recenze

RECENZE | Lak na nehty - Flormar č. P16 Wild Rose

6:44:00 Nela Procházková 13 Comments

Já jako milovnice a maniačka laků si vždy někde, kde jsou a mě se líbí laky, musím nějaký koupit!
V recenzi na čistící náplasti od NIVEA (TADY), jsem psala, že jsem si koupila laky na nehty, no a zrovna o jednom z nich Vám napíši do dnešního článku.


Je to ostuda, ale od značky Flormar jsem doposud nevlastnila žádný lak na nehty. 
Hned jsem to samozřejmě musela napravit! Odstín laku jsem si vybrala velice rychle, jelikož jsem již stála u pokladny s jiným lakem.
S výběrem barvičky jsem velice spokojená, je krásně světle růžová, no žádný takový odstín ve své sbírce nemám.
Obal laku je jednoduchý, ale velice praktický a roztomilý.
Štěteček je malý a tenký, přesně ten, kterému zrovna já moc nefandím, ale zas tak hrozný není, lakovat se s ním dá.

Překvapila mě výdrž laku, jelikož mě lak na nehtech vydrží cca 4 dny, bez jakého koliv poškození.
Odstranění laku není také nijak složité, stačí Vám pouze obyčejný Váš oblíbený odlakovač, tampónek a za pár sekund není na nehtu po laku ani památka. 

Cena laku byla cca 35 Kč
Lahvička má 6ml

MÁTE RADY LAKY OD ZNAČKY FLORMAR?
MÁTE NĚJAKÝ VE VAŠÍ SBÍRCE?
JAK SE VÁM LÍBÍ MOJE VYBRANÁ BARVA?

Dále si můžeš přečíst

13 komentářů:

  1. Lak vyzerá super :) páči sa mi, že máš takéto umelé nechty, aspoň si vzdy vieš rýchlejšie vybrať lak :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, usnadní mi to vybírání mezi 70 laky, ale stejně se nikdy nedokáži rozhodnout jako barvu chci :-D

      Vymazat
  2. Na to, že jsem také velká milovnice laků na nehty, tak od flormaru jsem zatím ještě žádný nezkusila:) Jeden jsem dávala kamarádce k narozeninám, což byla nádherná tyrkysová barva. Asi se u flormar stojanu ještě zastavím:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se u stojanu s laky od Flormaru zastav, já už mám doma od této značky asi 3 kousky :-)

      Vymazat
  3. Lak má krásnou barvičku i dobrou výdrž. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Nely, tvoju závislosť uplne chápem! :) ja to mám presne tak isto! dnes som tiež neodolala :D a zisťujem ze najviac ich mam ružových :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh.. Tak to jsem ráda že v tom nejedu sama, dnes jsem napočítala, že už mám přes 70 laků :-D

      Vymazat
  5. Lak vypadá moc dobře:) Má krásnou barvu:)
    Já jsem měla snad jenom jeden lak od Flormal a byla jsem s ním celkem spokojená:)
    brunnetegirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som tiež maniak do lakov a taktiež mám len jeden lak na nechty od Flormar nikdy ma tá značka nelákala potom som ho vyskúšala a je dokonalý, ale stále mám iba jeden :DDDDDD ten tvoj lak vyzerá naozaj dobre a má úžasnú farbu.
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. sice si nechty nelakujem ale stale to obdivujem a toto je velmi pekna farba :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá krásne a určite sa ti hodí. Ja však na nechotch málo kedy nosím niečo iné ako červenú, čiernu, nude. :P mala by som sa polepšiť... viem...
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!