RECIPES | Fitness jablečné lívance s jogurtovo-mandarinkovým krémem (vhodné pro vegetariány, bez lepku a laktózy)

5:45:00 Nela Procházková 14 Comments



Miluji lívance, nejčastěji si dělám buď ovesné nebo banánové, ale doma mám hodně jablek ze zahrádky, takže se je snažím co nejvíce využít a nedávno jsem je využila právě na tyto vynikající lívance. 
Jablíčka dodají energii, jsou vhodná při hubnutí, pomáhají proti rakovině prsou, plic, tlustého střeva, pánve a chrání kosti.
O arašídovém máslem jsem psala TADY. 
Skořice je naprosto geniální a proto jí mám ve svém jídelníčku denně! Podporuje funkci mozku, hlídá hladinu cukru, podporuje trávení, zrychluje metabolismus, snižuje tlak, ničí bakterie, mírní kašel, bolesti při menstruaci a podporuje chuť k jídlu. 
chia semínkách jsem již psala samostatné dva články (TADY) a (TADY). 
Navíc mák obsahuje zdravé tuky, je dobrým zdrojem vápníku, železa, hořčíku, fosforu a draslíku. 
Proč bychom měli do svého jídelníčku zařadit vajíčka?
  • obsahují plnohodnotné bílkoviny
  • tuky
  • vitamíny 
  • minerální látky

INGREDIENCE:
Těsto

  • 2 jablka
  • 2 vejce
  • voda dle potřeby
  • 1-2 CL chia semínka (k zakoupení TADY)
  • skořice
  • strouhaný kokos
  • sůl
Krém 
  • dužina z mandarinky
  • 2 PL bílého jogurtu (kdo má alergii na laktózu, tak použije bez laktózy)
  • 100% mletý mák
  • strouhaný kokos
Na ozdobení
  • 100% jemné arašídové máslo (k zakoupení TADY)
POSTUP:
1. Očistíme si a nastrouháme nahrubo jablka, přidáme vejce, sůl, vodu, chia semínka, skořici a strouhaný kokos. Vše pořádně promícháme.
2. Na rozpálenou pánvičku bez oleje tvoříme lívance.
3. Mezi tím si vytvoříme krém. Smícháme všechny potřebné ingredience na krém. 
4. Hotové lívance potřeme arašídovým máslem a jogurtovo-mandarinkovým krém, naklademe je na sebe a poslední (nejvrchnější) lívance polijeme krémem a arašídovým máslem.
MÁTE RÁDI LÍVANCE?
ZKOUŠELI JSTE NĚKDY JABLEČNÉ LÍVANCE?


Dále si můžeš přečíst

14 komentářů:

  1. Ooh to vypada skvele, mozna to dnes zkusim ! O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Určitě je zkus, jsou výborné. Budu moc ráda, když mi potom na Facebook stránku blogu pošleš fotku :-)

      Vymazat
  2. Ty jo! To vypadá luxusně! To si doma udělám. Děkuju za tip <3
    Meet My Lovely World Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!! Určitě je zkus, jsou výborné.
      Budu moc ráda, když mi potom na Facebook stránku blogu pošleš fotku :-)

      Vymazat
    2. Já se je pokusím udělat teďko během delšího volna a pak ti pošlu fotku ,-) Už se těšim!

      Vymazat
    3. Skvělý!! Také se už moc těším, ať se povedou :))

      Vymazat
    4. Ahojky,
      tak jsem je vyzkoušela a jsou vážně super! Jen jsem tam nedávala do krému mák, protože ho nejím. Skvělý recept pro můj ZŽS ,-)

      Vymazat
    5. To jsem ráda, že chutnaly!! :-)

      Vymazat
  3. vyzerajú SUPER !! :-) ja robím z celozrnnej alebo pohánkovej múky + vajíčko, alebo banán.. už som skúšala aj iba banán + vajíčko kombináciu ale to mi skôr prišlo ak omeleta alebo niečo podobné :-) odporúčam aj lievancie z Cukrárne Lidla, kde sú tri druhy a všetky sú fantastické :-)

    GirlWithGoldNecklace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! Já si občas dělám v kombinaci banánu + vajíčka a musím říct, že mi chutnají! Určitě zkusím ty z LIDLu, děkuji za tip :-)

      Vymazat
  4. Jablečné lívance jsem nikdy nezkoušela, ale určitě je to dobrý nápad.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!