recenze

RECENZE | Koenzym Q10 denní a noční krém - Belita

6:45:00 Nela Procházková 7 Comments



Kosmetická značka Belita je pro mě úplnou novinkou, nikdy jsem o této značce neslyšela a proto jsem velmi ráda, že jsem jí měla možnost vyzkoušet. Po brouzdání na internetu jsem na pár recenzí narazila, např. na blogu ILoveMakeUP nebo The world of makeup

Belita není žádnou novinkou na trhu, jelikož byla založena roku 1988 v mém oblíbeném státě Bělorusku. Byla založena ve spolupráci s italskou značkou G.V.F., která investovala do vývoje produktů. 
Všechny produkty jsou vyrobeny na bázi přírodních surovin, za což jsem velmi ráda. Je to velmi uznávaná kosmetická značka. 
Při výrobě se používají kvalitní suroviny od předních světových výrobců. Než se kosmetika Belita začala prodávat v České republice, tak jí bylo možno zakoupit pouze v Bělorusku, Německu, USA, Kanadě, Moldávii, Lotyšsku, Estonsku, Kazachstánu, Litvě, Rusku a Arménii. Společnosti B&V byla udělena beloruská vládní cena kvality. Všechny produkty splňují normy ISO 9001-2001 a ISO 14001. 
Navíc co mě mile potěšilo je, že kosmetika není testovaná na zvířatech!! 
Governmental prize quality Belarus
ZDROJ
Informace mám z oficiálního e-shopu značky Belita (TADY).






Celá sada Koenzym Q10 je určena pro pleť starší 20 let, což já nemám, ale myslím si že to nevadí. Já na testování dostala vzorečky, takže obaly produktů mohu pouze zhodnotit podle obrázku z webu. Oba obaly krému vypadají hezky, líbí se mi provedení víčka. Obal není nijak přeplácaný textem a je hezky čistý, není na něm příliš nezbytných informací. 
Koenzym Q10 denní krém 


Co denní krém slibuje?
  • pleť hydratuje do hloubky
  • vyhlazuje první vrásky
  • vyživuje
  • posiluje
  • pleti navrátí pružnost
Denní krém mi krásně hydratoval, vyhladil a rozjasnil pleť. Navíc příjemně voní po meruňkách, jeho konzistence je taková kterou mám ráda, není příliš tekutá ani příliš hutná, jako u máslových krémů. Díky konzistenci se hezky roztírá a rychle vsakuje, nemusím čekat několik minut než se 100% do pleti vsákne, stačí pouze cca 30 sekund a krém je v pleti vsáknut. Já osobně nemám ráda ty mastné krémy, po kterých se vám leskne celý obličej. Tento krém to také nedělá, takže jsem si ho velmi oblíbila a na pleť, krk a dekolt ho nanáším každé ráno. Nevím zda mi to pouze přijde, ale po aplikaci krému na pleť se mi zdá, jako by pleť dostala hezky tón pleti a barvu.
Složení:
Voda, včelí vosk, tseteariletilgeksanoat, stearyl-alkohol, stearylalkohol heptanoát, cetylpalmitát, steareth-7 a steareth-10 stearilkaprilat, myristylalkohol, glycerol, ethylhexyl palmitát, cyklomethikon, hydrogenovaný polydecen stearylether, PPG-15, sezamový olej, cetearylalkohol, steryl, nanosomes s koenzymem Q10 (voda, glycerin, lecitin, sorbitol, xanthan, kyselina lipoová, ubichin), olej z meruňkových jader a pšeničných klíčků, vitamín E, BHT, isopropylmyristát, polyakrylát sodný, trideceth-6, parfém kompozice, methylparaben, propylparaben, 2-brom-2-nitropropan-1, 3-diol, CI 15985 a CI 19140.

Cena je 129 Kč před slevou 219 Kč
Krém má 50ml
Zakoupit si ho můžete TADY

Koenzym Q10 noční krém


Co noční krém slibuje?
  • pleť hydratuje do hloubky
  • vyhlazuje první vrásky
  • vyživuje 
  • posiluje
  • pleti navrací pružnost
S tímto nočním krémem jsem také velmi spokojená. Pleť krásně hydratuje, vyhladí a rozzáří. Jeho konzistence je hutnější než u denního krému, ale to mi vůbec nevadí a tato konzistence mi i více vyhovuje. Navíc krém nádherně voní! Pleť po něm nemám vůbec mastnou a velmi rychle se vsakuje. 
Složení:
2-brom-2-nitropropan-1, 3-diol, CI 15985, CI 19140, voda, glycerol, vazelína, olej z meruňkových jader, sezamový olej, methylparaben, PPG-15 stearylether, parfém, propylparaben, včelí vosk, stearylalkohol, heptanoát, hexanoát tseteariletil, cetypalmitát, searylalkohol, stares-7 steares-10-stearyl-kaprylát, miristylalkohol, dimethikonkopolyoly, isopropylmyristát, vinylpyrrolidonu kopolymer a akroloilmetiltaurata amonny Stearyl, ceterarylalkohol, cyklopentasiloxan, tsiklogeksasiloksan, ethylhexyl-palmitát, isopropyl-myristát, olej z pšeničných klíčků, tokoferylacetát a BHT. 

Cena je 129 Kč před slevou 219 Kč
Krém má 50ml
Zakoupit si ho můžete TADY



MÁTE S KOSMETICKOU ZNAČKOU BELITA ZKUŠENOSTI?
JAKÝ  DENNÍ A NOČNÍ KRÉM POUŽÍVÁTE?

Dále si můžeš přečíst

7 komentářů:

  1. Pěkná recenze. Já tuto značku teda vůbec neznám :) Já používám denní nejčastěji Loreál:) Vyzkoušela jsem jich víc, ale zatím u mě vede ten. A noční hodně stříhám :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Od L´oreál jsem zatím žádný denní krém nezkoušela :)

      Vymazat
  2. Mne táto značka tiež niť nehovorí, ale môže byť super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je tato značka novinkou. Hezky napsaná recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy som nepočula o tejto značke, ale vyskúšala by som. Každá kozmetika na prírodnej báze je fajn. :-)
    GirlWithGoldNecklace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud o pořízení kosmeticky Belita uvažuješ, tak určitě jí zkus :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!