RECIPES | Fitness hurmi kaki smoothie s mandarinkou a chia semínky (RAW, vhodné pro vegetariány, vegany, bez lepku a laktózy)

6:13:00 Nela Procházková 4 Comments






Dříve jsem si smoothie dělala nejméně 4x týdně, ale jak už není tolik dostupné čerstvé ovoce, tak jsme výrobu smoothie omezila a mám ho cca 1x měsíčně. Když jsem na něj dostala ohromnou chuť, tak na mě zrovna v kuchyni koukalo krásné, zralé a šťavnaté hurmi kaki. 
Takže jsem se rozhodla, že právě z mého milovaného ovoce hurmi kaki si připravím podzimní až dalo by se říct zimní smoothie. 


Plod kaki obsahuje kolem 66% vody, sacharidy, kyseliny, bílkoviny, vitamín C, vápník, draslík, hořčík, železo, fosfor a mangan.
Jeho chuť je podobná broskvi, melounu a vanilky dohromady. 
Kaki posiluje imunitu, metabolismus, pomáhá při nervozitě, stresu, pomáhá zpevňovat kosti a snižuje cholesterol v krvi. 
Skořice je naprosto geniální a proto jí mám ve svém jídelníčku denně! Podporuje funkci mozku, hlídá hladinu cukru, podporuje trávení, zrychluje metabolismus, snižuje tlak, ničí bakterie, mírní kašel, bolesti při menstruaci a podporuje chuť k jídlu. chia semínkách jsem již psala samostatné dva články (TADY) a (TADY).
Ingredience:
  • 1/2 hurmi kaki 
  • 1/2 banánu
  • mandarinka
  • 1 CL chia semínek BIO (k zakoupení TADY)
  • skořice
  • strouhaný kokos
  • voda
Postup:
1. Oloupeme si hurmi kaki, mandarinku a banán.
2. Nakrájíme si všechny druhy ovoce na menší kousky a dáme do mixéru.
3. Přidáme vodu, kokos, chia semínka a skořici. Vše mixujeme, dokud to není tekuté a rozmixované. 
5. Rozmixované smoothie nalijeme do sklenice. 
MÁTE RÁDI SMOOTHIE?
CHUTNÁ VÁM HURMI KAKI?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. To vypadá super ! Teď ještě aby mi ho někdo připravil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Je to rychlé, to máš za 3 minutky hotové :-)

      Vymazat
  2. Vyzerá to fakt dobre :) Zbiehajú sa mi chúťky :)

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!