TIP

TIP | Jak dopadla druhá šance? Aneb tablety od nu3tion.cz s příchutí - karamel, oříšek-vanilka, mandle a cookies!

6:55:00 Nela Procházková 4 Comments

Ve článku o mé velké objednávce z fitness e-shopu nu3tion.cz jsem  psala, že jsem se  rozhodla dát druhou šanci tabletám s různými příchutěmi (TADY). 
Vybrala jsem si čtyři příchutě - karamel, oříšek-vanilka, mandle a cookies.

Karamel mám moc ráda, ale často si ho nedávám, tedy lépe řečeno skoro vůbec. Takže pochopitelně nejvíce jsem se těšila na právě na tuto příchuť. Po vyndání tablety s blistru jsem ihned cítila tu nádhernou vůni karamelu, mňam! Jako bych se ocitla někde v krásně provoněné cukrárně plnou karamelových cukrovinek. 
Pro člověka se zdravým životním stylem ráj na dlani a brzy na jazyku. Každou tabletu vždy rozbiji na menší kousky a až poté dávám do tekutiny, či pokrmu. Moje první ochutnání tablety s příchutí karamelu byla snídaně, kdy jsem měla mléko, musli, oříšky, rozinky, 100% mletý mák, strouhaný kokos, skořici a karamelovou tabletu, mňam to byla dobrota. Hrozně mi karamelová tableta něco připomínala, ale do teď nevím co. Žádná uměla chuť ani vůně, tableta má příjemně sladkou karamelovou chuť, takže první šance vyšla na jedničku!
Složení:
Mikrokrystalická celulóza, laktóza, škrob, riboflavin, vitamín B2, karamelový prášek, aroma karamel, sukralosa a stearan hořečnatý.
Karamel příchuť zakoupíte TADY.
Recept na Fitness hurmi kaki pohár s karamelem (TADY)!

Oříšek-vanilka na tuto příchuť jsem byla zvědavá, jelikož doma již mám tabletu s příchutí vanilky a moc nadšená jsme z ní nebyla. 
Dala jsem si půl tablety do jogurtu ráno na snídani a co musím jako první zmínit, že tableta šla lehce rozpůlit a rychle se rozpustila
Chuť byla celkem dost sladká, nebyla umělá, hodně jsem cítila spíše vanilku než oříšek a tak to bylo i s vůní. Této příchuti dávám dvojku!
Složení:
Přírodní a přírodně identické vanilkovo-oříškové aroma, mikrokrystalická celulóza, laktóza, sucralosu a stearan hořečnatý. 
Oříšek-vanilka příchuť zakoupíte TADY.

Mandle hned po vyndání tablety z blistru jsem ucítila nádhernou vůní marcipánu, ne mandlí a rovnou marcipánu. Já marcipán miluji, takže mě to vůbec nevadilo!  Jak mile jsem ucítila tu vůní, tak jsem byla na chuť velmi zvědavá, a mile mě překvapila. 
Tableta jak krásně voní, tak i chutná a hodně mě připomněla Mozartovy koule, mňam!  Maličko hůře se tableta dělí, ale rychle rozpouští. Chuť je naprosto skvělá, není nijak přehnaně sladká a ani umělá. Této příchuti dávám jedničku!
Na e-shopu nu3tion.cz prodávají ještě starou verzi příchutě mandle, ale na e-shopu výrobce příchutí (KetoFit) mají novou verzi, která je bez laktózy! 
Složení (stará verze):
Přírodní a přírodně identická aroma - mandle, mikrokrystalická celulóza, laktóza, sucralosa a stearan hořečnatý. 
Mandlovou příchuť zakoupíte TADY. 

Cookies ty snad milujeme všichni, takže jsem na tuto příchuť byla velice zvědavá. No a musím uznat, že mi tableta opravdu připomíná jako bych jedla cookies z Ameriky. Chuť je nasládlá, není umělá a cítím tam čokoládu i oříšky. Já si tabletu dala do jogurtu a mám v plánu jí zkusit dát do těsta na cookies. Sice mi tato příchuť chutná, ale něco mi na ní maličko vadí, takže jí dávám dvojku!
Složení:
Přírodní a přírodně identická aroma - cookies, mikrokrystalická celulóza, laktóza, sucralosa a stearan hořečnatý. 
Cookies příchuť zakoupíte TADY.
MÁTE ZKUŠENOSTI S PŘÍCHUTĚMI OD ZNAČKY KETOFIT?
JAKÝ MÁTE NÁZOR NA TYTO PŘÍCHUTĚ?

Dále si můžeš přečíst

4 komentáře:

  1. AAAHHH, ten cookie by som vyskúšala :)

    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ti je mohu jedině doporučit, ta chuť je mooc dobrá :-)

      Vymazat
  2. Karamel by som si určite vybrala aj ja a aj orieškové tabletky museli byť super. :) v každom prípade som rada, že druhý pokus už vyšiel a sadla.ti chuť.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem také moc ráda, všichni je chválili jen já ne.. Teď ale jejich nadšení mohu potvrdit :-)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!