TIP

TIP | S novou aplikací Hiwe zpátky do 90.let + GIVEAWAY o trička Hiwe (UKONČENO)!

6:01:00 Nela Procházková 24 Comments

Přeji Vám krásný pátek!
Některé z Vás si jistě pamatují na chaty v 90.tých letech, což já si nepamatuji. Za to moc dobře znám lajky, komentáře a odběratelé! Ale nová aplikace Hiwe právě žádné lajky, komentáře a odběratelé nemá, celé to spočívá jak už bylo řečeno formou chatu. Dá se stáhnout do mobilu s iOS nebo Android, pokud ale nevlastníte mobil s žádnou s těchto verzí, tak vůbec nevadí, jelikož se můžete zaregistrovat i na počítači!
V Hiwe je chat, ve kterém si můžete psát s neznámými lidmi, takže o nudu je postaráno. 


Záleží pouze na Vás jestli si vytvoříte vlastní Memo chat nebo se připojíte do cizího chatu, ale nyní je aplikace už známější, takže na ní naleznete plno zajímavých chatů!
Např.: Povídání o klucích, make-upu, bloggers, youtubers..


Aplikaci si hlavně oblíbí mládež ve věku 13-19 let, nebo naopak lidí ve věku 25-35 let.
Registrace a používáni aplikace je zdarma. 
Pro chatování potřebujete pouze dosah k internetu. 
Aplikaci Hiwe využívá i Týnuš (@tresnickova) a JanedeCooper, mě na ní naleznete pod přezdívkou @cumanelka.

Hiwe má i svá vlastní trička a já mám pro Vás rovnou dvě, takže šance vyhrát tyto trička je dvojnásobná :). 
Obdržela jsem je ve dvou velikostech - M a 2XL, takže trička jsou spíše jako pyžamo (spací tričko) nebo jej můžete někomu dát kdo má tyto velikosti.



PODMÍNKY SOUTĚŽE O TRIČKO
POVINNÉ
1. Bydlet v ČR nebo SK
2. Sledovat blog přes GFC, do komentáře napsat jméno
3.Sledovat blog na facebooku (TADY)
4. Zaregistrovat se na aplikaci Hiwe 
5. Napsat o jakou velikost trička máš zájem (M nebo 2XL)
6. Do komentáře napsat Váš e-mail

NEPOVINNÉ
1. Sledovat mě na instagramu - @cumanelka (můžeš si dát komentář na víc)
2. Sdílet soutěž na jaké koliv sociální síti veřejně (za každé sdílení komentář na víc)

JAK SE VÁM NOVÁ APLIKACE HIWE LÍBÍ?