TIP

TIP | Velká objednávka z nu3tion.cz!

6:19:00 Nela Procházková 15 Comments

Pamatujete si na mojí první objednávku z fitness e-shopu nu3tion.cz, kterou jsem měla na konci léta?
Jelikož jsem s produkty byla spokojená, i když nějaká negativa se tam našla, tak jsem se rozhodla pro mojí další tedy druhou objednávku a tentokrát velkou, jak cenově tak i kolik produktů obsahovala.


S e-shopem jsem byla opět velmi spokojená a zásilku měla do tří dnů doma, vybrala jsem si Českou poštu, tak proto bylo si jedno denní zpoždění. Na balení nemám ani jeden negativní názor, každý produkt skvěle zabalen, zalepen a volná místa v krabici vyplněná bublinkovou fólii.

No a teď jdeme konečně na samostatné produkty, které jsem si objednala!
Miluji arašídová másla, a když jsem se dozvěděla, že na e-shopu mají rovnou 1kg balení, tak jsem věděla, že jedno bude určitě moje!
Vždy jsem měla zatím buď z LIDLu po nějakých tuším 250g a s kousky arašídů a nebo z TESCA, ale ani jedno nebylo jemná a hlavně 100%.
Tohle je jak 1kg, takže pokud to nespapám do pár týdnů, tak by mě mohlo dlouho vydržet a to nejlepší na konec? Obsahuje pouze samé arašídy, proto nese název 100% arašídové máslo..
Cena 299 Kč

Dlouho jsem plánovala koupit si protein, ale nechtěla jsme ho jen tak. Takže jsem si řekla, že si ho koupí za odměnu po splnění mého snu a cíle, až budu mít 45kg. To se mi podařilo v polovině září splnit. Jenže já jako milovnice banánu a mléčné čokolády, jsem nevěděla jakou příchutě zvolit. Nakonec tedy do elektronického košíku putovaly obě příchutě - Banana Smoothie a Milk Chocolate.
Oba proteiny mají 400g!
Cena za jeden 400g protein je 249 Kč

V minulé objednávce jsem také měla proteinovou tyčinku, kterou jsem si v recenzi celkem pochvalovala. Na výběr mají ze čtyř příchutí a já vyzkoušela pouze jednu - Coconut, takže jsem se rozhodla pro ochutnání další příchutě - Strawberry & Raspberry..
Cena 50g proteinové tyčinky je 49 Kč

Další můj produkt v mé objednávce byla stévie, kterou jsem již jednou měla, ale jako živou rostlinku. Bohužel i po mém velmi dobrém starání, uschla a byla napadena neznámými broučky.
Achjo, jak já se těšila na velké listy, které budu sušit a postupně dávat do různých pokrmů. To se bohužel neuskutečnilo, takže já s otevřenou náručí uvítala 50g stévii, kterou mají ve své nabídce na e-shopu. Vzala jsem si to nejmenší balení, ale pokud by jste chtěly větší, tak mají ještě 100g.
Cena 50g stévie je 249 Kč

Posledními produkty v mé objednávce byly opět tablety s různými příchutěmi. Ano, ty tablety na které jsem měla celkem  dost negativní recenzi. Ale myslím si, že by se jak lidem, tak věcem měla dávat druhá šance a tak i jim jsem se rozhodla dát druhou šanci!
Objednala jsem si cookies, karamel, mandle a oříšek-vanilka.
Celkem mě mrzí, že zrovna neměly skladem tabletu s příchutí jahody a také neměly na českém e-shopu banán a višeň.
Tyto dvě příchutě mají pouze na slovenském..
Jeden blister obsahuje 15 tablet - 25 Kč

Na všechny tyto objednané produkty chystám samostatné recenze a dále s některými produkty chystám různé fitness recepty!!


MÁTE ZKUŠENOSTI S E-SHOPEM NU3TION.CZ?

Dále si můžeš přečíst

15 komentářů:

  1. Tak to je teda riadny nákup, to arašidové maslo by sa hodilo pre môjho priateľa. Inak som nikdy neskúšala proteinove vecičky, a je to síce hanba, ale ani presne netuším na čo je to dobre...?? Robí to väčšiu svalovú hmotu? alebo to je jednoducho len zdravé?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protein je bílkovina a odborně se jí říká protein.. Ano, napomáhají růstu svalové hmoty, zajišťují pohyb, řídí a regulují enzymy, hormony, receptory, udržují a regenerují svaly :-)
      No a bílkoviny jsou velice zdravé!

      Vymazat
  2. Ja som o tejto stránke nepočula ešte ,ale popravde sa na takéto veci ani neorientujem, takže sa jej vyhnem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to je škoda! Ani arašídová másla u tebe nejedou? :-)

      Vymazat
  3. Páni, to je pořádný nákup! Vypadá to vše moc chutně :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Gabčo, jaký protein a byla jsi s ním spokojená? :-)

      Vymazat
  5. Obrovský nákup koukám :) Já už od proteinů a proteinových tyčinek upustila vzhledem k tomu, že jsem se místo posilovny začala věnovat józe :)


    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nákup, skoro všechno užívám taky. A arašídové máslo, ach, to je prostě nutnost :D ovšem, dávám přednost mandlovému, to miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandlové tam občas také mají a dokonce i kešu máslo.. Momentálně na skladě mají pouze arašídové, ale i to je dokonalé :-))

      Vymazat
  7. Z e-shopu nu3tion jsem si objednávala protein a také tyhle tablety, jen zrovna neměli ty, které jsem chtěla, mají asi velký zájem o to, co mám ráda taky :D

    Srdečně Tě zvu na VELKOU ADVENTNÍ GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
  8. Zkoušela si kešu máslo ? To je teprve delikatesa ! Akorát máme se ségrou trošku problém se hlídat, občas je to fakt lákadlo jak něco :D
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kešu máslo jsem ještě nezkoušela, ale velmi mě láká. Občas mají skladem i mandlové máslo :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!