TIP

TIP | Proteinová tyčinka Strawberry & Raspberry - nu3tion.cz

7:01:00 Nela Procházková 8 Comments

Proteinové tyčinky mám velmi ráda a má úplně první proteinová tyčinka byla od značky nu3tion s příchutí Coconut. 
V mé velké objednávce z fitness e-shopu nu3tion.cz, o které jsme psala (TADY) byla další proteinová tyčinka, ale tentokrát v příchuti Strawberry & Raspberry!
 
Složení Strawberry & Raspberry:
Ovesné vločky, zlatý sirup, syrovátkový bílkovinový izolát, frukto-oligosacharidový sirup, extrudát (syrovátkový bílkovinový izolát), rýžová mouka, sójový lecitin), sladidlo - hnědý cukr, lyofilizované jahody, lyofilizované maliny, kokosový olej, palmový a řepkový olej, glukóza, emulgátor E475 a přírodní aroma.

Než začnu popisovat chuť proteinové tyčinka, tak něco málo řeknu k obalu. Obal bych určitě změnila, nic ne něm není zajímavé a mě se vůbec nelíbí. Tentokrát jsem se ani nepokoušela tyčinku rozpůlit na tři kousky nebo na polovinu, ale rovnou si celou tyčinku vzala na svačinu do školy a těšila se na ní, jak malá na Vánoce :-D. 
Jahody a maliny jsou mé velmi oblíbené druhy ovoce.
Chuť tyčinky je vynikající, šťavnatá, není přeslazená, příjemně šťavnatě voní a dodá energii. Bohužel na ní mám i pár negativních věcí, první a hlavní je, že se celkem lepí na zuby a její složení také není nic, co by velmi kvalitní proteinová tyčinka měla obsahovat. Ale jednou za čas je to dobrá svačinka po tréninku!
V nabídce mají ještě proteinové tyčinky s příchutí - Tropic a Blueberry & Cranberry..

Koupit si jí můžete TADY

Cena je 49 Kč

MÁTE ZKUŠENOSTI S PROTEINOVÝMI TYČINKY OD NU3TION.CZ?

Dále si můžeš přečíst

8 komentářů:

  1. Proteínové tyčinky mám veľmi rada (i proteínové mlieka), no túto som ešte nekoštovala. No kombinácia vyzerá chutne

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliacu zubnú kúru a dve bieliace zubné pasty

    OdpovědětVymazat
  2. doma mám jednu proteinovu tyčinku ale na poličke ju mám už dlho a stale po nej pozerám a neviem kedy sa do nej pustiť neviem vlastne načo to ten protein je pretože už veľa krát som sa stretla s jedlom tu na blohoch ktoré obsahovalo protein, dodáva energiu alebo čo vlastne? je to vôbec zdravé? naozaj neviem čo si mám o týchto tyčinkách myslieť:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protein je bílkovina, která je pro tělo velmi důležitá! Ano, dodá energii, napomáhá růstu svalové hmoty, zajišťuje pohyb, řídí a reguluje enzymy, hormony, receptory, udržuje a regeneruje svaly.. Od jaké značky máš proteinovou tyčinku?

      Vymazat
  3. Ja proteinové tičinky moc nemusím, ale táto vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat
  4. u mě vedou určitě raw tyčinky, ty jsou opravdu vyborné.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty chci dlouho ochutnat, ale ještě jsem na ně nenarazila a objednávat si je přes internet nechci.. Kde je kupuješ? :)

      Vymazat
  5. RAW a proteinové tyčinky milujem ! s obalom súhlasím, mohol by sa zmeniť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. No neviem tým proteínovým tyčinkám prísť na chuť :D

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do kruhov. :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!