recenze

RECENZE | SuperExtend Winged Out Mascara - Avon

6:09:00 Nela Procházková 15 Comments

Na blogu jsem si již párkrát postěžovala na mé nedokonalé řasy. Vyzkoušela jsem mnoho řasenek a nejvíc mi vyhovovala od L´oreal (recenze TADY)Od kosmetické značky Avon jsem zatím vyzkoušela nejvíc řasenek, celkem asi tři. 
Mezi ně řadím i řasenku, na kterou je dnešní recenze!


Co řasenka SuperExtend Winged Out slibuje?
  • prodlouží řasy až o 80%
  • dodá intenzivní černou barvu
  • pročeše a nežmolkuje řasy
  • dlouhotrvající 
  • vhodná pro citlivé oči a pro oční čočky

Bez řasenky
Mé hodnocení:
Balení řasenky je velice hezké, až luxusní. 
S kartáčkem se mi pracuje dobře. 
Řasy opravdu neslepuje, nežmolkuje, krásně oddělí od sebe a dodá jim objem. Bohužel mi dokonale vydrží pouze 7 hodin, poté už tak dokonalé řasy nejsou, jaké byly před 7.hodinovou aplikací řasenky!
S řasenkou
Obsah má 7ml
Odstín Raven Black, ale v nabídce je i Black Braun
Cena je 119 Kč na avon.cz

MÁTE ZKUŠENOSTI S TOUHLE ŘASENKOU Z AVONU? 
JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ ŘASENKA?

Dále si můžeš přečíst

15 komentářů:

  1. Som rada, Že ti prvých 7hodin sedí. Na mňa je ale nevýrazná a pre mňa neatraktívna

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. S žádnou řasenkou od Avonu zkušenost nemám, ale slyšela jsem, že je dobrá Super Shock :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O řasence Super Shock jsem také slyšela, ale zkušenosti s ní nemám :)

      Vymazat
  3. Vypadá hezky jemnonce, ale ja mam taky raději výraznější :)
    Nicole
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku od Avonu jsem měla jen jednu a byla celkem fajn, ale nic extra. Tahle vypadá, že to bude asi to samý :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Túto špirálu som mala a bola skvelá na predĺženie rias :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem od Avonu ještě řasenku neměla, ale vypadá hezky. Jen škoda té výdrže. Moje nejoblíbenější řasenka je od Maybelline Lash sensational.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S řasenkou od Maybelline Lash sensational zkušenosti nemám :-)

      Vymazat
  7. Já mám nejradši od Lancome Hypnose Star, ale celkově si na své řasy nemohu moc stěžovat, tak mi sedne skoro každá :-)

    Kráska dne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenku Lancome Hypnose Star plánuji vyzkoušet :-)

      Vymazat
  8. Ja mám teraz jednu novú z Avonu :-) ale mám radšej napr.Astor alebo Max Factor :-)

    OdpovědětVymazat
  9. a čo sa ti na nej nepáči po 7 hodinách? inak mám najradšej od Avonu riasenku Super Shock :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jelikož jsem ve škole více jak 7 hodin, tak si prostě přestavuji, že mi vydrží a po 7 hodinách se nemusím starat o své řasy :-)

      Vymazat
  10. Mňa táto maskara nezaujala, osobne mám skúsenosť iba so SuperSHOCK a že som ozaj dostala super šok keď po mesiaci uplne vyschla... ale bola skvelá - to jej nemôžem uprieť :)
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá naozaj zaujímavo :D ja používam od Rimmelu Scandal Eyes :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!