INSPIRACE

INSPIRACE | Krásné adventní kalendáře 2015

5:45:00 Nela Procházková 21 Comments

Brzy tu bude den, na který jsem se jako malé celý rok těšily. 
Už tušíte, jaký den mám na mysli? 
Ano, myslím 1.prosince kdy otevřeme s velkým očekáváním první okénko našeho tehdy čokoládového adventního kalendáře, a o pár sekund později si vychutnáváme ty malé často ne moc kvalitní čokoládky. 
Já jako malé dítě musela mít všechno hned (tato vlastnost ve mě stále přebývá a každý den si říkám, kdy půjde konečně o dům dál:-D), takže často hned 1.prosince byly otevřené všechny okénka.
No ale neříkejte mi, že jste to také neměli tak?!

Stále více se ale stávají populárnější adventní kalendáře s kosmetikou, svíčkami, moc dobrou čokoládou nebo musli.. 


Adventní kalendář Dr.Hauschka obsahuje Bio kosmetiku - Mandlový sprchový balzám, tělové mléko, denní krém, Levandulovou koupel, noční sérum, tělové mléko, čistící mléko, Růžový sprchový balzám, tělové mléko, tělový olej, denní krém, Trnkový tělový olej, Citrón - sprchový balzám, tělové mléko, tělový olej a mnoho dalšího..
Cena - cca 1 350 Kč
Eilles
Tyto čajové adventní kalendáře od Eilles jsou plné voňavých sypaných čajů. Tato verze adventních kalendářů mi přijde skvělá, jelikož si po dobu 24 dnů můžete k snídani nebo po práci na zahřání udělat 19 druhů čajů. Jaké druhy čajů v adventním kalendáři stromeček - Černé čaje - 5 druhů, Zelené čaje - 4 druhy, Červený keř Rooibos - 2 druhy, Ibišek - 2 druhy, Rooibos - 2 druhy, Heřmánek, Mátový čaj, Jablečný čaj a Alpské byliny po švýcarsku. 
Cena adventního kalendáře stromeček - cca 400 Kč
Cena adventního kalendáře domeček - 429 Kč
Adventní kalendář od Benefitu je jiný tím, že obsahuje pouze 12 mini dárečků, tedy i pouze 12 okének.. Jaké mini dárečky se v něm ukrývají - Porefessional báze, řasenka, pudrová tvářenka, rozjasňovač, tekutá tvářenka, rozjasňující tyčinka, krémový korektor, voděodolná řasenka, pleťový krém, odličovač voděodolného makeupu a dva lesky na rty.
W7 Countdown To Christmas 
Tento je od mé velmi oblíbené značky W7. V sobě skrývá 24 kusů těchto produktů - 10 laků na nehty, 3 lesky na rty, 3 třpytky, 3 rtěnky, 3 oční stíny, 1 make-up a 1 řasenka. 
Cena - 789 Kč
Tento je také od značky W7, akorát obsahuje jiné produkty! 
Jaké produkty se ukrývají v tomto adventním kalendáři - 7 laků na nehty, 3 lesky na rty, 3 třpytky, 6 rtěnek, 3 oční stíny, 1 make-up a 1 řasenka. 
Cena - 789 Kč
Tolik voňavých a roztomilých produktů u sebe, no není to nádhera? 
Jaké produkty se v adventním kalendáři skrývají - Mýdlo, mléko, neparfémovaný oční gel,  lak na nehty, oční tekuté linky, mini pilník, krém na ruce a nehty, bambucké máslo, mýdlo, oční stín, sprchový gel, hydratační krém s vitamínem E, výživný noční krém s vitamínem E, sprchový gel, tělové mléko, houbička, toaletní voda, hydratační toner, řasenka, máslo na rty, krém na ruce, balzám na rty, tělové mléko a mýdlo.
Cena - cca 2 200 Kč
Cena - 1 375 Kč
Chocolissimo
V adventním kalendáři, který je z dřevění krabičky se nachází 24 čokoládových pralinek. V této krásné krabičce se nachází mini čokoládky.. 
Cena dřevěného - 1 060 Kč
Cena krabičky - 518 Kč
V tomto adventním kalendáři se nachází 17 produktů a 7 maličkostí od L´Occitane
Cena - 1 095 Kč
Co obsahuje tento adventní kalendář - Snow Angel, Five Gold Rings, The Comforter, Avobath, Celebrate, Buffebear, Yog Nog, Golden Wonder, Holly Golightly, Yuzu and Cocoa, Cinder a Dashing Santa.
Cena - cca 1 900 Kč
Adventní kalendář
ZDROJ
V tomto najdete 24 různých mýdel a balistiků! 
Cena - 450 Kč
Beauty Advent Calendar
ZDROJ
Obsahuje - 4 lesky na rty, 3 oční linky, řasenka, 2 mini řasenky, 6 laků na nehty, 3 oční stíny, 2 trio očních stínů, 2 trio očních stínů, Colour Couture Smoky, třpytky na nehty, perličky na nehty, pilník na nehty a samolepky na nehty. 
Cena - ?
Kalendar mixit 2015 resized
ZDROJ
Tady se nachází samé dobroty, které jsou skvělé na svačinu. 
Jaké dobroty se v tomto adventním kalendáři skrývají - 11 Mixit tyčinek, 3 pytlíky kaše, 3 pytlíky křupavého ovoce do kapsy, 1 pytlík musli Vánoční mix a 1 překvapení na stromeček. 
Cena - 749 Kč
ZDROJ
Miluji vůni svíček hlavně tedy o Vánocích, takže tento adventní kalendář je skvělý pro každou milovnici svíček od Yankee Candle.. 
V tomto balíčku najdete - čajové svíčky a votivní svíčku. 
Cena - cca 1 200 Kč
Ciaté Mini Mani Month Advent Calendar
ZDROJ
Cena - cca 1 500 Kč
Makeup Revolution Advent Calendar 2015
ZDROJ
Cena - cca 1 650 Kč

Zatím nevím, zda zůstanu u klasického čokoládového adventního kalendáře nebo si udělám radost a koupím si nějaký dražší kosmetický.. 

JAKÝ VÁM SE LÍBÍ ADVENTNÍ KALENDÁŘ? 

Dále si můžeš přečíst

21 komentářů:

  1. Moc děkuji za inspiraci, hned jsem si jeden k Vánocům koupila - nebo k Vánocům, k Mikulášovi ho můj muž dostane :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú fakt super. Najviac sa oslovil 2015 beauty, ale aj pralinky sú super.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super článek! Vůbec jsem netušila, že něco takového existuje! :-D Super! Už přemlouvám přítele, abych nějaký k mikuláši dostala! Líbí se mi ty od W7 jako tobě! To vypadá sakra dobře! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! Určitě 1.prosince bude otevírat první okénko :-)

      Vymazat
  4. Moc hezký článek, děkuju za inspiraci. Teď už jen vybrat který :D Rozhodování mezi kosmetikou a dobrotami je docela peklo :D Adventní kalendáře miluju, ale vždycky jsem poctivě otevírala okénka postupně, nikdy najednou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To jenom já jsem nedočkavá a vše musím mít hned :-D

      Vymazat
  5. Jéééééééé! Dr. Hauschka a L'Occitane NUTNĚ potřebuju! :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  6. Všichni vypadají naprosto úžasně :D Mě láká hlavně benefit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten od Benefitu vypadá opravdu skvěle!! :-)

      Vymazat
  7. Já stále těmto kalendářům odolávám a zůstávám u klasické čokolády.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také nikdy neměla tyto beauty adventní kalendáře, ale letos bych si právě nějaký chtěla pořídit :-)

      Vymazat
  8. Tak tohle je nádhera. Hodně mě láká si nějaký koupit, ale odrazuje mě cena. Nikdy jsem adventní kalendář s kosmetikou neměla. Vždy jen s čokoládkami. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam uplně stejný názor, také mě dost odrazují ty vyšší ceny :-(

      Vymazat
  9. Tie sú úplné úžasné :) najviac by ma potešil ten dr. Hauschka alebo Lush :)

    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi také se mi nejvíce líbí ten od Dr.Hauschka :-)

      Vymazat
  10. JO, tak beauty kalendáře jednou dostala moje kamarádka a já jsem ji ho neskutečně záviděla! :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  11. Wau, sú naozaj skvelé :D ja mávam len taký z čokoládkami :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!