TIP

TIP | Kniha se mi vleze i do kapsy, jelikož jí poslouchám přes audioteka.cz!

5:52:00 Nela Procházková 11 Comments

Když si zavzpomínám do dob, kdy jsem se čtení bránila zuby nehty, tak si říkám, že jsem to nemohla být ani já. 
Čtení jsem nesnášela a jediné co jsem četla byly časopisy, komiksy a mé asi tři oblíbené knihy.
Ale co mě doopravdy bavilo číst byly komiksy, bilboardy a jiné reklamní poutače. Před asi 2 lety jsem začala číst různé blogy a před rokem jsem přečetla svojí první normální knížku, ne žádnou dětskou, ale byla to velice proslavená knížka od Johna Greena. 

O letošních letních prázdninách jsem přečetla knihu, o které jsem psala i na blogu (TADY). Momentálně čtu knihu Dokonalý pár a úplnou novinkou pro mě, je audiokniha, kterou poslouchám všude kde se nudím nebo když mám chvilku času. 
Bez svého iPhonu neudělám ani krok, takže je to pro mě skvělá příležitost! Má první vybraná kniha přes audioteku je Chatrč, o této knize chystám samostatný článek, který publikuji v úterý.. 

Audioteka slaví své 4.narozeniny, takže má momentálně plno slev a akcí. K poslechu audioknihy Vám stačí pouze koupená kniha, aplikace v mobilu, tabletu či jiném přehrávači a sluchátka. Audiokniha mě vyhovuje, jelikož si jí mohu pustit kdekoliv a kdykoliv, nejčastěji si jí pouštím v noci, když není nic v televizi, chce se mi spát, ale mám chuť poslouchat mojí právě rozposlochanou knihu - Chatrč!
Navíc vím kdo mi knihu čte :) v mém případě je to můj velmi oblíbený herec, který hrál v Horákovi - Igor Bareš!

Aplikaci si můžete stáhnou do mobilu s iOS, Android i Windows Phone. Knihu si můžete zaplatit přes - PAYU, PayPal nebo DIMOCO.



POSLOUCHÁTE KNIHY PŘES AUDIOTEKA?
MÁTE S AUDIOTEKOU A AUDIOKNIHY ZKUŠENOSTI?


Dále si můžeš přečíst

11 komentářů:

  1. Aj ja zvyknem počúvať knihy z audioteka.sk a sú naozaj super :) Mňa to dosť upokojuje a aspoň zabíja nudu :)

    Katka z Čo je dobré to musím mať
    GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY o super knihy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, které by jsi mi doporučila? :-)

      Vymazat
  2. To je pro mě novinka, ale asi mám radši knihu reálně v ruce :) I Když někdy je pohodlnější si to poslechnout :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je lepší poslech.. Už i kvůli tomu, že se mi vleze i doma malé kabelky, které nosím nejčastěji :-)

      Vymazat
  3. Zní to zajimávě, děkuju za skvělý nápad jako dárek pod Vánoční stromek.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já zatím asi žádnou knížku neposlouchala, líbí se mi je spíš držet v ruce a tak nějak si ty hlasy postav představovat v hlavě. Ale je fakt, že tak toho zase nestíhám moc přečíst, protože se mi je nechce s sebou nikam nosit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto na cesty jednu knížku poslouchám a druhou čtu doma :-)

      Vymazat
  5. Tyjo, já nevím, ale asi bych si nezvykla knížku jen poslouchat.. miluju ten pocit, když knížku držím v ruce a můžu v ní listovat ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to také nedovedla představit, ale je to skvělý.. Hlavně na cesty, třeba vlakem do školy či práce :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!