recenze

RECENZE | Novinka od Rimmel - Rtěnka The Only 1

6:40:00 Nela Procházková 33 Comments

Krásný den přeji!
Asi před 14.dny mi byla zaslána nová rtěnka od Rimmel, jelikož jsem vyhrála soutěž, kde se hledalo 100 žen, které budou novou rtěnku testovat.



Nová rtěnka nese svůj celý název - The Only 1. 
V prodeji bude 15 odstínů v různých barvách, já dostala odstín č. 610 Cheeky Coral. 


Co rtěnka The Only 1 slibuje?
  • hydratuje 
  • dokonalé rty
  • dlouhodobá výdrž 
  • neobtiskává se
  • dokonalá vrstva již po prvním nanášení 
  • skvělá pigmentace
Mé hodnocení: 
Začneme hezky od začátku! Jako první tu máme vzhled neboli obal celé rtěnky. Tvar rtěnky je velice zajímavý, není to takový ten obyčejný tvar, jako má plno ostatních rtěnek od Rimmelu a jiných kosmetických značek. 
Od vrch se začíná zužovat až dolů ke štítku s odstínem rtěnky a nad ním má ještě kroužek v odstínu rtěnky. 
Obal je obyčejně černý a co mě přijde velice rozkošné je korunka na vrchu rtěnky, pouze malý detail, ale hned rtěnka vypadá jinak. Odstín rtěnky je napsán celkem velkým písmem, takže to nemusím luštit, jak u jiných rtěnek. 

Když se konečně podíváme na rtěnky a na náš dlouho očekávaný odstín. Tak zjistíme, že celá rtěnka je ve stříbrné tubě. Vypadá to velice hezky, jen nás blogerky to maličko může rozčilovat, jelikož je to zrcadlové a špatně se fotí :-D. 
Já si rtěnku musím hned očichat, jelikož bych nedala nic na rty a celé mé tělo co smrdí. Nene, tuto rtěnku mé rty vyzkouší, jelikož krásně voní po jahodách či malinách, to nepoznám, každopádně je to krásná sladká a šťavnatá vůně. 
Rtěnka má můj ne moc oblíbený tvar, jelikož mě přijde že se rtěnky v tomto tvaru hůře nanáší na rty. 
Mnohem raději mám ty, které mají vytvořený takový tvar jako jsou naše rty. 

No a teď se dostáváme k samostatné rtěnce, konečně! 
Můj odstín, který jsem dostala je ve šťavnaté červené barvě, takový ještě nemám, takže do sbírky se mi hodí! 
Rtěnka má být dokonalá hned po prvním nanášení, což bych tedy tolik netvrdila. Po první vrstvě je rtěnka dobrá, ale ne dokonalá. Dokonale na rtech vypadá až při druhé vrstvě. 

Jak jsem již na jednom nejmenovaném blogu četla, že rtěnka leze do vrásek, tak to musím maličko souhlasit. 
Nemyslím si, že by to bylo zas tak hrozné,jak bylo na blogu psáno, ale malý náznak tam bohužel je. 
Po promnutí rtů se mi rtěnka obtiskne okolo rtů, což já nenávidím a dokonalá rtěnka by to rozhodně dělat neměla. 
Plusem ale u rtěnky je, že se obtiskává na zuby. 
Co se ale u rtěnky povedlo je hydratace, jelikož rtěnka rty nevysušuje a opravdu hydratuje a to bez použití jakéhokoliv balzámu na rty. 
Na rtech je také velice příjemná a rty jsou hladké až sametové. 
Rtěnka slibuje dlouhodobou výdrž, s tím jako tedy moc souhlasit nemohu. Od rtěnky jsem očekávala, že na rtech vydrží alespoň 5-6
hodin, ale to bych po ní chtěla moc. 
Na rtech vydrží maximálně 3 hodiny a to bych se za tu dobu nesměla napít, najíst, ani si prolnout rty, prostě nic!
Co se mi podařilo zjistit je, že rtěnka obsahuje Rosa Fruit Oil a vitamín E.

Věřím že si tato rtěnka najde své příznivce, kteří s ní budou spokojení a bude patřit k oblíbencům. U mě tomuto tak bohužel není a rtěnku bych nenazývala The Only 1! 
Rozhodně, ale rtěnku nezahazuji a občas jí využijí.
Na zahraničních blozích jsem pár kladných recenzí četla, proto této rtěnce u jiných dívek a žen dávám naději. 
Nevím kdy se začne prodávat u nás, ale v zahraničí je k dostání online od 30. září nebo ve vybraných obchodech. 


Rtěnka má 3,4g
Cena rtěnky The Only 1 by měla být kolem 249 Kč

ZDROJ

CO NA NOVOU RTĚNKU OD RIMMEL ŘÍKÁTE VY?
MÁTE V PLÁNU SI JÍ POŘÍDIT?

Dále si můžeš přečíst

33 komentářů:

  1. Ja bych jeste tolik hul nelamala. Vyzkousej rtenku nanest pomoci stetce, nebude se tolik obtiskavat a nemusis ji nanaset tolik :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka vypadá moc hezky, líbí se mi ten červený odstín :) jinak musím souhlasit s tím, že taky moc nemusím tenhle vzhled rtěnek - mám raději klasické, které se nanáší líp, tyhle rtěnky se mi i často ničí (jako máš na fotce kousek "odštíplé" rtěnky :D) např. když do ní omylem zasáhnu obalem nebo tak :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odštíplý kousek rtěnky už tak byl, když jsem rtěnku dostala..

      Vymazat
  3. Tento rúž je totalne super. Krásna farba a veľmi ti sekne na perách.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano barva je skvělá, ale bohužel mi rtěnka nesedne :-(

      Vymazat
  4. Bože, to je krásná barva! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. skala barev je velika,ale ja nejsem rtenkovy tip.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za recenzi. Raději si koupím klasiku Kate od nich než tady tuto :)

    Akorát mi přijde, že moc neumíš nanášet rtěnku. Mírně hrbolaté, chce konturku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel dělá sama rtěnka, ale konturovací tužku zkusím :-)

      Vymazat
  7. Krásny odtieň. Momentálne moja najobľúbenejšia je od značky Brische. Pekné fotografie ♥

    ♡ September and october favourites ♡

    OdpovědětVymazat
  8. Odstín ti poslali moc hezký. Jestli se k nám dostanou, tak je v drogerii určitě omrknu, ale asi si ji tedy nepořídím, jestli bude takhle drahá a ještě ne úplně ideální
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V zahraničí se již prodává od 30.září a stojí £6.99, takže pokud se k nám dostanou, tak cena bude buď stejná nebo vyšší..

      Vymazat
  9. Ne jen podle tvé recenze bch tuto rtěnku nekoupila, barva sice pěkná, ale s tou vydrží je na nic..

    Adel z ADEL'S FASHION LIFE
    Kritéria pro začínající modelky

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle rtenka uz se v Uk prodava dnes jsem se na ni divala, odstin se mi hodne libi. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkná recenze :) rtěnky od Rimmelu mám ráda, tak tuhle třeba taky vyzkouším :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zkus třeba ti sedne a budeš s ní spokojená :-)

      Vymazat
  12. Super odstín, už se těším až budou v drogeriích :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín je moc hezký, ale jak píši v recenzi mě rtěnka nesedla. Tobě ale třeba sedne :-)

      Vymazat
  13. Krásná rtěnka! Zrovna nějakou scháním, tak se půjdu na ní podívat ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš, třeba ti bude vyhovovat více než mě :)

      Vymazat
  14. Prekrásna farba, až som sa do nej zamilovala :) ..škoda tej výdrže, rúžov, ktoré vydržia max. 3 hodinky mám doma už habadej :/

    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha SÚŤAŽ o kontaktné šošovky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky a pevně jsem doufala, že mi tato vydrží déle :-(

      Vymazat
  15. Krásna farba! Ono, ten tvar je dosť na nič, musí sa to zle nanášať. V tomto prípade si človek pomôže snáď už len štetcom :)

    OdpovědětVymazat
  16. Je krásná :) Ale moc rtěnky nenosím, takže po ní nepůjdu v drogérii :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!