RECIPES | Fitness cuketový perník bez cukru, mléka a vajec (vhodný pro vegetariány a vegany)

6:42:00 Nela Procházková 26 Comments

Miluji cuketu na sto způsobů, ať už ve slaném či sladkém jídle! Doma jsem měla dvě velké cukety od souseda, tak jsem si řekla, že bych z nich mohla upéct perník. Ale chtěla jsem, takový jaký bych mohla jíst i já, a to bez výčitek! 
Taťka ale sladké má moc rád, takže perník bez cukru mi byl zamítnut..


Začala jsem tedy vymýšlet vlastní recept na fitness cuketový perník. Z Tchiba mám několik let krásnou malou formu ve tvaru srdíčka, takže jsem jí hned k pečení mého perníku využila. Taťkovi jsem upekla klasický perník s cukrem na velký plech!



INGREDIENCE (vše dávám od oka):

  • ovesná mouka
  • chia semínka
  • voda
  • cuketa (jemně nastrouhaná)
  • jablko
  • holandské kakao
  • skořice
  • prášek do pečiva
  • sůl
  • strouhaný kokos
  • para ořechy
POSTUP:
1. Nastrouháme si cuketu a jablko na jemno.
2. Smícháme mouku s kypřícím práškem, solí, holandským kakaem, kokosem, skořicí a nasekanými para oříšky.
3. Vytvoříme si gel z vody a chia semínek a necháme ho odležet na 30 minut.
4. Gel smícháme s cuketou, jablkem a připravenou směsí.
5. Vlijeme do formy, kterou vysteleme pečícím papírem.
6. Formy vložíme do předem vyhřáté trouby na 175 stupňů a pečeme cca 25 minut..

Po vychladnutí jsem ozdobila bílým jogurtem, skořicí, kokosem, jablkem a banánem!


MÁTE RÁDI CUKETU?
JAK CUKETU PŘIPRAVUJETE VY?

Dále si můžeš přečíst

26 komentářů:

  1. vypadají užasně..100% vyzkouším :D
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ať se perník povede a chutná :))

      Vymazat
  2. Vypadá to super :) Já zas až takový milovník cukety nejsem, ale chutná mi cuketová placka, kterou mamka peče :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Dáš mi prosím recept na tu placku? :)

      Vymazat
  3. Vypada to skvele ! :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa ingrediencií to vyzerá faktu super :)

    Katka z Čo je dobré to musím mať
    a nezabudni na moju prebiehajúcu GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to opravdu zajímavě :) hned bych si to dala, úplně jsem dostala chuť na ten banán, co je na fotce :D
    Jinak chci tě pozvat na mojí narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá právě na mém blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  6. cuketu na slako,to jsem jeste nezkousela.Tak to nekdy vyzkousim.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, určitě zkus je to skvělé!
      Ať se povede a chutná :))

      Vymazat
  7. toto by mi fakt nenapadlo, ale vyzerá to zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá pěkně určitě vyzkouším a dám vědět,jak chutnal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Ať se povede a chutná! Určitě napiš :))

      Vymazat
  9. ja som minule chcela robiť dyňový chlebík, len mi chýbala dyňa, budem musieť nejakú zohnať:), inak koláčik vyzerá chutne, koniec koncov ako všetko, čo sem dávaš...človek, aby sem večer ani nechodil:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. O dýňovém chlebíčku také přemýšlím, že nějaký upeču. Moc děkuji :))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!