recenze

RECENZE | Odličovač očního make-upu s výtažkem z mandlí a ginka - Green Line

7:18:00 Nela Procházková 6 Comments

Dlouho jsem takový odličovač hledala. Ten starý mi moc nevyhovoval, jelikož celkem lepil a občas mi z něj štípali oči. Tento odličovač očí je dvoufázoví, poprvé jsem na něj narazila ve slevové knížce DM drogérie a mamka si ho koupila, já pouze čekala zda jí bude vyhovovat či ne. Bohužel jí nevyhovoval a kolem očí se jí udělal něco jako "ekzém". Když se mi o tom zmínila, tak jsem ho chtěla hned vyzkoušet na sobě. ANO, jsem takový člověk, který vyzkouší i ty věci, které ostatním nevyhovují. 


Řídím se tím, že to co nevyhovuje někomu, tak to neznamená že nebude vyhovovat mě! Mamka mi ho moc dát nechtěla, jelikož věděla že jí prostě nevyhovuje a měla strach, aby se ta alergická reakce neprojevila i na mě. Ovšem já stále trvala na svém a nakonec jsme si ho teda nesla domů. 
Hned večer jsem ho zařadila do své večerní rutiny. 
Nanášení na odličovací tampónek je bezproblémové. Na úvod musím rozhodně říct, že odlíčí opravdu všechno a hned! Jeho konzistence je mastnější, ale není to tak hrozné. Zatím jsem nezkoušela odličovat voděodolný make-up, ale věřím že si poradí i sním. Testovala jsem ho měsíc a žádnou alergickou reakci jsem nezaznamenala, vůbec nedráždí oči, nelepí, je dermatologicky testován a na 100% říkám, že svojí funkci plní! Bohužel jediné mínus je jeho spotřeba, nevím čím to je, ale rychle se spotřebovává. Hned když jsme měla už na dně lahvičky, tak jsme jela do DM drogérie a koupila si nové balení.. 

Objem má 125 ml
Cena je 69 Kč
Zakoupeno v DM drogérie, ale dá se sehnat i v Kauflandu 

MÁTE ZKUŠENOSTI S TÍMTO DVOUFÁZOVÝM ODLIČOVAČEM OD ZNAČKY GREEN LINE?
ZNÁTE ZNAČKU GREEN LINE?
JAKÝ JE VÁŠ OBLÍBENÝ ODLIČOVAČ?

Dále si můžeš přečíst

6 komentářů:

  1. Tuhle značku vůbec neznám. Jsem ráda, že jsem ji díky tobě mohla poznat. Odličovák mě hodně zaujal :)

    November Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho kup, já jak píši v recenzi jsem s ním naprosto spokojená :-)

      Vymazat
  2. Značku vôbec nepoznám ale.veľmi sa mi páči cena :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také pro mě byla značka Green Line neznámá a ta cena skvělá! :-)

      Vymazat
  3. Odličovač mi zrovna dochází, tak po tomhle v drogérii určitě kouknu:) Super recenze!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Určitě se po něm koukni, já až vypotřebuji mé další balení, tak si koupím další :-))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!