recenze

RECENZE | Koenzym Q10 oční krém - Belita

6:34:00 Nela Procházková 5 Comments



Před nedávnem jsem publikovala recenzi s denním a nočním krémem od kosmetické značky Belita, která je z Běloruska. 
Pokud jste  tento článek nečetli a kosmetickou značku Belita neznáte, tak doporučuji přečíst článek, kde je vše o značce napsané (TADY)! I když mi není ještě ani 20 let, tak už se začínám pomalu zajímat o kosmetiku proti vráskám, jelikož mám větší pravděpodobnost, že se mi vrásky budou dělat dříve než ostatním slečnám (mám to dědičné po babičce). 
Každopádně to neznamená, že začnu používat kosmetiku proti vráskám pro ženy nad 40 let. Zastávám se toho názoru, že pokud budu používat kosmetiku proti vráskám určenou mladším ženám, tak tím nic nezkazím!

Co oční krém slibuje?
  • pleť hydratuje do hloubky
  • vyhlazuje první vrásky kolem očí
  • vyživuje
  • posiluje
  • pleti navrací pružnost
  • redukuje tmavé kruhy a otoky
Krém na oči jsem dostala k testování také ve vzorečku, jako předešlé krémy. Tím pádem obal krému mohu zrecenzovat pouze z internetu. 
Je ve velmi praktické tubičce, kterou mám nejraději, jelikož se takhle krém na oči aplikuje nejlépe, aspoň mě to takhle vyhovuje. 
Já na kruhy pod očima netrpím, takže to bohužel zhodnotit nemohu. 
Má velmi dobrou konzistenci a krém se dobře nanáší i z kelímku. 
Do pleti kolem očí se velmi dobře a rychle vsakuje. 
Každopádně moc hezky a příjemně voní, krásně hydratuje okolí kolem očí. Během mého používání krému jsem zaznamenala hezky hydratované okolí kolem očí, jelikož v Bulharsku jsem měla menší problém s okem a jeho okolí jsme měla dost vysušené a on mi ho nádherně vyléčil. 
Složení:
Voda, včelí vosk, tseteariletilgeksanoat, stearyl-alkohol, stearylalkohol heptanoát, cetylpalmitát, steareth-7 a steareth-10 stearilkaprilat, myristylalkohol, dimethikon, isopropylmyristát, glycerin, ethylhexyl palmitát, hydrogenovaný polydecen, cyklomethicon, stearylether, PPG-15, sezamový olej, cetearylalkohol, cyklomethikon / dimethikon krospolymer, stearyl, akriloildimetiltaurat amonia / VP kopolymeru, olej z meruňkových jader (voda, glycerin, lecitin, sorbitol, xantanová guma, lipoové kyseliny, koenzym Q10, ETDA, fenoxyethanol, butylparaben, ethylparaben, isobutylparaben (nano), olej z pšeničných klíčků, vitamín E, BHT, parfémy, methylparaben, propylparaben, 2-brom-2-nitropropan-1, 3-diol, CI 15985 a CI 19140.

Objem je 20ml
Cena očního krému je 99 Kč před slevou 159 Kč
Krém si můžete zakoupit TADY

MÁTE S KOSMETIKOU BELITA ZKUŠENOSTI?
JAKÝ OČNÍ KRÉM POUŽÍVÁTE VY?

Dále si můžeš přečíst

5 komentářů:

  1. Since the admin of this web site is working, no doubt very shortly it will be well-known, due to its
    quality contents.

    Look at my webpage - Eyelash extensions

    OdpovědětVymazat
  2. Ja osobne trpím kruhmi pod očami (nakoľko mám veľmi vlečú pokožku). Takže by sa krém hodil i mne :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk - nerehliadnite moju GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na kruhy pod očima naštěstí netrpí, možná je to i tím že chodím poměrně brzo psát a denně spím cca 8 hodin..

      Vymazat
  3. Ja trpím veľmi výraznými kruhmi a používam krém Q10 od Balea a tiež je super :) vidím clekom rodziel pri častom použávaní.. Al pochybujem že moje kruhy niečo stiahne...
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam kruhy len ked nespim dobre, a to sa snazim eliminovat :)
    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Macadamia Hair a vela ineho, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!