recenze

RECENZE | Set balzámů Blistex - Classic lip protector, Lip Brilliance a Medplus!

6:37:00 Nela Procházková 24 Comments

Blistex balzámy jsou na trhu již delší dobu, ale k nám do drogérii přišly asi teprve před více jak rokem. 
Já se na ně párkrát dívala, ale nikdy si je nekoupila, i když jsem na ně slyšela pozitivní recenze! 
Když jsem uviděla soutěž na Facebooku, kterou pořádal e-shop KupKosmetiku.cz ve které se soutěžilo právě o zmiňované balzámy Blistex, tak jsem neváhala a do soutěže se přihlásila. 
Na soutěž jsem ale zapomněla a po ukončení soutěže narazila na příspěvek s výherkyněmi. Mrkala jsem a mrkala, jelikož tam bylo napsané mé jméno. Hned jsem tedy napsala e-mail se svojí adresou. Po pár dnech byla sada balzámů doma!
Čekaní se opravdu vyplácí. 





Sada balzámů obsahuje - Classic lip protector, Lip Brilliance a Medplus. Vždy po létě mé rty trpí a jsou velmi suché a já mám velice špatný zlozvyk, koušu si je! 
Ale protože jsem v té době začala balzámy testovat, tak po asi dvou dnech používání balzámu po suchých rtech ani památka! 

Tento balzám je ten malý zázrak, který mi zachránil mé suché rty. Opravdu krásně rty hydratuje, nevysušuje, krásně voní, chuť je velice sladká a připomíná mi marshmallow, rty jsou po něm krásně sametové a navíc má SPF 10. Jediné mínus je tyčinka, která má nezaoblené hrany. 
Obsahuje Aloe Veru, vitamín E, jojobový olej a přírodní včelí vosk!

Objem má 4,25g
Cena je 69 Kč na KupKosmetiku.cz

Tento balzám dokonale sladce voní a chutná po jahodách.
Rty krásně hydratuje, nevysušuje, vydrží dlouho, nelepí, rtům dodá krásnou narůžovělou barvu a navíc má SPF 10. 
Jediné mínus je vzhled balení, které mi přijde jednoduché, nehezké a takové zastaralé. 
Obsahuje mikrokuličky kyseliny hyaluronové, olej z hroznových jader, vitamín E, extrakt z pravého hedvábí a z bambuckého másla.

Objem má 3,7g
Cena je 99 Kč na KupKosmetiku.cz

Jediný Blistex balzám v kelímku. 
Těmto balzámům v kelímku moc nefandím, ale pár jich vlastním. Balzám rty hydratuje, nevysušuje, nelepí a navíc má SPF 15. 
U balzámů, které budu používat hraje největší roli vůně. 
Tento to projel na plné čáře! Má velice silnou parfemaci po mentolu, který je v jeho složení. 
Ta vůně je opravdu silná, až mi balzám smrdí! 

Složeni:
Petrolaturn, Cera Microcristallina, Lanolin, Ethylhexyl Methoxycinamete, Theobroma Cacao, Seed Butter, Cera Alba, Benzophenene-3, Ricinus Costor Seed Oil, Camphor, Menthol, Myrishyl Myrislate, Mentyl Lactate, Benzyl Alcohol, Mentloxypropanediol, Daucus Carota Sativa Root Extract, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Methyl Salicylate, Parfum, Saccharin, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Eugenia Clove Flower Oil, Eugenol, Coumarim Limonene Contains Oxybenzone.

Objem má 7ml
Cena je 99 Kč na KupKosmetiku.cz

MÁTE S BALZÁMY BLISTEX ZKUŠENOSTI?
JAKÉ JSOU VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ BALZÁMY NA RTY?

Dále si můžeš přečíst

24 komentářů:

  1. Tak ty vypadají skvěle! Mám ráda balzámy v kelímcích, takže poslední by se mi hodil!
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě balzámy v kelímku moc nemusím, už kvůli hygieně.. Ale pokud ti nevadí mentolová vůně, tak ti ho můžu jen doporučit, hlavně teď v zimě :)

      Vymazat
  2. Na blistex jsem se už několikrát koukala, ale zatím jsem nepořídila, protože mám strašně moc balzámů a chci je tak nějak dodělávat postupně :) Možná časem :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také hodně balzámů, ale pořád kupuji nové a nové :-D
      Už bych měla brzdit, ale ještě mám vyhlídlé dva :-D

      Vymazat
  3. Pěkná recenze, já vlastním ten Medplus v kelímku a jsem s ním spokojená. Sice na rtech trošku pálí, kvůli mentolu, ale na druhou stranu je to fajn. Ještě jsem nikdy nic takového nezkoušela:) Mám na něho i recenzi :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/2015/06/recenze-blistex-med-plus.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo děkuji, neříkám že Medplus není dobrý, ale díky mentolu mi smrdí a já jsem spíše na ty sladké vůně :-)

      Vymazat
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
  5. Teď toho mám strašně hodně načatého a nestíhám spotřebovávat, ale nějaký ten Blistex bych určitě chtěla vyzkoušet:) Jinak nejraději mám asi BabyLips:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baby lips mám také moc ráda, hlavně ten z nové zimní limitky.. Zaujaly mě natolik, že si plánuji koupit ještě jeden s jinou příchutí :-)

      Vymazat
  6. Gratuluji k výhře, tuhle značku bych ráda zkusila.

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám od blistexu nějaký super pečující a musím řict, že jsem spokojená.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super recenzia ;) Balzamy vyzerajú lákavo :))
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  9. Jej to je super mat vo vyhrach stastie a obzvlast ak sa ti tie vecicky aj zidu. Pravdu povediac som tuto znacku este neskusala, ale ak na suche pery teda pomaha mozno sa po nej pobozeram :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No po delší době se mi konečně v soutěži poštěstilo :-)! Balzámy Blistex mohu opravdu doporučit, na suché a popraskané rty skvělá věc..

      Vymazat
  10. Vždy som chcela vyskúšať tieto balzamy, túto zimu konečne musím ! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Perfektný článok si veľká inšpirácia! :)

    Diary of sydneysleek

    OdpovědětVymazat
  12. Taky si koušu rty a to v každém ročním období a už to tak dělám odmala....Tyhle balzámy jsem nikdy nezkoušela, ani vlastně nevím proč....tak třeba někdy:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!