RECIPES | Fitness ovesná kaše se Šmakounem, chia semínky, mákem a arašídovým máslem (vhodné pro vegetariány a bez laktózy)

6:45:00 Nela Procházková 18 Comments

Já jsem milovnice kaší, nejčastěji si dělám ovesnou! 
Vždy když si jí připravuji, tak se snažím vymýšlet nové a nové kombinace. Zrovna před asi 3 týdny měli v Bille akci na Šmakouny, to asi každý kdo je má ráda, tak jako já zaznamenal. 
Já zrovna byla v Brně, takže jsem si jeden balíček Šmakouna přírodního koupila a jeden plátek přidala do ovesné kaše, mňam to byla dobrota a vy si jí můžete udělat také :)


Šmakoun je velmi zdravá potravina, plná bílkovin a bez tuků, cholesterolu, lepku a sacharidů. Je vyroben s čistého vaječného bílku, který je pouze tepelně upraven. O chia semínkách jsem již psala samostatné dva články (TADY) a (TADY). 
Navíc mák obsahuje zdravé tuky, je dobrým zdrojem vápníku, železa, hořčíku, fosforu a draslíku. Skořice je naprosto geniální a proto jí mám ve svém jídelníčku denně! Podporuje funkci mozku, hlídá hladinu cukru, podporuje trávení, zrychluje metabolismus, snižuje tlak, ničí bakterie, mírní kašel, bolesti při menstruaci a podporuje chuť k jídlu. O arašídovým máslem jsem psala TADY

INGREDIENCE: 
  • ovesné vločky
  • rostlinné mléko
  • voda
  • špetka soli 
  • skořice
  • Šmakoun přírodní
  • chia semínka BIO (k zakoupení TADY)
  • strouhaný kokos
  • rozinky
  • kostička čokolády (já měla Kinder)
  • 100% mletý mák
  • arašídové máslo
  • rybíz 
  • sušené meruňky
  • sušené brusinky
POSTUP:
1. Do hrnce si dáme ohřát mléko se solí a skořicí.
2. Po chvíli přidáme vločky, chia semínka, strouhaný kokos, rozinky, mák, sušené meruňky a brusinky.
3. Až se začne tvořit kaše a začne bublat, tak kaši přelijeme do misky.
4. Přidáme čokoládu, arašídové máslo a vše nakonec posypeme strouhaným kokosem.
MÁTE RÁDI OVESNÉ KAŠE? 
CHUTNÁ VÁM ŠMAKOUN?

Dále si můžeš přečíst

18 komentářů:

  1. Pěkný recept. Nechci šťourat, ale v čokoládě laktoza je :D ale chápu, že když se to dá bez ní, tak už to bez laktozy bude:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano to vím, ale čokoláda je už volitelná ingredience.. Základ tohoto receptu je jíný a navíc existují čokolády i bez laktózy :-)
      Já si tam Kinder čokoládu dala, jelikož problémy s laktózou nemám..

      Vymazat
  2. nejdriv se pustim do pripravy zdrave ovesne kase a pak to dorazim cokoladou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už je otázka tvých chutí! Pokud chceš zachovat zdravou ovesnou kaši, tak si tam můžeš dát kvalitní hořkou čokoládu..

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle! Zrovna před chvílí jsem dojedla svojí ovesnou kaši, taky je mám ráda. :))
    Zvu tě k sobě na giveaway. :)
    KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já si svojí kaši vychutnám v neděli! Už se na ní moc těším :-)

      Vymazat
  4. Mňam. Určitě vyzkouším, děkuji za recept ^_^

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :))
      Až jí vyzkoušíš klidně mi pošly fotku na Facebook stránku, budu moc ráda, ať se povede a chutná!

      Vymazat
  5. Nokdy sem o tomto receptu neslysela,ale urcite ho vyzkousim.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept je můj vlastní, tak proto jsi o něm nikdy neslyšela :-)
      Ať chutná!

      Vymazat
  6. Ovesnou kaši mám moc ráda. Jen nejsem až tak vynalézavá jako ty se svým receptem. Vystačím si s vločkami s banánem a mlékem.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda zkouším nové věci a nové kombinace. Nerada jím stejné ovesné kaše, ráda si pochutnám na nové chuti :-))

      Vymazat
  7. páni, na ovesné kaše jsem úchyl, takže určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. ovesné kaše taky miluju! a nápad se šmakounem se mi líbí, může to chutnat vážně dobře, já bych to třeba vyzkoušela se sladkým (meruňkovým) šmakounem :))

    JULI JULI blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já raději přírodní jelikož se s ním dá více kouzlit :-))

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!