KOSMETIKA

LIMITOVANÁ EDICE ESSENCE 2015 | Merry berry

6:36:00 Nela Procházková 23 Comments

Za chvíli tu máme Vánoce, a proto si pro nás Essence připravila krásnou novou limitovanou edici s tématikou Vánoc. 

Oficiální popis:
Svátky jsou za dveřmi! Trendová edice "Merry berry" nabízí spoustu nových produktů, které se ti v nadcházejících svátečních dnech budou hodit. Červená a fialová se potkávají se třpytivou zlatou a bronzovou a vytvářejí beauty produkty, které ti zajistí spoustu pozornosti: lesklé rty a nehty v extravagantních odstínech nejen na párty. Voňavý tělový pudr dodá tvému obličeji a dekoltu jemný třpytivý efekt a díky elegantnímu balení je z něj fantastický dárek. V neposlední řadě je tu vůně do vlasů, která ozdobí každý účes. 
Veselé svátky!


Oční stíny

01 the perfect dress a 02 the masked ball
Cena 60 Kč

Rtěnky

01 let´s the berry-tales begin, 02 pink &perfect a 03 red rocks
Cena 70 Kč

Rozjasňovací pudr

01 i love my golden pumps
Cena 95 Kč

Voňavý zlatý pudr

01 i love my golden pumps
Cena 105 Kč

Laky na nehty

01 the masked ball, 02 purple with purpose, 03 pink & perfect a 04 red rocks
Cena 60 Kč

Krycí lak

01 i love my golden pumps
Cena 60 Kč

Vůně do vlasů

01 i love my golden pumps
Cena 95 Kč

Nálepky na nehty

01 i save the last dance for you

Umělé řasy 

01 i love my golden pumps

Mé hodnocení: 
Na nějakou Vánoční limitovanou edici od Essence jsem se hodně těšila a musím říct, že mě tato limitovaná edice příjemně potěšila. 
Pokud jí v drogérii uvidím, tak se určitě podívám na nějaký ten lak na nehty a umělé řasy!

Tato limitovaná edice bude v prodeji od října do prosince!


JAK SE VÁM LÍBÍ TATO NOVÁ LIMITOVANÁ EDICE?
PLÁNUJETE SI NĚJAKÝ PRODUKT Z TÉTO LIMITKY KOUPIT?

Dále si můžeš přečíst

23 komentářů:

  1. Strašně se mi nová limitovaná edice líbí! Ale bohužel mi es. nesedí :/ :D


    www.be-crea-tive.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja chcem tie ruže, milujem ruže a všetky ich odtiene. :D I tie laky vyzerajú zaujímavo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty laky, rtěnky a vůně do vlasů vypadaj božsky :3

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) mě zaujaly hlavně rtěnky, jsem naprostá milovnice rtěnek, takže možná vyzkouším všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nikčo, také asi plánuji vyzkoušet nějakou rtěnku a laky na nehty :)

      Vymazat
  5. Páni! Boží limitka :-) Ty rtěnky vypadají všechny skvěle, určitě po nich mrknu! A i ty laky taky nevypadají zle. Super článek :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájo děkuji, také se mi nová limitovaná edice Merry berry líbí :-)

      Vymazat
  6. TAK, tato limitka sa mi páči celá a svoj zvedavá ale aká bude naživo :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem také velmi zvědavá, snad nezklame :-)

      Vymazat
  7. Me to nejak nenadchlo,ale tak uvidime.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi první, tak třeba až jí uvidíš na živo, tak se ti zalíbí :-)

      Vymazat
  8. Mně se strašně líbí ten zlatý pudr, cena je dobrá. Snad na něj narazím, určitě si ho koupím, bude se na poličce krásně vyjímat. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  9. Barvičky jsou skutečně kouzelné. Bphužel nejsem velká fanynka Essence, takže to asi i tak vynechám:/

    OdpovědětVymazat
  10. Samé skvelé vecičky, musím zájsť čo najskôr do drogérie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel tě zklamu, ale tato limitovaná edice Merry berry na Slovensku nebude :-(

      Vymazat
  11. Tie vône do vlasov vyzerajú dobre :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ja už dlho hľadám tú "pravú" malinovú farbu rúžu. Dúfala som, že v tejto kolekcii bude a nič. Škoda... Ale tie laky vyzerajú dobre, tým by som dala šancu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tá limitka je krásna a strašne ma štve, že na Slovensku nebude :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujaly me laky a rtenky.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  15. Tak už jsem si ten pudr koupila. :) Můžeš mrknout ke mně na blog, napsala jsem o této limitce také článek.

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!