TIP

TIP | Nebe na jazyku - arašídové máslo od nu3tion.cz!

6:28:00 Nela Procházková 20 Comments

Nebe na jazyku, to je dnešní název článku a přesně vystihuje mé velmi oblíbené jídlo, o kterém bude dnešní článek! 
Asi vám arašídové máslo nemusím představovat, každý ví, že se vyrábí z arašídů. Arašídové máslo znám mnoho let a jím ho od malinka, i když dříve jsem ho tolik nemusela a jedla jsme ho párkrát do roka. 
Teď se to změnilo a stal se mým denním doplňkem jídelníčku a to do slova! 



Arašídy neboli podzemnice olejná je luštěnina, která obsahuje velmi bohaté živiny, zejména tuky, bílkoviny, cukry, vitamíny B1, B3, B5, B6, B9, antioxidanty , koenzym Q10, hořčík, fosfor, zinek a vápník. Pokud sníte hrst arašídů, tak vaše tělo dostane 70 mikrogramů léčivé látky, která nese název resveratrol. 

Arašídové máslo je z USA, k nám do České republiky se dostalo již před mnoha lety, ale čím dál víc se stává populární až během tohoto roku. Lze si ho vyrobit doma a nebo jej zakoupit v obchodě, kde si musíte dát pozor na jeho složení. Často je do arašídového máslo přidáván olej, sůl a cukr, což poté navyšuje nežádoucí kalorie a není pro tělo tolik prospěšné jako 100% arašídové máslo. 
Na domácí je zapotřebí pouze výkonný mixér, určitě nedoporučuji tyčový, ten by jste hned odrovnaly! Často jsem měla arašídová másla z LIDLu, kde jsou chuťové dobrá, ale složení není 100% a to mi vadí. Tím pádem jsem zapátrala na internetu a při objednávání mých proteinů jsem narazila i na 100% arašídové máslo jemné a do elektronického košíku putovalo hned, bez rozmýšlení, jak já se na něj těšila. Dokážete si představit 1kg jemného 100% arašídového másla hezky pohromadě v jenom kyblíku? Já si to představit nedokázala. Celé složení jemného arašídového másla tvoří pouze jedna ingredience a to arašídy! 

Pokud ho nechcete jíst pouze po lžičkách, záměrně píší v množném čísle, jelikož vám předem říkám, že u jedné neskončíte. Tak vám z vlastních zkušeností mohu doporučit arašídové máslo namazat na žitný chléb, toust, jablka, rýžový chléb, omelety, palačinky, knackebrot, Šmakoun nebo polít ovesnou kaši, jinou kaši, udělat si arašídovo-ovesné sušenky, s jogurtem a tvarohem. 

Proč jíst arašídy nebo arašídové máslo?

  • podporují trávení, růst svalové hmoty
  • snižují cholesterol
  • posilují paměť
  • zasytí a zrychlují metabolismus 
  • udržují hladinu v krvi
  • zabraňují chutím na sladké 
  • prevence cukrovky, obezity a rakoviny 
  • chrání před zubním kazem 
100% jemné arašídové máslo zakoupíte TADY!
Cena je 299 Kč/1kg

MÁTE RÁDI ARAŠÍDOVÉ MÁSLO?
JAKÉ SI KUPUJETE?


Dále si můžeš přečíst

20 komentářů:

  1. Wau vyzera naozaj lakavo, netusila som ze ma tolko zdraviu prospesnych vlastnosti. Ja som ho par krat jedla ale bolo dost take huste a no nevedela som si k nemu az tak najst cestu ale toto vyzera naozaj chutne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také donedávna netušila. Tohle máslíčko mohu opravdu doporučit, ne každé je dobré. Hlavně ty neúplně kvalitní mají jinou chuť, tohle by ti třeba zachutnalo :-)

      Vymazat
  2. to je aká dobrá cena!! u nás stojí 250g okolo 100Kč a to ho tiež neviem zohnať všade :( občas majú v Tescu, a to tiež niekedy zlý druh, kde sú arašidy asi len 80%.. škoda, že neposielajú na Slovensko :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně tak, proto když jsem toto arašídové máslo viděla, tak jsem neváhala a hned ho hodila do košíku.
      Objednat si ho můžeš zde - http://www.nu3tion.com/, jedná se o SK e-shop :-)

      Vymazat
    2. ďakujem krásne, nevedela som, že majú slovenský ekvivalent :) už je v košiku :)

      Vymazat
    3. Nemáš zač :))
      Určitě ti bude chutnat, je to úplně něco jiného!

      Vymazat
    4. už ho mám doma a teda je parádne, dosť tekuté, väčšinou som mala arašidové maslá, ktoré boli tuhé. :) ja som si pár krát vyrábala aj domáce, ale nie je to ono, neviem dosiahnuť takúto jemnú textúru a ani tú správnu chuť :)

      Vymazat
    5. a inak, presne ako píšeš milujem arašidové maslo na jablkách :)

      Vymazat
    6. To jsem ráda, že ti také chutná!! Domácí jsem nikdy nezkoušela a právě toho se obávám, že nedokáži vytvořit takové, jako je od nu3tion.cz :)

      Vymazat
  3. Vypadá vážně dobře, nejspíš ho přihodím do košíku až budu objednávat, chci ho zkusit už déle :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Arašídové maslo som ochutnať už dlhšie a toto vyzerá naozaj dobre:) s čím všetkým si ho dávaš?:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávám si ho se vším co píši ve článku.. A na blogu mám také nějaké recepty a plno jich chystám :)

      Vymazat
  5. Mňam! Arašidové maslo zbožňujem :P S týmto konkrétnym však nemám ešte skúseosť. No ja arašidové nejedávam denne a som šokovaná aké je výživné :)
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Keď som bola malá, tak som ho ani ja nemala veľmi v láske - sama už neviem prečo. Ale zmenilo sa to a teraz ho zbožňujem :D Ale asi sa tiež poobzerám a skúsim nájsť nejaké na nete (možno práve toto - vďaka za tip!), pretože v obchodoch veľmi ťažko nájsť nejaké stopercentné (už som videla i nejaké, kde okrem oleja či soli boli pridané kadejaké ďalšie somariny a hneď som ho vrátila do regálu :D).
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já nejčastěji kupovala v LIDLu, ale ta také neni 100% a když jsem narazila na toto, tak ihned letělo do košíku a ta chuť je neskutečná! Pokud si chceš nějaké kvalitní koupit, tak jdi do tohoto! :))

      Vymazat
  7. Arašídové máslo jsem ještě nikdy neměla, ale docela ráda bych ho zkusila :)
    Double Infinity

    OdpovědětVymazat
  8. Já si dělám domácí, ale teď jsi mě docela nalákala na koupi tohohle, vypadá výborně.. Úplně se mi sbíhají sliny :) Hezký článek a super shrnutí, proč jsou arašídy nejen dobré, ale i zdravé.
    LoLa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! ¨
      Domácí jsem ještě nezkoušela, ale až toto nebudu mít, tak plánuji zkusit to domácí a zjistit rozdíl.
      Každopádně tohle je naprosto skvěle a určitě jsem si ho nekoupila naposledy. Opravdu ti ho mohu doporučit a pokud o koupi přemýšlíš, tak neváhej a kupuj :)

      Vymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!