uchvátil eos, a už domy nějaké 4 poklady mám!
    Jinak máš krásné zpracování fotek! :)

    http://nikolmullerova.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze základní kolkce mám pouze jeden.. Eos mám také, ale moc mi nevyhovuje :))
      Děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  6. Me tyhle balzamky nejak neuchvatili.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Baby lips mám celkem ráda, je to takový ten balzám, který hodim do tašky a o nic se nestarám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje recenze mě velice nadchla! A mám chuť si jej také koupit..jen já mívám s produkty alá čokoláda špatný zkušenosti, tak nevím jestli do toho jít. :D Budu nad t8m ještě bloumat, ale sám o sobě vypadá skvěle.

    www.be-crea-tive.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Já kosmetiku s čokoládovou vůní miluji, ale na výběr máš ještě z dvou příchutí, tak třeba by ti seděly více. S nimi zatím zkušenosti nemám, ale asi si ještě nějaký Baby lips s jinou příchutí koupím :)

      Vymazat
  9. Mě nejvíc láká ten sweet apple .. Možná ho i vyzkouším po téhle recenzi :) Díky za ni.
    NLlifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, já děkuji :))
      Sweet apple mě také láká a přemýšlím o jeho koupi..

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Ten červený je Sweet Apple :)
      Já právě nevím, který si pořídit.. Potřebovala bych si je očuchat, tak snad to nedopadne tak, že si koupím oba :-D

      Vymazat
  11. Super článek :) Vypadá moc pěkně, líbí se mi ten nude nádech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tím nude nádechem mě právě očaroval, když nepočítám tu skvělou vůni :-)

      Vymazat
  12. Mi chybí tak 5 dočíst a už nemůžu :D přijde mi to, že se to skoro pořád opakuje.
    Dobrá recenze, Nely :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem tvůj komentář nepochopila..
      Jinak děkuji za pochvalu :-)

      Vymazat
  13. Furt přemýšlím, jestli si mám jeden koupit a vyzkoušet ho a nebo pro jistotu ještě přečíst hromadu recenzí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda sladké vůně, které se ti zároveň postarají o rty v zimě, tak do nějakého Baby lipsu určitě jdi :-)

      Vymazat
  14. O těchto nových "příchutích" jsem ani neslyšela. :-O Díky za tip! Asi se vrhnu pro tu čokoládu :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :-)
      Čokoládu doporučuji, ty ostatní jsem zatím nezkoušela!

      Vymazat
  15. Mám ten stejný co ty, co se týče hydratace, no nevím, nějak mě nenadchla,ale moc se mi líbí ten zmrzlý efekt co udělá.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě naprosto vyhovuje! Jak píši ve článku, tak mi rty krásně hydratuje ;))

      Vymazat
  16. Práve tento istý som si chcela kúpiť, pretože sa mi tiež páči fialová a milujem horúce kakao, ale odradila ma tá vôňa. Keďže v DM mali aj testery tak som ho ovoňala a vôbec mi to nevoňalo. :) ale inak je určite super :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak po těch testrech se musím v DM mrknout, chci si ještě nějaký koupit! Já jeho vůní mám moc ráda, cítím tam i maličko hořké kakao :-)

      Vymazat
  17. Great post! If you want we could support each other by following on gfc, let me know and I'll follow you back !kiss! 🍄🍁🍂🌂☔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkná recenze:) dlouho přemýšlím nad jeho koupi, tak možná jednou :)

      Vymazat
  18. ja mám ružový ešte z dôb, keď sem prišli a ten mi aj bohate stačí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten růžový mám taky a nevyhovuje mi.. Ale tento je skvělý a patří mezi mé oblíbence :))

      Vymazat
  19. Já si koupila sweet apple, které voní z této kolekce asi nejlépe, aspoň mě to tak přijde. Zrovna hot cocoa není tak moc intenzivní :/

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Hot cocoa voní božsky, ale mám v plánu si koupit ještě nějaký Baby lips, ale nevím který.. Vidím to na oba :-D

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!