RECIPES | Fitness tapioca pudink se zdravým shakem!

6:43:00 Nela Procházková 43 Comments


Klasický pudink, který dělá babička mám moc ráda, ale bohužel to není potravina, kterou bych mohla běžně zařadit do mého zdravého jídelníčku! Takže klasický pudink si s chutí dopřávám pouze cca 2x do roka, mňam..
Nedávno jsem na blog přidala recept na zdravý pudink z chia semínek (TADY). Před několika týdny jsem objevila tapioca perly a už mají své místo v mé skřínce se zdravými potravinami.
Nejvíce mě z nich lákalo ochutnat pudink, takže jsem ho musela hned vyzkoušet.
Co jsou to Tapioca perle?
Mnoho lidí je zná z velmi i mnou oblíbeného nápoje Bubble tea, který perle obsahuje. Jedná se bezlepkovou potravinu, která má v průměru na jednu perličku 1-8mm. Hodí se na zvláčnění do těsta, k zahuštění omáček, polévek do kaší, nápojů, zavářek či do právě zmiňovaného pudinku! Obsahují vápník, fosfor, draslík, hořčík, železo, kyselinu listovou a vitamín B.

Aby ale pudink měl tu správnou chuť, tak jsem do něj přimíchala druhou hlavní ingredienci = ZDRAVÝ SHAKE!

CO JE TO ZDRAVÝ SHAKE?
Zdravý shake je prášek s vanilkovou příchutí v bio kvalitě. 
Skvělý jako nápoj nebo ingredience do nějakého zdravého a dobrého pokrmu. Shake je nízkokalorický, bez škodlivých látek a aspartamu. Pomáhá odvádět tuky, škodliviny, správné funkci krevních cév, tvorby červených krvinek, správné funkci metabolismu a posiluje imunitu. 
Obsahuje colostrum, inulin, syrovátka, niacin, kyselinu pantotenovou, kyselinu listovou, biotin, vitamín C, E, B6, B2, B1, D, B12, organicky vázaný jód, sušené mléko, sucralózu, xanthan, maltodextrin a aroma. 

Cena 50 porcí/500g je 795 Kč nebo 1 porce je za 15,90 Kč! 

Více o ZDRAVÉM SHAKU TADY!

INGREDIENCE (na jednu malou misku pudinku): 

  • 2 PL tapioca perle
  • 1 a 1/2 CL zdravého shaku
  • voda
  • mléko
  • strouhaný kokos
  • skořice
  • ovoce na ozdobení (já měla rybíz)
POSTUP:
1. Tapioca perly si dáme do misky a zalijeme vodou, rychle nasáknou, takže vodu přidáme a necháme více jak 3 hodiny odležet. 
2. Po odležení si tapioca perly dáme do hrnce s mlékem, skořicí a zdravým shakem.
3. Vaříme dokud nejsou tapioca perly průhledné a nezačne se dělat pudink. 
4. Hotový pudink dáme do misky ozdobíme kokosem a ovocem :)

Zdravý shake je opravdu chutný, krásně voní po vanilce. 
Jeho chuť je jemná, nasládlá, ale příjemně! 
HODNOCENÍ: 10/10 

MÁTE RÁDI TAPIOCA PERLY?
ZNÁTE ZDRAVÍ SHAKE?

Dále si můžeš přečíst

43 komentářů:

  1. Waaaaaau :) milujem Tapiocy a toto vyzerá super :) ak sa môžem spýtať, kde si ich kúpila?

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tapioca seženeš snad v každém obchodě se zdravou výživou :))

      Vymazat
  2. Tapioca znám jen z Bubble Tea, ale nevěděla jsem, že se to dá takhle přidávat i do jídla :) Díky za tip :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Kaše nemám moc v oblibě, ale tohle vypadá super :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skvěle! Mňam :)
    http://www.meetmylovelyworld.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to dobře a určitě i chutná :) snad někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano chutná skvěle a bez výčitek :-)
      Určitě někdy zkus!

      Vymazat
  6. Vypadá to moc pěkně a Tapioca slyším poprvé :) Dobrá inspirace, zase jsem o něco chytřejší :)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě Tapioca perle vyzkoušej :-)

      Vymazat
  7. Ty jo tapioca jsem doma ještě neměla, ale vypadá to fakt super, díky za tip! :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam vypadá to dobře.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovědětVymazat
  9. To vůbec neznám :D Jakto že jíš tak moc zdravě? Já tedy také jím převážně zdravě, ale neodříkám si nic, na co dostanu chuť. I když puding mám tak 6x do roka, protože mě nebaví ho vařit :D (Nemám hrnec na mléko). Ale určitě jdu hned mrknout na puding z Chia, ty doma mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jím zdravě a do toho i cvičim a běhám, prostě jsem změnila postoj k životu a díky tomu jsem za víc jak půl roku zhubla přes 12kg.. Teď pouze rýsuji a zpevňuji :))

      Vymazat
  10. Mňam, Tapiocu miluji v kokosovem mléce s medem, ale tohle bych mohla taky někdy prubnout. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vyzkouším, děkuji za tip!
      Tapioca pudink určitě zkus :))

      Vymazat
  11. Páni, tak to by mě nenapadlo dělat z tapiocy i pudink. Určitě to vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  12. mňam, toto musím vyskúšať. Vypadá to úžasne. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  13. Recept vypadá moc dobře, možná zkusím:)
    Uhh, musí tam být ta tapioka ?:D měla jsem jí jednou v Bubble tea, a přišlo mi to jako kdybych jedla bláto:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Když odděláš z ingrediencí tapioca perle, tak z toho ostatního opravdu pudink nezdeláš.. Tapioca perle jsou hlavní ingredienci, proto se to jmenuje Tapioca pudink :-)

      Vymazat
  14. Vyzerá to veľmi pekne. Teraz si mu urobila chúťky! Možno to skúsim až budem mať čas, uvidíme. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Milujem tapiocu :) mixujem ju vždy aj so želé a praskajúcimi gulôčkami až povrch v matcha milk bubbleology :) závislý človek :P
    :))))) www.beckystylee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubble tea jsem dlouho neměla.. Nejraději mám vždy milk, ty "vody" moc nemusím :-)

      Vymazat
  16. Popravdě zírám, protože jsem netušila, že z těch malých srand co plavou v bubble tea se dělá i něco jiného než zmiňované malé srandy. Teď si mi nasadila brouka do hlavy, ale popravdě si nedokážu představit jak to asi chutná a nejspíš to budu muset vyzkoušet.

    http://debielova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. super článek, všechno pěkně vysvětlené :) na ten zdravý shake určitě mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Shake doporučuj, je to mňamka :-)

      Vymazat
  18. wau, toto je pre mňa úplne novinky a vyzerá to veľmi lákavo. Už ani nestíham sledovať, čo všetko nové sa na "zdravom" trhu objaví:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Ano máš pravdu, je toho mnoho :-D

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!