TIP

TIP | DIY masky na vlasy

6:55:00 Nela Procházková 11 Comments

Přeji Vám krásný den!
nedávno se na blogu objevil článek na pleťové masky a psala jsem, že brzy vydám článek i na vlasové masky! Ta chvíle nastala právě teď :-D. Pokud se tu ovšem, ale najde některá slečna, která by raději kupovanou, tak na jednu masku mám recenzi TADY
ZDROJ
PRO SÍLU, KRÁSU A LESK
Z medu - na vlasech necháme 3 minuty
  • 1 PL medu
  • 1 hrnek vody
Z citrónu - na vlasech necháme 3 minuty
  • šťáva z citrónu
Z banánu - na vlasech necháme 30 minut
  • rozmixovaný banán
  • 2 PL olivového oleje
  • 2 CL medu

PRO DLOUHÉ VLASY
Z hořčice - na vlasech necháme 20 minut

  • 2 PL sušené hořčice
  • 2 PL horké vody
  • 2 CL oleje
  • 2 CL cukru
  • žloutek
PRO VŠECHNY TYPY VLASŮ
Z avokáda a medu - na vlasech necháme 20 minut
  • rozmixované avokádo
  • 1 PL medu
PRO SUCHÉ VLASY
Z olivového oleje a vejce - na vlasech necháme 20 minut
  • 3 PL olivového oleje
  • 2 vejce
Z banánu, medu a mandlí - na vlasech necháme 20 minut
  • 1/2 rozmixovaného banánu
  • 2 PL medu
  • kapka mandlového oleje

PRO MASTNÉ VLASY
Z jablečného octu a citrónu - na vlasech necháme 15 minut
  • 1/4 hrnku jablečného octu
  • kúra z citrónu
PRO HYDRATACI
Z olivového oleje a cukru - na vlasech necháme 10 minut
  • 2 PL olivového oleje
  • 2 PL třtinového cukru
PRO POŠKOZENÉ VLASY
Z jedlé sody - na vlasech necháme 15 minut
  • 1 PL šampónu
  • 1 PL jedlé sody
DĚLÁTE SI VLASTNÍ MASKY NA VLASY?
KTERÉ NEJČASTĚJI?

Dále si můžeš přečíst

11 komentářů:

  1. Domáce masky som si ešte neskusila robiť. Teraz som mala možnosť vyskúšať FREEMAN masky a veľmi mi sadli.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk i s GIVEAWAY o prípravky na bielenie zubov

    OdpovědětVymazat
  2. Já si ještě nikdy takto domácí masku nedělala, ale můžou být dobré. :-) Teď používám normálně kupovanou od Kallos s keratinem a jsem spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí masky někdy zkus, jsou velmi dobré a navíc bez chemie!! Od Kallos jsem masku nikdy nezkoušela :-)

      Vymazat
  3. Dříve jsem některé zkoušela, teď už jsem na to líná :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě baví míchat různá "patlátka", která si na sebe poté "napatlám" :-D

      Vymazat
  4. Možná bych jen chtěla dodat k tvému článku, že vajíčkový masky je dobrý vymývat max. vlažnou vodou, rozhodně ne teplou nebo horkou :))) (míchaná vajíčka ve vlasech mít nechcete)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak myslím si že tohle slečnám dojde :-), každopádně děkuji!

      Vymazat
  5. Domácí masky mám ráda, většinu jsem i zkoušela. Banánová byla hrozná, protože se banán na vlasy nalepil a nešel z nich dolů. A hořčičná mi vysušila vlasy tak, že jsem musela polovinu ostříhat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je mi líto, já s domácími maskami mám jen dobré zkušenosti :-)

      Vymazat
  6. Tu z avokáda a medu jsem dělala nedávno a je super :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!