TIP

TIP | Můj první brandnooz box - Říjen 2015

6:44:00 Nela Procházková 15 Comments

Ahoj! 
Brandnooz box znám hodně dlouho a vždy jsem každý měsíc sledovala co v něm určitý měsíc bylo, ať už na různých blozích či na youtube. Nikdy jsem si box neobjednala, ale hodně mě to lákalo, až mi to tento měsíc nedalo a box jsem si objednala! 
Brandnooz box mám za měsíc říjen a přišel mi tento pátek, kdy už mi v noci byl zaslán e-mail a ráno mi byly poslány asi tři zprávy na mobil i e-maily, že mi bude box dopraven Českou poštou. 
Než vám ukážu co se v boxu za měsíc říjen ukrývá, tak vám napíši jednu věc, která mě opravdu na boxu vadí - nelze platit na dobírku či přes účet! Ano, box na jeden měsíc si lze zaplatit pouze přes karty Mastercard, Visa nebo "pro mě neznámou" kartu. 
U tohoto byl ihned po rozhodnutí, že si box objednám problém, který se nakonec vyřešil. Bankovním převodem lze platit pouze pokud si boxy zaplatíte na celý rok, což já zatím nechci. 


Hned jak mi box Česká pošta přivezla jsem jej otevřela a po otevření víka jsem tušila, že budu spokojená! Tak na nic nečekejme a jdeme se společně podívat na produkty a mojí spokojenost či nespokojenost..
Na konci každého povídání u produktu naleznete zda jsem s produktem byla spokojená - Chuť (má spokojenost) ANO či NE? Box (jestli jsem ráda, že byl produkt v boxu) ANO či NE?

Časopis F.O.O.D. - 39 Kč
Jako prvním na mě vykoukl můj velmi oblíbený časopis, ve kterém vždy naleznu plno skvělých receptů a inspirace. 
Mimo jiné má nádhernou obálku, akorát se tedy jedná o vydání ze září. 
Chuť - ANO
Box - ANO

Chocoland = Jsem Višňová - 9,90 Kč
Jdu s pravdou ven! O značce Chocoland slyším poprvé a ani jsem tyto tyčinky nikde neviděla. Jedná se o tyčinku z hořké belgické čokolády a náplní s příchutí višně. Dále jsou na trhu Jsem Kávová a Jsem Kaštanová. Každopádně tuto tyčinku jsem neochutnala a darovala jí taťkovi, který takové čokoládové tyčinky má velmi ráda a pochutnal si. 
Chuť - ANO
Box - ANO

Božkov = Speciál Mandlový - 145 Kč (0,5l)
Jelikož jsem měla zaškrtnuté políčko s alkoholovými produkty, tak mi byl zaslán i mandlový rum. Já v boxu měla neprodejné spotřebitelné balení za orientační cenu 79 Kč. Zrovna ten den co mi box přišel jsem koupili úplně stejný v 0,5litru, ale věřím že se určitě neztratí a do cukroví bude skvělý!
Chuť - ANO
Box - ANO

Saga = Švestka a skořice - 25,90 Kč 
My tyto čaje nekupujeme a mnohem raději mám klasické v pytlících, ale změna je to dobrá. Čaj jsem si ráno uvařila a velmi mě jeho chuť překvapila, skořici mám moc ráda a švestku také, takže mě tato příchuť velmi chutná! Jedná se o novinku měsíce října. 
Chuť - ANO
Box - NE

Corny = BIG White - 14,90 Kč
Mňam.. Corny naprosto miluji a má nejoblíbenější je banánová a poté oříšková, takže ihned jak jsem v boxu Corny zahlédla, tak jsme se na ní těšila jak malá až si jí dám ke svačince. Nezklamala, její chuť se rozplývala na jazyku. Krásně křupavá, ne příliš sladká, vynikající chuť bílé čokolády a nebyla ani suchá. 
Bohužel se jedná o limitovanou edici.
Chuť - ANO
Box - ANO

Vitana = Cukr s rumovou příchutí - 5,90 Kč
Tento produkt jsem v obchodech zahlédla, ale do košíku jsem ho nikdy nedala. Můj názor je velmi kladný a myslím si, že je to i celkem fajn produkt, jelikož je to takový 2 v 1. Ale asi bych byla ráda, kdyby v boxu byl jiný produkt místo tohoto.
Chuť - ?
Box - NE

Vitana = Droždí sušené pekařské - 5,90 Kč

No tak tento produkt mi přijde úplně zbytečný v tomto boxu. 
Určitě bych jej vynechala, jelikož pro mě to není žádná novinka a jedná se o běžný produkt, který si koupíte kdykoliv a někteří kupují déle. 
Chuť - ANO
Box - NE

Desperados = Pivo s příchutí tequily - 24,90 Kč (330 ml)

Nepodařilo se mi dohledat odkdy je na trhu, každopádně pro mě je to úplná novinka. Jedná se o kombinaci ležáku, příchutě tequily a jemných ovocných podtónů. Je lehce perlivý a má vyšší obsah alkoholu 5,9%. Já v boxu měla 2x neprodejné balení v orientační ceně 2 x 15 Kč. Ještě jsem neochutnala, takže nevím jak chutná ale do konce roku ho plánuji ochutnat. 
Chuť - ?
Box - ANO


Maggi = Špagety Bolognese - 34,90 Kč
Těmto sáčku moc nefandím, ale na ultra nestíhací oběd či někam pod stan určitě super. Jedná se o jemně pikantní omáčku Bolognese se špetkou muškátového oříšku, panenského olivového oleje, rozmarýnu, vybrané zeleniny a bylinek. Kdyby se tento produkt vynechal a nahradil jiným, tak bych se nezlobila! 
Chuť - ?
Box - NE

Strongbow = Honey - 18,90 Kč (330 ml)
Řekla bych se v tomto boxu bylo toho alkoholu až příliš. 
Je to příchuť Honey, tedy vůně jablečných odrůd, ovoce, medu a květin. S obsahem alkoholu 4,5%.
Chuť - ?
Box - ANO

Babiččina volba = Hladká na křehké pečivo - 21,90 Kč (1 kg)
Jedná se o úplnou novinku října. Mouky máme doma opravdu dost, sice ne takovou, ale na dále bych se bez ní obešla! 
Chuť - ?
Box - NE

CHIO = Popcorners - 9,90 Kč 
Hranatý popcorn není vůbec novinka a na trhu je od roku 2014. 
Nevím zda se nemýlím, ale mám za to, že tento produkt se v Brandnooz boxu již objevil. Nikdy jsem ho nechutnala, ale zase mě to nějak netíží a navíc v boxu byly rovnou dva balíčky. 
Chuť - ?
Box - NE

Hera = Máslová příchuť - 25,90 Kč (250 g)
Tohle není novinka a jednou jsem jí již v pečení použila a je výborná. Určitě se doma neztratí a o Vánocích jí využiji, ale kdyby v boxu byl jiný produkt, tak bych se nezlobila. 
Chuť - ANO
Box - NE

Mé hodnocení: 
Jak jsme již psala, tento box je můj první a jsem velmi ráda, že jsme si ho objednala. S hodně produkty jsme velmi spokojená, ale pár se jich i našlo, které bych v boxu raději neměla. Box jsem si koupila pouze na tento měsíc, takže příští měsíc box mít nebudu, ale určitě jsme si Brandnooz box neobjednala naposledy! 


LÍBÍ SE VÁM TENTO BRANDNOOZ BOX ZA MĚSÍC ŘÍJEN?
KOUPILI JSTE SI NĚKDY BRANDNOOZ BOX?

Dále si můžeš přečíst

15 komentářů: