recenze

RECENZE | Laky GEL finish AVON - Purplicious a Parf ait pink!

6:15:00 Nela Procházková 11 Comments

Gelové nehty jsem měla o letních prázdninách poprvé a byla jsem s nimi moc spokojená, ale každý měsíc na ně chodit nechci, jednou za čas mi to stačí. V katalogu Avon již delší dobu nabízí laky s gelovým efektem, takže jsem si jeden lak v mé oblíbené růžové barvě objednala. 
Druhý lak v mé nejoblíbenější fialové barvě, jsem dostala. 


Co gel laky slibují?
  • plné krytí
  • vysoký lesk
  • dlouhotrvající efekt
  • vyhladí povrch nehtů
  • chrání nehty před třepením 


Mé hodnocení:
Balení obou laků je obyčejné a lahvička stejná jako u ostatních laků od této značky. Se štětečkem se mi nehty lakují dobře, ale mezi mé nejoblíbenější nepatří. 
Těmi nejoblíbenějšími jsou štětečky od Essence a Miss sporty. 

Fialový lak (Purplicious)
Barva je opravdu krásně sytě fialová. Lak kryje opravdu moc dobře, bohatě stačí nanést dvě vrstvy laku. 
Se schnutím jsem také spokojená, do úplného zaschnutí jsem čekala asi 2 minuty. Gelový efekt je opravdu znatelný a nehty vypadají moc hezky. Na nehtech mi lak bez jakéhokoliv poškození vydržel přes 5 dní! Jediný mínus je horší odlakování, ale to díky tmavšímu odstínu laku, ale není to nic hrozného, pouze jsem musela použít více odličovacích tampónků (cca 3-4). 
Lahvička má 12 ml
Cena je 79 Kč

Růžový lak (Parf ait pink)
Na tento lak jsem se velice těšila. 
Bohužel odstín vypadal v katalogu maličko jinak, ale i tak se mi naštěstí líbí! Lak také moc hezky kryje a stačí dvě vrstvy, jako u fialového laku. Nevím jestli mi to jen přijde, nebo je to tak, ale zdá se mi, že tento odstín dělá nehty hezčí a víc "gelové". 
S výdrží je na tom lépe než fialový, jelikož mi vydržel více jak 7 dní. Odlakování laku šlo také lépe, ale to asi jen proto, že je odstín světlejší. 
Lahvička má 10ml
Cena je 79 Kč

MÁTE S TĚMITO GEL LAKY OD AVONU ZKUŠENOSTI?

Dále si můžeš přečíst

11 komentářů:

  1. Ten fialový má hezký odstín :) já osobně laky od Avonu ještě nezkoušela.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. oba sú veľmi pekné :) mám tuším dva tieto Gel finish doma, no musím ich aj tak dávať s topcoatom, lebo inak mi vydržia 2dni na nechtoch..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se divím, já topcoat nepoužívám a drží :)

      Vymazat
  3. Laky od Avonu obecně perfektně držej, nejenom tyhle gelový. Btw. jaktože jedna lahvička má 12 ml a druhá 10? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, ale také jsem nad tím přemýšlela a popravdě? Stále mi to vrtá hlavou :-D

      Vymazat
  4. Pěkná recenze :) od Avonu jsem laky ještě nezkoušela, ale jestli vydrží na nehtech 7 dní bez top coatu, tak to musí být zázrak :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Niky, opravdu laky od Avonu doporučuji. Mám jich více a jsou skvělé a navíc na výběr mají z velké škály barev :)

      Vymazat
  5. Laky majú nádhernú farbu. Takú živú a proste krásnu :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mají krásný odstíny a na živo ještě hezčí..

      Vymazat
  6. Parfait Pink jsem si chtěla pořídit, bohužel jsem se při objednávání spletla a místo toho objednala jiný odstín, ale naštěstí taky růžový. Bohužel musím říct, že mi lak vydržel asi 2 dny, takže já moc spokojená nejsem. Ale je možné, že jiné odstíny jsou na tom lépe, takže chci ještě nějaký vyzkoušet
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divné, mě drží opravdu dobře. Určitě bych gel lakum dala šanci :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!