recenze

RECENZE | L ´oreal False Lash Superstar Mascara

6:13:00 Nela Procházková 14 Comments

Mé řasy bohužel nejsou takové, jaké bych si přála. 
Tím pádem je pro mě nejdůležitějším kosmetickým kouskem řasenka a na jejím výběru si dávám záležet! V dubnu se objevila novinka od L´oreal False Lash Superstar Mascara, mě tato novinka velice zaujala a plánovala jsem si jí koupit, ale poté jsem na ní zapomněla. Nedávno jsem ale prostřednictvím e-mailu dostala nabídku na testování nějakého kosmetického produktu z online drogérie Ageo, která mnou zmiňovanou řasenku má v nabídce! 
S
Do pár dnů jsem řasenku měla doma a s radostí začala řasenku testovat.



Obal řasenky je velice luxusní a zaujme snad každou ženu. 
Tuba je oboustranná, jelikož z jedné strany je podkladová báze v bílé barvě. Na druhé straně je řasenka v černé barvě, kartáček je mírně zahnutý, takže řasy krásně natočí! 


Co řasenka slibuje?
  • posiluje a ošetřuje řasy
  • dodá řasám hydrataci a výživu
  • objem a okouzlující délku řas
  • krásně řasy natočí (bez použití kleštiček na řasy)
  • obarví intenzivní barvou
  • neslepuje a nežmolkuje
  • dodá vzhled umělých řas
  • dlouhotrvající

Použití:
Jako první naneseme podkladovou bázi a po pár vteřinách, také aplikujeme dlouhými tahy řasenku.


Mé hodnocení
Hned na úvod musím pochválit obal, ten se opravdu povedl a tím mě řasenka zaujala na první pohled. 

Řasenka řasy neslepuje, nežmolkuje, krásně je natočí, dodá jim objem, neobtiskává se a řasy jsou přirozeně dlouhé!

 
S oběma kartáčky se velice dobře pracuje. 

Vydrží celý den, ale zároveň se dobře odličuje! 

Řasenka má 2x - 6,5 ml
Cena řasenky v online drogérii Ageo je 279 Kč
L´oreal False Lash Superstar Mascara zakoupíte TADY




Internetová online drogérie Ageo má velice velký výběr nejen kosmetiky, ale i parfémů, hygienických potřeb, dětské kosmetiky a domácích potřeb! V nabídce má přes 20 000 produktů skladem, za skvělé ceny. K prvnímu nákupu máte dopravu zdarma a slevu 100 Kč.

CO ŘÍKÁTE NA TUTO ŘASENKU?
MÁTE ZKUŠENOSTI S ONLINE DROGÉRII AGEO?

Dále si můžeš přečíst

14 komentářů:

  1. Už jsem na řasenku koukala, vypadá moc dobře. Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Řasenku opravdu mohu doporučit :-)

      Vymazat
  2. Je to čudné, že som doteraz nemala žiadnu dvojitú riasenku. Táto vyzerá veľmi dobre, vyskúšala by som :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato dvojtá řasenka je také má první.. Tuto opravdu doporučuji ;)

      Vymazat
  3. Máš s ňou veľmi pekne riasy.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk na ktorom práve prebieha GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem s ní velmi spokojená :-)
      Děkuji!

      Vymazat
  4. Já zrovna se řasenkou problém nemám, vlastně bych ani žádnou nemusela moc použivát :D Řasy mám dlouhé od přírody, a to jak spodní, tak dolní (což je někdy fakt naprd :D)... Na tuhle už jsem parkrát narazila, vypadá fakt dobře :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi řasami ti upřímně závidí. Mě takové bohužel příroda nenadělila, ale myslím si, že na tom nejsem zas tak špatně..
      Tuto řasenku ti mohu určitě doporučit, i ta cena je skvělá!

      Vymazat
  5. jéé tak tá špirála vyzerá fakt super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!