RECIPES | Fitness nevařený rybízový džem s chia semínky (RAW, vhodný pro vegetariány, vegany, bez lepku, laktózy a cukru)

6:38:00 Nela Procházková 16 Comments

Jako malá jsem marmeládu nejedla a to trvalo až do mých asi 11 let, jelikož jsem s ní měla i špatnou vzpomínku ze školy :-D. Před necelým rokem kdy jsem začala snídat bílý jogurt, tak jsem si do něj vždy přidala trochu džemu, aby jogurt chutnal lépe (samotný bílý jogurt bych před rokem nesnědla). 
Bohužel který džem je pouze z ovoce a navíc bez cukru, skoro žádný! V mrazáku mám snad 3 kila červeného rybízu z naší zahrádky, takže jsem se rozhodla, že si udělám vlastní džem bez vařeni, cukru s chia semínky..




INGREDIENCE (množství je pouze na namazání 1-2 krajíců žitného chlebíku):
  • hrnek rybízu 
  • 1 PL vody
  • 1 PL chia semínek
POSTUP:
1. Opláchnutý rybíz rozmixujeme s vodou.
2. Přidáme chia semínka.
3. Dáme do lednice na cca 4 hodiny.
5. Hotový chia džem namažeme na žitný chléb, knackebrot, palačinky, lívance, korpus dortu, rolády nebo přimícháme do bílého jogurtu!


MÁTE RÁDI DŽEMY?
POUŽÍVÁTE CHIA SEMÍNKA?

Dále si můžeš přečíst

16 komentářů:

  1. To vypada hodne dobre, az dojim marmosku od babicky, tak to mozna vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji, určitě zkus je moc dobrá! Pokud máš ráda sladké marmelády, tak doporučuji přidat stévii :)

      Vymazat
  2. Vypadá dobře, já dělám marmeládu slazenou jablečným koncentrátem a zahušťovanou agarem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já chtěla aby byla raw.. Ta tvá se asi vaří, že?

      Vymazat
  3. Chia moc nepouzivam, protoze nevim do ceho :// ale toto urcite zkusim ! A dzemy mam nejradeji od sousedky nebo od babicky, kupovane jsou preslazene :(
    Www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blogu najdeš článek s mnoha tipy, jak chia v kuchyni využít :)

      Vymazat
  4. Džemy mám moc ráda a tenhle vypadá opravdu skvěle!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vyzerá totálne super :) Mňam

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. vypada to dobre.
    www.pumpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To môže byť úžasná pochúťka :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!