RECIPES | Fitness vaječná omeleta na sladko s chia semínky (vhodné pro vegetariány, bez cukru,lepku a laktózy)

6:10:00 Nela Procházková 14 Comments

Miluji ty víkendové snídaně!
Vždy si na snídani připravím něco neobvyklého a hlavně dobrého a zdravého. Jednou jsem dostala chuť na vajíčka, které jsou navíc velice zdravé. 
Jenže si nedovedu představit, že bych neměla sladkou snídani, ta mě vždy nakopne a dodá energii na celý den! 
Proto jsem to spojila dohromady a vymyslela recept s vajíčky na sladko, mňam bylo to výborné. Navíc recept neobsahuje cukr, lepek a pokud si hotovou omeletu nepotřete jogurtem jako jsem to udělala já, tak je i bez laktózy! 

Proč bychom měli do svého jídelníčku zařadit vajíčka?
  • obsahují plnohodnotné bílkoviny
  • tuky
  • vitamíny 
  • minerální látky
INGREDIENCE:
  • 3 vejce
  • 1 PL vody
  • 3 CL chia semínka BIO (k zakoupeni TADY)
  • 2 PL strouhaného kokosu
  • 1 CL skořice
  • bílý jogurt (kdo má alergii na laktózu, tak vynechá, jelikož je pouze na dozdobení)
  • džem
  • arašídové máslo (k zakoupení TADY)
  • karob nebo holandské kakao
  • špetku soli
POSTUP:
1. Rozšleháme si vejce, přidáme 2 PL strouhaného kokosu, vodu, sůl, chia semínka a skořici. 
2. Těsto vlijeme na rozpálenou pánev bez oleje. Po pár minutách otočíme a smažíme druhou stranu.
3. Mezi tím si připravíme jogurtovou polevu - bílý jogurt, strouhaný kokos, chia semínka a karob či holandké kakao.
4. Hotovou omeletu si rozrojíme na půl. Jednu polovinu pomažame džemem a druhou arašídovým máslem. Obě poloviny přeložíme na půl, potřeme jogurtovou polevou a posypeme strouhaným kokosem. 
MÁTE RÁDi SLADKÉ SNÍDANĚ?
CO VY A VAJÍČKA NA SLADKO?