recenze

RECENZE | Laky na nehty China Glaze - 732 SHORT & SASSY a 738 THUNDERBIRD

6:53:00 Nela Procházková 14 Comments




To byl můj malý sen a dlouho jsme značku laků China Glaze měla napsanou na svém neviditelném wishlistu. Vždy jsem o nich básnila a v Bulharsku jsem se na ně vždy dívala v kosmetickém salóně, kolem kterého jsem chodila na jídlo. Když jsem někdy v září vyhrála soutěž u jedné blogerky, kde se soutěžilo o bahenní šampón, tak jsem nevěřila vlastním očím, že mi v balíčku poslala i tyhle dva krasavce. 

Lahvičky laků jsou velmi podobné lakům od mé velmi oblíbené značky O.P.I.. 
Líbí se mi, že odstín laků jde krásně vidět a nic nemusím luštit. Typ těchto štětečků moc nemusím, jelikož jsou pro mě delší a úzké a já raději menší a širší, ale věřím že někdo tyto štětečky rád má. Odstíny laků jsou si na první pohled hodně podobné, ale když se na ně podíváte více a zblízka, tak uvidíte že jsou jiné a každý má v sobě kouzlo. 

732 SHORT & SASSY

Tento lak je ve tmavším odstínu a hned když se na něj zadívám, tak mi připomene začínající Vánoce. Jelikož tato červená barva k Vánocům patří! Krytost laku je průměrná, já si u všech laků dávám dvě vrstvy a u některých, které kryjí opravdu málo, tak i tři. U tohoto laku stačí pouze dvě vrstvy. Lak schne průměrně 4-5 minut, což si myslím že je v pořádku, jelikož po těch 5 minutách můžete sahat snad na cokoliv a lak se vám neobtiskne. Výdrž tohoto laku je lepší než u lak v odstínu 738 THUNDERBIRD, jelikož mi lak bez jakého koliv poničení vydržel na nehtech dva dny, a až třetí den se mi začaly odlupovat okraje, což já nesnáším. Odlakování šlo bez problému. 

738 THUNDERBIRD

U tohoto laku se mi odstín líbí více, jelikož je ve světlejší červené než ten minulý lak. 
A tato barva mi připomíná podzim a zbarvující se listí. Krytost laku i když je světlejší, tak je stejná a také u něj postačí dvě vrstvy. Tento lak schne také 4-5 minut, jako lak v odstínu 732 SHORT & SASSY. Bohužel výdrž laku mě velmi zklamala a čekala jsme o něj daleko více. První den po nalakování byl lak na nehtech v pořádku, ale druhý den se mi začaly odlupovat okraje, což si myslím že by se u takového laku stávat nemělo. Vždyť i levný lak od Miss Sporty mi vydrží déle. Odlakování tohoto laku bylo také bez jakých koliv problémů. 

Na závěr bych chtěla říct, že nevím co si od těchto laků mám myslet. Jelikož tu výdrž co mi ukázaly je opravdu mizerná a mnohem déle mi vydrží lak od miss sporty či Avonu. 


JAKÉ ZKUŠENOSTI MÁTE VY S LAKY OD ZNAČKY CHINA GLAZE?

Dále si můžeš přečíst

14 komentářů:

  1. hmm.. tiež mám China glaze na wishliste, kvôli tomu, že počujem samú chválu na ich trvácnosť. Ja mám krehké a štiepavé nechty a bežne mi lak vydrží 1deň, s top coatom 3 dni. Teraz mám normálne dilemu, či si ich niekedy vôbec kúpiť :D
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: Drew's Beauty Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s výdrží mě opravdu zklamaly, také jsem na ně četla samou chválu.. Ale asi jim dám ještě šanci a koupím si jiný odstín!

      Vymazat
  2. Neznám tuto značku, barvičky vypadají krásně, škoda té výdrže :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, barvičky laků jsou opravdu krásné :-)

      Vymazat
  3. Laky vyzerajú perfektne, tá farba je božská :) škoda výdrže, no na nejakú jednodňovú záležitosť určite super :)

    <a href="http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk/2015/12/2-adventna-giveaway.html> Blog by Katy aktuálne i s adventnou GIVEAWAY</a> o sadu pre ochranu (kaser + alarm)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jeden den určitě fajn, bohužel druhý den se hned začnou loupat okraje :-(

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Ano, odstíny obou laků jsou zajímavé a moc hezké! :-)

      Vymazat
  5. Já mám od China Glaze 2 top coaty a taky se docela rychle odrbávají, nějak jsem čekala víc. Každopádně ty odstíny jsou úžasné
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem od těchto dvou odstínu čekala mnohem více :-(

      Vymazat
  6. Ta výdrž mě mrzí :( Škoda, jinak barvy jsou to krásné. Mně myslím oba odstíny na nehtech držely celkem dobře, ale štěteček laků China Glaze mi taky nikdy moc nevyhovoval. Snad ti bude sedět aspoň ten šampón HB líp než mně... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampón jsem zatím nezkoušela.. Ta výdrž mě také mrzí, ale na takové ty jedno denní události jsou skvělé :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!