RECIPES | Fitness mrkvová pomazánka s chia semínky (vhodná pro vegetariány a bez lepku)

6:02:00 Nela Procházková 33 Comments

Miluji pomazánky ze zdravé výživy, mezi mé nejoblíbenější patří brokolicová a mrkvová. Jednou jsem na tu mrkvovou pomazánku dostala strašnou chuť, tak jsem se rozhodla, že si jí udělám sama doma. Recept mrkvové pomazánky ze zdravé výživy neznám, takže jsem ho sestavila sama. 
Měla jsem strach, aby mi pomazánka chutnala, jelikož jsem zvyklá na ty z obchodu a jiná mrkvová mi nechutná. 
Mé obavy byly ale zbytečné, pomazánka mi chutnala ještě více než ta kupovaná, prostě mňamka! 
Její chuť je velice jemná a sladká!

INGREDIENCE:
  • 4 mrkve
  • 1/2 CL lahůdkového droždí
  • sůl
  • pepř
  • 2 PL bílého jogurtu (vegetariány použiji buď řecký nebo farmářský od Milko)
  • chia semínka

POSTUP:
1. Mrkve si očistíme a dáme vařit na cca 15 minut, aby byly měkké.
2. Uvařené mrkve rozmixujeme na hrubší pyré.
3. Mrkev osolíme, opepříme, přidáme lahůdkové droždí, bílý jogurt a chia semínka. Vše společně promícháme.
4. Hotovou mrkvovou pomazánku doporučuji namazat na žitné pečivo či knackebrot..



TAKÉ MÁTE MOC RÁDI POMAZÁNKY ZE ZDRAVÉ VÝŽIVY?
JAKÁ JE VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ POMAZÁNKA?

Dále si můžeš přečíst

33 komentářů:

  1. it looks so taste)

    http://www.makingindustry.net/

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý nápad, mrkev i chia mám moc ráda, takže děkuju za tip :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, je opravdu vynikající.. Nejvíc mi chutnala, když byla ještě teplá :))

      Vymazat
  3. Mrkvovou pomazánku mám moc ráda, takže koupím Chia a jdu na to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé, to mě těší! Ať pomazánka chutná :-)

      Vymazat
  4. Super návod :) mrkvovou pomazánku jsem snad nikdy nejedla, tak bych ji určitě měla vyzkoušet :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, to děláš obrovskou chybu! Určitě jí zkus, pokud máš ráda mrkev a sladkou chuť, tak si pochutnáš :))
      Děkuji!

      Vymazat
  5. Moje nejoblíbenější pomazánka je tuňáková, tu bych mohla jíst nonstop.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuňákovou pomazánku mám také moc ráda.. Když nedělám domácí, tak má nejoblíbenější je z Lidlu :))

      Vymazat
  6. Pomazánkam sa od škôlky vyhýbam... mala by som prestať! :) mňam!
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj Hani, teď si mi připomněla ty "pomazánky" ze školky :-D.. Tato je uplně jiná, určitě jí vyzkoušej :))

      Vymazat
  7. mrkvovú pomazánku som teda ešte neskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nie som veľmi pomazánkový človek, keďže mi ich dosť znechutila škôlka (kde sme ich mali skoro stále, doteraz si pamätám, aké boli strašné) a mám pred nimi trochu rešpekt, ale snažím sa si k nim nájsť nejakú cestu, takže tento recept vyskúšam!
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu, nejhorší byla sardinková pomazánka :-D!
      Ale jak již píši v minulém komentáři, tato mrkvová je uplně na jiném levlu.. Určitě ji zkus, třeba na pomazánky změníš názor ;)

      Vymazat
  9. Tyjo, to by mě vůbec nenapadlo, že se dá pomazánko takto snadno a rychle udělat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je snadná, rychlá a hlavně výborná :))

      Vymazat
  10. Skvelý recept a ešte k tomu aj zdravý :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za tip, vypadá jednoduše, takže bych ji mohla zkusit i já! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, nemáš zač.. Opravdu na ní není nic složitého, určitě jí zvládneš :-)

      Vymazat
  12. Vyzerá to dobre, ale mne by to asi nechutilo, keďže nemám rada mrkvu :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam! Vypadá to moc dobře. Chia semínka jsem si nedávno koupila, tak to určitě vyzkouším ,-)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potom mi klidně pošli na fb stránku blogu fotku, budu moc ráda :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!